GÖREV

97 13 25
                                    

Gayet normal bir sonbahar sabahıydı. Babamın ofisindeydim. Odayı turlayıp bir şeyler zırvalıyordu. 

15 dakika sonra ise başka bir konuya atlayıp o konu hakkında yakınmaya başlıyordu. Ne söylediğine pek takılmıyordum aslında. Çünkü bu sözleri 10 yıldır duyuyordum.

Ben 11 yaşımdayken annemle babam 'boşandılar.' Yani babam için böyleydi. Bunun ne anlama geldiğini anlamadıysanız açıklayayım;

Annem babamın pis işlerinden bıktığı için onu boşamak istiyordu. Ancak babam buna kesinlikle karşıydı ve annemi kısıtlamaya başladı. 

Onu evden çıkartmıyor ve gerekirse ona şiddet uyguluyordu. Annem ise kaçmakta kararlıydı. 

Bir gün ben ve kız kardeşlerimi de yanına alarak kaçmaya karar verdi. Fakat evin bahçesinden çıkamadan babam durumu anladı ve cebinden tabancasını çıkarıp annem kafasından vurdu.

 Annem üçümüzün de gözleri önünde yere düşerken ablam sadece yere donuk bir şekilde bakıyor, küçük kız kardeşim ise ağlıyordu. Ben ise arkamı dönüp yaşlı gözlerimle babama bakıyordum.

O zamandan beri babam ablam ve beni pis işlerine alet etti ve durum içinden çıkılamayacak bir hale geldi. Ablam ve ben birer piyona dönüşürken en küçük kız kardeşimizi babamla bir anlaşma yaparak kurtarabilmiştik.

Şu anda en büyüğümüz Rachel babamın sağ kolu ve aramızdaki en iyi silah ustası. Ben ise bıçaklara daha ilgili olduğumdan 'işlerimi' genellikle bıçaklarla hallediyorum. Ayrıca aramızdaki en iyi bıçak kullanıcısıyım. 

En küçüğümüz Olivia ise şu an liseye gidiyor ve gayet mutlu.

Her neyse...Şimdiye dönecek olursak babam hala birilerine saydırıyordu. Düşman olduğumuz mafya grubu olduğunu biliyordum ancak liderlerini hiç görmemiştim. Konuşmasını özetleyecek olursam:

" Geberteceğim, hepsini teker teker geberteceğim! Bir kişi bile sağ kalamayacak! "

Daha sonra odada gezinmeyi bırakıp bana doğru döndü.

" Bu aptalların bir işi bile becerebildiği yok! Sana onları eğitmeni emretmiştim Felix. Ancak savaş alanına girdiklerinde sadece hayatlarının bağışlanmaları için yalvarıyorlar! "

" Onları 15 günde mucizevi bir şekilde asker yapamayacağımı sana daha önce de söylemiştim. Hazır değiller! "

" Pekala Felix, o zaman onların yerini sen alırsın. "

" Ne demeye çalışıyorsun? "

" Şu ana kadar hangi profesyonel ajanı gönderirsem göndereyim hepsi bize düşman kesildi! Yani demem o ki Felix, " onlara " SEN bir ajan olarak gidip içlerine sızacak ve onları içlerinden yok edeceksin. "

" Peki bunu tam olarak nasıl yapmamı bekliyorsun? "

" Haftaya cuma günü bir " parti " olacak. Grubun liderinin de orada olacağını tespit ettik. "

" Ya beni gruba almazlarsa? "

" İşte o yüzden liderin dikkatini çekmelisin. Cazibeni kullan Felix. Daha önce yapmadığın bir şey değil. "

" Sadece onu öldürsem olmaz mı? "

"  Bu hiçbir işe yaramaz. Onların kökünü kurutmalıyız. Yani sakın boğazına bıçak dayayayım deme. Görev anlaşıldı mı? "

" Anlaşıldı " dedim dişlerimin arasından. Ofisten çıktıktan sonra hemen Jisung'tan partinin yapılacağı yerin koordinatlarını istedim. 

Odama girdiğimde Rachel'ın elinde bir fotoğraf ile bana baktığını gördüm.

" Nuna? Burada ne işin var? "

" Sana bunu vermeye geldim. " diyerek elindeki fotoğrafı bana doğru uzattı. Fotoğrafta çok çekici ve yakışıklı bir çocuk duruyordu. 

" Adı Hyunjin. 22 yaşında ve 1.80 boylarında. Aradığın kişi bu. "

" Ama sen nasıl- "

" Kendi yöntemlerim var. " Fotoğrafa baktıkça sanki daha çok içine çekiliyormuş gibi hissediyordum. 

Kısa süre sonra fotoğrafı Rachel'ın elinden aldım ve ona teşekkür ettim. Rachel yanıma yaklaştı ve saçlarımı öptü.

" Dikkatli ol, Felix. Bu daha önceki görevlerine benzemez. " diyerek odadan çıktı.

 Beni ve düşüncelerimi baş başa bıraktı.

                                                                                             💮


İlk hikaye için bence 510 kelime yeterli. Hikayeyi çok uzun tutmam diye düşünüyorum. Ayrıca smut bölümler de yazacağım o yüzden götünüze sahip çıkın. Şahsen ben çıkamadım  ¬_¬

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafia/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin