Kończyłem właśnie stream'a. Jutro szkoła, znowu. - Clay, kolacja! - Zawołała moja mama, która przygotowywała jedzenie.
Urodziłem się na Florydzie i od 17 lat tutaj mieszkam. Jedynie gdzie byłem to w innym stanie w US. Życie na Florydzie nie było takie złe, ale też nie było takie dobre. Muszę chodzić do szkoły, oczywiście każdy musi. Jestem aktualnie w przed-ostatniej klasie high school (z tego o wiem to chyba "liceum" ale w Ameryce).
Co do mojego wyglądu. Jestem blondynem o zielonych oczach i piegach na twarzy. Jestem dość wysoki oraz z tego co mi dziewczyny w szkole mówiły to przystojny i silny. Prawie każda laska na mnie leciała, ale ja nie chce związków. Nie spieszy mi się. Po drugie nie wiem jakiej jestem orientacji. Co prawda, całowałem się z chłopakiem oraz z dziewczyną, ale to nic nie zmienia.
Wyszedłem z pokoju i pokierowałem się do kuchni. Przy stole już siedziała moja rodzina. Usiadłem do stołu i mama podała nam jedzenie. - Clay, odprowadź jutro siostrę pod szkołę, bo my wyjeżdżamy z samego rana oraz nas nie będzie przez cały dzień i w nocy dopiero wrócimy - Powiedziała. Ja popatrzyłem się na tego gremlina małego, a ona wystawiła mi język. Życie z siostrą. - Jasne, ale to WY będziecie płacić za odszkodowanie po ym jak ona mnie zrani - Powiedziałem i się uśmiechnąłem. Dokończyłem jeść i poszedłem do swojego pokoju.
Mój pokój był zielono-czarno-biały. Łóżko było dość duże, bo lubię się na nim rozkładać. Miałem również trofea z piłki nożnej (nie grają zbyt w piłkę w US, ale tak po prostu dałem). Na biurku znajdował się komputer, a przy nim wygodne krzesło. Łóżko miałem postawione pod oknem, by patrzeć co się dzieje za oknem. Aktualnie tylko świeciły latarnie na dworze. Szafe miałem obok biurka, tak samo jak kosz na śmieci.
Teraz jedynie o czym marzyłem to o spaniu. Niestety przeszkodziło mi jakieś stworzenie, zwane Patches. Ten kot jest jak moja siostra. Kocham mojego kotka całym sercem, jest jak siostra, ale lepsza od aktualnej. Jeśli chodzi o moją siostrę, to ona nazywa się Nori, ale woli jak się na nią mówi Drista. W sumie ja też wolę, gdy się na mnie mówi po nick'u, ale przez to, że jestem dość popularnym youtuberem, który nie pokazuje twarzy, to nie używam tego nick'u. Jedynie kto o mnie wie to tylko Nick i Karl. Moi dwaj przyjaciele, których kocham jak swoich braci.
Dochodziła 22, nie miałem zamiaru iść spać, bo jest za wcześnie na spanie. Postanowiłem, że sobie wezmę coś do jedzenia z kuchni i włączę sobie coś na telewizorze w moim pokoju. W tym momencie dostałem wiadomość od mojego przyjaciela Nick'a.
Nick/Sapnap✅
Ej stary, słuchaj
Żyj tępakuDream ✨
Co chcesz
Ograniasz to, że dochodzi do
Nas nowa osoba do klasy? Podobno jest z UK,
Przynajmniej tak mi Karl mówił, bo to
Jego przyjacielPierwsze słyszę, ale czekaj,
Jego przyjaciel?No poznali się, gdy Karl mieszkał
W UK i się zaprzyjaźniliO to super
Tylko go nie podrywaj, bo wiem, że
Ładny jest, Karl mi pokazał jego
Zdjęcie1. Nie jestem gejem tylko
Hetero człowiekiem
2. Nie wiem czy będę się nim
InteresowaćPrzyszedł Pan maruda, niszczyciel
Dobrej zabawy i pogromca uśmiechów
Małych dzieci. Dobra lecę bo muszę coś
Załatwić jeszcze. Pa
CZYTASZ
Droga Bez Granic (DNF)
FanfictionClay, najpopularniejszy youtuber, który chodzi do szkoły. Ma 17 lat i ma przyjaciela w tym samym wieku, Nick'a. Natomiast George to Brytyjczyk. Ma 16 lat i pochodzi z Londynu, z którego wyprowadził się na Florydę do swojego przyjaciela Karl'a. Clay...