Vegas Pete Yılbaşı Özel Bölüm 4

468 2 0
                                    


Vegas kalbimin neden birdenbire mutlulukla şiştiğini bilmiyordum. Vegas'ın adını görmek bile neredeyse her gün birlikte olmamıza rağmen ve 24 saat bile ayrı olmamamıza rağmen sesini duymak istiyordum. HaYıR! Yüzünü o kadar çok görmek istedim ki. Duygularımı saklamak için telefonu açtım ve hattın diğer ucuyla konuştum.
Ne yapıyorsun?
"Yatağa uzanmak" [Bugün kiminle yattın?] Vegas daha koyu bir ses tonunda dedi. "Yalnız. Yemeğini bitirdin mi?" [Evet, duş alacağım. Kamerayı açın.] Vegas kamerayı açmak için bir istek gönderdi. Kalktım, yatağın üzerinde oturma pozisyonuna geçtim, saçımı biraz düzelttim ve onun emriyle kamerayı açtım. Yüzünün ekranda göründüğünü gördüğümde normal bir ses tonunda "Tamam" dedim. Kamerayı koyacak bir yer arıyorum. "Durun!" Gözlerim süpürürken onu hemen bölmek zorunda kaldım ta ki şu anda banyoda olduğunu fark edene kadar. "Duş alacak mısın? O zaman önce duş al". Acele et dedim. Vegas itirazımı dinlemeden kamerayı indirmeyi başardı.
[Git duş al!!] Vegas piçi tehditkar dedi. "Bir duş alacaksın, telefonu kapat!" [HAyIr! Sen de duş almalısın.] Vegas ekrana yaklaştı ve sırıttı. "Tamam, o zaman duş alacağım. Kapatıyorum. [hAyIr!!! Telefonunu banyoya götürmelisin. Kapatma ve kamerayı kapatma.] Vegas utanmazca söyledi. Bir süre şok oldum ve sonra kameranın önünde durdu ve kıyafetlerini çıkardı. Göt Herif!!! Sapık! Seni Paweena'ya şikayet ederim! [Bayan Paweena Hongsakul, Eski Sosyal Kalkınma ve İnsan Güvenliği Bakanı. Her ne kadar bu bir aile meselesi olsa da "Vegas, delirdin mi?" Onu olabildiğince yüksek sesle lanetledim. [Acele edin!!!!!! 1 2 sayıyorum.]

"TAmAm. Tamam!" Ow!!! Piç Kurusu! Ayrıca neden her sayamaya başladığında söylediğin her şeyi takip etmek zorunda kaldığımı da bilmiyordum. Her ne kadar sen sayarken ne olacağını bilemesem de... - ...iyi, çabuk tuvalete git. Özel mi? Vegas etrafıma bakmaya çalışıyordu. "HAyIr! Ortak bir banyo". Banyo odamın içindeyken ona yalan söyledim. Vegas bana göz kırptı ve gülümsedi. Onu her gördüğümde tüylerimi diken diken diken diken "adi Herif!!! Ne halt edeceksin?" Vegas'ın bu tarzını görünce neredeyse telefonu atmak istiyordum. [Hadi duş alalım] Vegas dedi ki...
Vegas gülümseyerek dedi. "hAyIr!!!" [Lütfen duş alırken izlememe izin verin] Vegas alçak sesle söyledi ama kalbimi titretti. "Psikopat!" Onu azarlayıp durdum. [Sadece biliyorsun... Ha? Hemen banyoya girin!] Bana emirler vermeye başladı. Ölecekmişim gibi suratıma baktım. "hAyIr!!!" [Pete! Şimdi!!] Vega'nın her bir emirinin neden otomatik olarak bedenimi itaat ettirdiğini bilmiyordum. "Hayır! Delirdin mi sen? Beni görmek için başka kim duş alacak?" " Banyoya tökezledim ve sonra kendi bacaklarımla tartışmaya çalıştım ve bu orospu çocuğunu derhal kapatmak için düğmeye basmaya çalıştım.

