Not : Çeviriden yapılmıştır hatalar olabilir.
Noel
Gitmene izin vermeyeceğim!" Vegas yatak odasında çığlık attı ve derin bir hayal kırıklığına uğradım. Cevabın ne olacağını zaten biliyordum. Ama somurtkan bir Vegas'la başım belaya girmek ve kulaklarım uyuşana kadar Khun Noo tarafından azarlanmak arasında daha fazla korkacak ne olabilirim ki? Tabii ki cevap Khun Noo'ydu. O kişinin ne kadar korkunç olduğu biliniyordu. Onu tatmin etmeyen her şey yaygınlaşırdı. Vegas'a iki aydan fazla taşındım. İlk hafta, kararımı protesto etmek için İkinci Aile'nin evine her gün bir kalabalık toplamaya geldi ve benden eve dönmemi ve Ana Aile ile yaşamamı istedi. Beni rahat bırakmadı. Çıldıracaktım!
"Sana açıklamak için çok tembelim". Kendimi zayıf ve yorgun hissederek kanepeye oturdum. Günlerdir bu ikilemdeydim. Khun Noo... onu ikna edemedi. Vegas benimle empati kurmadı. Deli bir adamdan diğerine kaçmak gibiydi. Owww! Sizler imkansızdınız!!!! Kahretsin! Kaçacaktım! İkinizin de kalp kırıklığına uğramasına izin verdim ve sonra beni bulamadınız. Çıldır ve öl! Pete'in hayatı neden böyle bir şey yaşamak zorundaydı? Hayatımın sonunda, kesinlikle Srithanya'nın bir hastası olmalıyım. Sanki bipolarmışım gibi ruh halim değişti. Uslu durun çocuklar! Bana merhamet et! Owww!!!
"Ona gitmeyeceğini söylemelisin! Delirdin mi sen? Beni bir haftalığına yalnız bırak. Nasıl yaşayabilirim? Bunu hiç düşündün mü?" Vegas elbiselerini giyerken söyledi. Daha yeni duş almıştı ve The Main Family ile bir toplantı için şirkete gitmeye hazırlanıyordu. "Ama Khun Noo, gitmezsem gelip evini yakacağını söyledi. Ne yapacaksın?" "Kaşlarımı kaldırıp Vegas'a bakarak sinirli bir ses tonuyla dedim.
"Khon aptal mı?" " dedi Vegas, kıpırdamadan.
"Hâlâ sormak zorunda mısın? O senin ağabeyin". Kafamı kanepeye yasladım ve yorgunlukla tavana bakmak için gözlerimi açtım. Kalbimin içinde saf bir saçmalıkla şaşkına dönmüş.
"Hey! Gitmene izin vermeyeceğim. Her Noel'de Ana Aile ile birlikteydin". Benimle Vegas versiyonu her zamankinden daha fazla konuşurdu. Çoğunlukla onun mırıldanması ve mırıldanması. "evet! Khun Noo Noel'i kutlamaya beni sahilde davet etti. Birlikte gitmemizi istiyor. Gitmezsem, ne kadar dağınık olacağını biliyorsun. Ow!!! Derin bir depresyondaydım!" Kafamı kanepeye çarpmadan önce hayal kırıklığından salladım ama hemen geri götürüldüm. Vegas önümde dururken yüzüm tam vücudunun ortasında durduğunda kendimi utançtan kurtarmak için gözlerimi başka yöne çevirmeme neden oldu. "Ne...huh?" vegas'ı sırıtarak söyledi. "Bak, onunla her gece karşılaşıyorsun". "Elini başımın üstüne koydu ve her zamanki gibi aynı sevgiyle etrafımı ovdu.
"Piç Kurusu! Ugh!!!" Vegas kafamı içeri çekmeden önce küfrettim ve o eğildi ve beni öyle tutkuyla öptü ki onu uzaklaştırmak zorunda kaldım. Doğru zaman değildi göt herif! Stresli insanlar bir çıkış yolu bulamadılar. Bu akşam, Khun Noo'ya bir cevap vermek zorunda kaldım çünkü sabah 5'te yola çıkacaklardı. Ama inan bana, cevabım ne olursa olsun, saat 5'te Khun Noo'yu kesinlikle kapıda dururken göreceğim. "Lütfen gitme!" Vegas kafamı tuttu ve ileri geri salladı, bana karşı çok şefkatli görünüyordu. Ama poz çok garipti çünkü pozisyonum tam onun kasıklarındaydı. Ve bu davranış tanıdık geliyordu. O kadar tanıdık ki bir anlığına Vegas'ın sinsi kahkahalarını duydum. "Bufalo!" Başımı salladım ve yanımdaki kanepeye oturmak için bileğini indirmeden önce karnına hafif bir yumruk attım. "huh! Üzgünüm, sana çok tanıdık geliyor". "Bir yastık aldım ve tam güçle kafasına vurdum.
"Bunda utanılacak bir şey yok!" Vegas yastığı elimden aldı ve çok uzağa atmadan önce kopardı. Şimdi iki elimi de sıkıca tuttu. "Ben senin gibi utanmaz değilim!" Onu azarladım ama iki elimi de kaldırmasına izin verdim. Sonra da sol ve sağ öpüştü. Kaç kere, bilmiyorum, belki on kez. Ve onun oturup ellerimi böyle öpmesi beni daha stresli hissettirdi. Seni bir haftalığına nasıl yalnız bırakabilirim? Hayatımı onunla geçirmeye karar verdiğimden beri neredeyse Vegas'ı öldürüyordum. O günden sonra, bugüne kadar, neredeyse hiç ayrılmadık. Şirkete gittiğinde ben de onunla gittim. Okula gittiğinde, onu beklemeye gittim. Her yemeği birlikte yiyip neredeyse her zaman birlikteydik. Khun Noo'nun beni Ana Aile'nin evine çağırdığı zamanlar oldu ama bu sadece birkaç saatliğineydi. Akşam, Vegas beni almaya geldi. Birlikte olmadığımız bir gün bile olmadı diyelim. "Benimle gelmek ister misin? Khun Noo seni davet etmemi istedi". Nazikçe dedim.
"Nasıl gidebilirim? Kulağıma kadar iş başındayım". vegas dedi, sonra da vücudum onun kucağına düşene kadar bileğimi çekti. Şirket Noel'de kapanmayacak, değil mi? Hafif bir çekimle dedim. "Çünkü Ana Aile seyahat etmek için toplanmıştı. Karmanın sonucu benim üzerime düşüyor". Vegas ağır bir iç çektirdi. "Sonra şirketi kapatın". Son zamanlarda kendimi çok şımarık hissettim. Ama herhangi bir yasak olmadan gelişmeye devam etti. "Büyük müşteriler Noel boyunca ürünleri görmeye gelecekler. Gidemem". "O zaman neden müşterilerin Noel'de gelmek istiyor? Noel Baba mı o? Kendimi Vegas'ın kucağından çekerken zorbalık etmeye başladım. "huh! Zaten biliyorsun. Yeni yılda bir mola bile bulamadım". dedi. "huh! Zaten bana ayıracak vaktin yok. Noel'i ve yeni yılı yalnız kutlamak zorunda mıyım?" Neden bu kadar kedicik gibi konuştuğumu bile bilmiyordum. Geçmişte kaç tatil olduğu önemli değil, onlara hiç dikkat etmemiştim. Sadece uyumak istedim, uyumak, sadece uyumak istedim. Aslında, bu yıl kimse beni rahatsız etmeden iyi uyuyabildiğim için mutlu olmalıyım. Çünkü Khun Noo ile birlikteyken tatilleri çok severdi. Sürekli seyahat etmek için beni yataktan çıkardı. Ayrı bir evde kaldıktan sonra bile, Khun Noo değişmeden aynı şeyi yaptı. Vay Canına!!!! "Pekala... işimi bitirene kadar bekle". Vegas her zamanki gibi havalı tavırlarıyla bana baktı. Ama ne zaman bana öyle baksa sıcak hissediyordum. "Ya sabahın iki ya da üçünde işini bitirirsen?" "Macau hala burada. Önce arkadaşın olmasına izin ver". "Bu Noel, Macau bir arkadaşının evinde kutlamaya gitti. Senden izin istedi, hatırlamıyor musun? Yalnız kalmam gerektiği anlamına geliyor". "Evet". Vegas benden biraz uzaklaştı ve sanki zihninde bir hikayeyi inceliyormuş gibi suratını astı. "Hayır, bunu düşünmedim bile, senin dediğini yapalım, sonra evde beklerim". Utandığını görünce hemen ona bir şey olmadığını söyledim. Aslında, Khun Noo ile konuşmanın bir yolunu bulmalıydım. Hayatımdaki neredeyse her şey oyken Vegas'ı nasıl yalnız bırakabilirim? Ve onun hislerini herkesten daha çok önemsiyordum. Onun mutsuz olmasını ya da benim için çok fazla endişelenmesini istemiyorum. Hayatındaki en güvenli yer ben olmalıyım. Yani ne kadar büyük ya da küçük bir sorun olursa olsun sevgilime acı çektirmesine izin vermemeliyim. Ve şimdi zamanını ve çabasını çalışmaya ve çalışmaya adadı. İşin neden tatil sırasında kapatılamayacağını çok iyi anladım. Khun Kin bile tatile gidemeyebilir. Çünkü uzun tatil boyunca insanlar sadece kutlamalarla ilgilenirdi. Yasadışı silah ticareti daha çok dikkat dağıtan polislerin peşine düşmesinden saklanmak için bir anları vardı.
Bu nedenle, bu dönemde normalden daha fazla müşteri olacaktır. Diğer birçok iş ortağı, bu süre zarfında ulaşım veya uygun iş hakkında konuşma eğilimindedir. Uzun zamandır böyleydi ama tatillerde çalışmaya alışkın değildim çünkü dünyayı umursamayan Tankhun'un korumasıydım ve bunun Main için ne kadar altın bir anın olduğunu bile bilmiyordu. Aile ve İkinci aile. İç çek... "Elbette Vegas." Gecenin yüzüncü kez içini çekerek evin kapısını açtım. Sonunda gitmeme izin verdi. Akşam 8 gibi şirketten döndü, stresli oturduğunu, stresli durduğunu, bir süre stresli yürüdüğünü gördüm. Gece yarısına kadar Khun Noo ile takılmama izin vereceğini söyledi. "İçine dört kazak koydum..." Vegas soruma cevap vermedi, onun yerine bana bir sırt çantası verdi. "Neden bu kadar çok giymek zorunda kalacağım? Sadece bir tane yeter." Sırt çantasını almak için elimi uzattım ve sırtımda taşıdım. "Bir haftalığına git... ve duş al. Havaların soğuduğunu görürsen tembellik etme." Vegas hafif bir tehditle beni işaret etti. "Ah evet... tekrarlamana gerek yok bu bir hafta olacak." Dedim hafifçe başımı eğerek. Çitin yanına kadar yürümeme rağmen, beynim hala şaşkındı. Ne yapacaktın, Pete? Bu piçi gerçekten evde yalnız mı bırakacaktın? Çıldırdı ve yine insanların etrafında dolaştı. Geri gelip onu durdurabilir miydim? Ama sakin ol, Vegas şimdi çok daha yumuşak görünüyordu. Doğasında olduğu gibi biraz sıkıntı olsa bile, muhtemelen aynı davranışı tekrar yapmazdı. Ama emin değilim, Pete. Bu piç çok dengesiz olabilir, bir gün iyiydi ve ertesi gün tam bir pislik olurdu. Kötü bir enkarne olmak için doğmuş. Ne yapmalıyım? Ah!!! Ne yapacaktım! "Neden yine kendine vurdun? Sana daha önce söylemiş miydim? Bırak bu davranışı, aptal, kendi kendine konuşmaya ve kendinle tartışmaya devam et!" Vegas işaret parmağını hafifçe alnıma koydu ve ellerini yanaklarıma koymadan önce "Tatile gitmene izin veriyorum ve inatçı olma, değil mi? ondan çok uzaklaşmak için.Şimdi düşündüklerimin doğru olup olmadığından emin değildim.Çünkü her zaman Vegas'ın bensiz yaşayamayacağını hissettim, aynı zamanda onsuz da yaşayamazdım. Prennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Uzaktan bir araba kornası korna sesi duydu. Ayrıca, arabanın hızını, arabayı kiminle yolculuk ettiğini bilen kişi de hızlandı. Sokağın köşesinden. ah... tüm komşular ayağa kalkıp şikayet etsinler. birlikte ağlayalım. o kadar! deliriyordum. demir parmaklığı iki elimle kavradım az önce kafamı çarpmak üzereydim tüm bu çılgın şeyleri atlatmak için. ta ki Vegas gırtlağına gülüp ağzını tıkayana kadar ve alnımın üzerinden, böylece gerçekten çitlere çarpmayacak ve yaralanmayacak. "Hiaaaaa... onu yakalamak için polisi mi aradın? Ne piç kurusu!" Macau evden çıkıp doğruca bana doğru yürürken, hareketimi durdurmadan önce derin bir nefes aldım. "Makao henüz uyumadı mı?" Macau'ya sersemlemiş, dağınık saçlarla, elimi tutmak için gözlerim hâlâ kapalıyken sordum. "P' Petee... O piçle gitmeni istemiyorum. Artık İkinci Ailenin bir üyesisin." Macau bana yalvarırken dürtüsel olarak kolumla başını ovuşturdu. "İkinci bir Aile üyesi mi? Ne oluyor!! Duydum! Ha! Pete benim! Ne olursa olsun, o benim. Unutma bunu!!!" Khun Noo arabadan onurlu bir şekilde çıktı. Başını dik tuttu ve bana doğru koşmadan önce güçlü bir sesle söyledi ve Macau'nun elini çekti. Aman...! Stresliyim! Neden Pete olarak doğmak zorundaydım? Neden!!!! "Ha... Ağabey Pete'e seninle birlikte olmak isteyip istemediğini sordu mu? Ah!!! Sormana gerek yok çünkü artık Phi Pete benim evimde kalıyor, benimle yaşıyor, Hia'mla yaşıyor. Ve. ..P Pete ile dizi izlemek çok eğlenceli. P' Pete her bölümü hatırlıyor. Bir şey sorsam her şeyi detaylıca cevaplayacak. Zaten Big Brother bu duyguyu anlamayacak. Çünkü The Main Family Pete senin gibi değil..." dedi Macau hem gözlerinde hem de ifadesinde alaycı bir tonda. Khun Noo olsaydım, yapardım....... o kadar. Konuşmayan. Khun Noo yumruklarını sıkıca sıktı ve daha hızlı ve sığ nefes alıp verdi. Gözbebekleri neredeyse dışarı fırlayana kadar gözleri büyüdü.
"Macau piçi!!!!!" "khun Noo!!!" Khun Noo Macau'ya doğru uçmadan önce. Aceleyle yolu kapattım ve tüm gücümle onu tuttum. "Pete bırak beni! Onu koruyor musun? Ha? Değiştin". Khun Noo omzuma hafifçe vurdu ve tamamen şımarık bir ifade gösterdi. "Dur! Karım yaralandı". Vegas gömleğimin tasmasını çekti ta ki göğsüne çarpana kadar. "Ondan ayrıl!" Khun Noo bana şişkin yeşil gözleriyle baktı ve Vegas kollarını belimin arkasına sarmaya devam ederken bu sefer gerçek oynuyormuş gibi dedi. "O zaman sana havalı birini bulurum. İyi vücutlu yakışıklı bir adam tanıyorum. Monolitik gözlü erkekleri seviyorsunuz, değil mi? Dr. Top'un arkadaşıyla tanıştın mı? Adı Dr. Thew. Çok yakışıklı. Onunla ilgileniyor musun?" "Hadi gidelim Pete! Eve gir! Macau kapıyı kilitledi". Vegas sırtımdan sırt çantamı çıkardı ve bileğimi eve doğru çekti. "Vay canına, şaka yapıyorum". Birdenbire, öfkeli Khun Noo sesini alçalttı ve koluma uzandı. Kahretsin! Başım dönüyordu. Beni bir çizgi film karakteriyle kıyaslarsanız, gözlerim bir üst gibi dönüyor. Ne yapıyordunuz piçler!!!? "Eğer abi karımı yine benden ayrılması için kışkırtırsa. Yemin ederim Macau'yu Dr. Top'u kışkırtacağım". Vegas sert bir sesle, başparmağı Khun Noo'yu işaret ederken söyledi. Eğer bana bunu yaptıysan, benimle böyle konuşuyorsun, bana abi demene bile gerek yoktu. Ve Macau'nun gözleri en parlaklığıyla parladı. "huh!!!" Khun Noo elimi sıktı ve kolları çaprazla durdu, yüzü hoşnutsuzdu. "İyi! Vegas arkamdaki sırt çantasını düzenliyor, onu çıkaran sendin ama yine de bana emir vermekten utanmıyordun.
"Bu yüzden gitmeme izin verdin. Emin misin?" Vegas'la konuşmak için döndüm. Başlangıçta her zamanki gibi soğuk kötü suratı vardı. Ama bir süre sonra bana zayıf bir gülümseme attı. "P' Pete, çabuk dön". Sürekli Khun Noo'ya somurtan Macau'ya bakmak için gözlerimi Vegas'tan ayırdım. "Tamam, sana biraz atıştırmalık alacağım". Omuzumdaki kayışı sıkmadan önce elimi uzattım ve Vegas'a tekrar bakmak için gözlerimi kaldırıp, Macau'nun kafasını nazikçe ovmak için uzattım. O suratı asma". Vegas iki parmakla iki kaşımı da masaj yaptı. "Eğer...sende bir sorun varsa, beni hemen aramalısın". Yavaşça dedim. Bacaklarım plaja yarılamış olsa da yine de onu çok düşündüm. Başının ne kadar belaya gireceğini biliyordum. Endişe etmeden edemedim.
"Bana ne olabilir?" Vegas gülümseyerek dedi. "Eğer başınız ağrıyorsa, ilaçlar yatağımın yanındaki çekmecede yatağımın yanındaki masanın yanındaki çekmecede. Ve evden çıkmadan önce kahvaltı etmeyi unutmamalısın, yoksa çalışmak için enerjin olmayacak... ve 100'den daha hızlı süremezsin, bu yeterli, ve mecbursun"... "huh! Vegas neden bu kadar zayıf?" Vegas şakayla dedi. "Senin için endişeleniyorum", yüksek sesle somurtarak söyledim. Kafamın içinde her şey karışıktı. Senin için her şeyi ayarlamaya çalışıyordum, böylece iyi olacaksın. "Çok tatlı! Bu yüzden gitmene izin vermeyeceğim. Eve gir!" Vegas eve bir kez daha girmeye hazırlanırken omzumu çekti. "Whoaaaaaaaaa... Yapamazsın". Uzun zamandır sessiz olan Khun Noo, aceleyle yarıda kesildi. Gözlerimin köşelerinden, ben Vegas'la konuşurken Khun Noo'nun pek çok kez kusma numarası yaptığını görebiliyordum. "Hey! Hadi... Macau'da kalabilirim. Biraz yalnızım ama sorun yok". Vegas omuzlarını salladı. Sonra vücudumu sıkıca sarılmadan önce başka bir iç çekmesine izin verdim ve ben de ona sarıldım. "Pete, merak etme, onunla ilgileneceğim. Sadece bir geceliğine arkadaşımın evine gittim". dedi. "oH! Eğer sana bu kadar bağlıysa, onu sana bağlayabilirsin". Khun Noo düşüncesizce söyledi. "Tamam". sakin bir suratla Vegas'ı söyledi. "Ay!" Ayaklarımı onunkine bastım. "Bizimle Vegas'a geliyor musun? Böylece Pete böyle ölecekmiş gibi davranmak zorunda kalmaz". Khun Noo ona bakmak için döndü ve tökezledi. "Bana bıraktığınız iş ne olacak? Sen abisin, bunu hiç düşündün mü?" Zamirin bu kadar berbat olsa bile ona saygı duymazdın.
"Sonra hepsini atın. Hiç kimse çalışmak zorunda değil. Şirketin iflas etmesine izin ver. Babam kurnaz bir işadamıdır ve yakında yoluna koyulmasına yardım edecektir. Onu bir efsane haline getirelim, mahvetelim ve müşterilerin onu ölümsüzleştirmesini sağlayalım". dedi. İç Çekiyor... Yorgunum. Porsche'un sık sık söylediği sözleri anladım. Hayal kırıklığına uğramış, hayal kırıklığına uğramış, orospu çocuğu Khun Noo gibi bir varis varsa hiç umut kalmazdı. "Eğer Jake'i umursamazsam, senin gibi biri yüzünden her şeyi mahvederim". Vegas yavaşça dedi, kafasını eğdi ve benimkini öptü. "Onu sana bırakıyorum, ağabey. Sık sık kendi kendine konuşmasına izin verme. O da senin gibi geri zekalı olacak". Vegas beni, Khun Noo'nun Vegas'a fırlattığı hızda bıraktı ve onu tam zamanında yakaladım. [Jake: Amca (Tewcheo Thai) ]
"veyawww!!! Birlikte mi gideceksiniz yoksa burada dikilip konuşmaya devam mı edeceksiniz? Yoksa eve gidip uyuyacağım". Khun Kim uykulu halde arabadan kafasını çıkardı, bu yüzden oldukça sinirli olduğunu biliyordu. Böylece Khun Noo bileğimi tuttu ve doğruca arabaya doğru yürüdüm ve Macau'ya el salladım ve Vegas'a bir keresinde beni izlerken hala hafif bir gülümseme attı.