[Evdeyken sık sık benimle duş alırsın] dedi Vegas gülümseyerek. Sadece yüzünü görebilmem iyi oldu çünkü alt kısmında seğirdiğini, muhtemelen pantolonunu çıkardığını fark ettim. Hata!!! "Aynı şey değil!" dedim sertçe. [Bir telefon tutacağı ara, sonra kıyafetlerini çıkar!] Vegas bana durmadan emirler vermeye devam etti. "F ** kral yolu yok!" Onunla tartışmaya devam ettim. Büyüdüğün toplum seni nasıl bir insan olduğun konusunda şekillendirdi? Piç! [Kendim için bu kadarını istiyorum, değil mi? Noel için özel bir muamele olarak ve bunun benim doğum günüm olduğunu unutmayın] Vegas beni ikna etmeye başladı. "Ne? Neden bana büyük günler konusunda ciddi olmadığını söyledin?" [Bana hiç hediye vermeyecek misin???] dedi Vegas sakince, ama öfkesini hissedebiliyordum. [Doğum günüm, Noel, Yeni Yıl, tatile gitmene izin verdim, böylece burada sıkışıp benimle çalışmak zorunda kalmazsın. Ha!!! Nasıl yaparsın Pete!] Vegas derin bir iç çekti. Parlak, konuşkan bir Vegas yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. Başım ağrıyor. Ah!!! Beni nasıl bu kadar incitebilirsin? Valla ben sana sormuştum zaten Hiçbir önemli günü unutmadım. Ama tatile gitmeme izin verdin. "Hata!! Piç!" Yaşlı bir kadın gibi şikayet ettiğini duyunca yüzüm ağlayacak gibiydi. Onun emirlerini reddetmek zorunda kaldın. Onu şımartma! Kahretsin! Hey!!! Ellerim, ne zamandan beri kamerayı böyle koyacak bir yer buldun? Bu kadar Pete! Bilinçli olmak! [Sadece bu kadarını soruyorum. Gerçekten her zaman seninle olmak istiyorum. Ve şimdi ben çalışmak zorundayken seyahate çıkıyorsun. Ne zaman yemek yesem, uyusam, duş alsam, yüzünü görmek istiyorum.] Vegas'ın sesi yumuşak bir şekilde azalmaya başladı. Ama yalan söylüyordun! Az önce yemeğini yerken yüzümü görmek istemedin. Ah bufalo!!! oiii!!!!! [Kıyafetlerini çıkar] Vegas emri verdi. "Numara!" Aceleyle itiraz ettim. [Hadi! neyden utanıyorsun Sadece iki tanesini gördük. Ayrıca bugün çok stresliyim. Sarılmak istiyorum ve seni çok kötü koklamak istiyorum. İhracat ürünlerinde sorun var. Beni biraz rahatlatmayı düşünmüyor musun?] Azar azar mutlu bir gülümsemeyle başlayan parlak ve neşeli bir Vegas ortaya çıktı. [Senden tek isteğim bu] Ellerimle yüzümü kapattım ve kafamı duvara vurarak ölmek istedim. "Vegas... başka bir şey mi? Söz veriyorum sana daha sonra bir hediye alacağım." Dedim yumuşak bir şekilde, elimden geldiğince müzakere etmeye çalışarak. [Hayır, bu hayatta senden başka bir şey istemiyorum...] Vegas yalvarmaya başladı. Çünkü Vegas zayıflığımı biliyordu, önce gömleğimi sonra pantolonumu çıkardı ve kafamın içinde şimdi delice kendime küfrediyordum. Neden zayıf bir noktaya sahip olmak zorundaydım? "...İç çamaşırını üzerimde tutabilir miyim?" [Hayır!...Ná...Ná...] Seni hasta piç, benimle o sesle konuşma. Çünkü ben... Çıkarırdım. vay!!! Başımı eğdim, telefonun ekranına bakmaya bile cesaret edemedim. [Çok iyi canım.….. üç adım geri git, güzel, böyle…] Ve telefondan geri çekildim. Geri zekalı! işim bitti! "Lanet olsun!!! Owww!!!!!" Başımı kaldırıp ona lanet okudum ve vücudunun da onu her yerde görebildiğim noktada telefondan uzaklaştığını gördüm. Ve o an yüzüm kızardı. Vücut ısısı normalden yüksekti. Sol göğüs kontrolsüz bir şekilde dans ediyordu. Yemin ederim hayatımda böyle utanç verici bir şey yapmamıştım. Ama o zaman bile, Vegas duşu açıp suyun içinde durduğunda nefesimi kesti. Tüm vücudu sırılsıklam olmuştu... daha da seksi görünüyordu. Pislik!!! [Um... bana öyle göz kırpmadan bak] dedi Vegas gülümseyerek. Sonra vücudunu hareket ettirmek için senin elini kullandı... Hayır Pete. Numara!!! Uyan!!! Bu yüzden aceleyle yüzümü duşa döndüm ve açtım. [Noel hediyesi için teşekkürler... Sonraki... doğum günü hediyem] dedi Vegas kurnaz bir yüzle. Avucuna biraz sıvı sabun döktü ve yavaşça vücudunun her yerinde okşadı. "N...ne?"

Vegas & Pete Yılbaşı Özel Bölümler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin