"Jihoon etrafa bakmayı kes. Güzel oldu mu? Hyungun alsın mı bu mükemmel ceketi?" Jihoon bana ters ters bakarak ofladı. Cidden onu ciddiye alıcağımı mı düşünüyor? Dostum hayır ciddiye almıycam tabii ki. "Bana bak Justin. Sen benim hyungum değilsin. Saçma hayaller kurmayı bırak. Üstünde ki cekette hiç yakışmamış. Sakın alma." Şu anlık sadece gözlerimi devirdim nasıl olsa bu ceket kasadan geçip alış veriş çantamda olucak.
"Yeter bak Leo hyunglar geldi. Gidelim artık!!" bu varlık çok konuşuyor. "Her neyse benim de karnım acıktı. Gidebiliriz." Yorch hyung beni dövmemek için zor duruyor sanırım ama hepsi acıktı yemek yeme düşüncesi beni dövme düşüncesinin önüne geçti."
***
" Bu gün Fizik sınavı olduk." haburger yerken konuşulana bak. " Nasıl geçti? " bu ikisi kafayı yemiş. "Tabii ki çok iyi" Woochan hyung sayısalcı ve cidden çok başarılı. "Takagi Justin Jay senin sınavın nasıldı?" Justin kim? Açıkçası etrafta yok gibi duruyor. "İyiydi de Sangwon senin de sınavın vardı. Benimkini sorana kadar sen nasıl geçti anlat." Sangwon hyung kükrercesine bagırmaya başladı , ki burda çok ciddiyim, "Bana bak velet bana hyung diyceksin." her zamanki konu "Neden bunu gerçekten "BÜYÜK BİRİ" gibi davrandığında konuş muyoruz?" sanırım daha çok sinirlendi., "Kes sesini Jay" bu da çok uzattı. "Sakin olun. Justin sende hyunguna" Hyung" de sonra biz uğraşıyoruz." Sangwon, Yorch hyunga hızla döndü ama karizmatik hyung onu takmadı. Takmamalı zaten. " Sizi veletler kafamı şişirdiniz bitirdiniz de yemeyinizi eve gidelim artık." Leo hyung habire söyleniyor ya. " Annemi arıycam bizi alsın hepinizi eve bırakır." Jihoon'un annesi gerçektem çok şirin bir kadın ve hepimize muhteşem davranıyor.
***
*SANGWON VE DİĞERLERİ*
Wonny:
Millet ben sınavdan 45 almışım. Sanırım annem beni evden atıcak.Kedigillerden:
Hahahahaha " Leo bu sınavdan 95 almazsam ben de bir şey bilmiyorum." tanıdık geldi mi?Wonny:
Kes sesini!!!Kedigillerden:
-ups dostum burası chat. Hiç birimizin sesi çıkmıyorWonny:
Yorch beni yönetici yapar mısın? Bunu gruptan atıcam.Kedigillerden:
Benim bir adım var.Wonny:
Neydi ki?Hyunguolduğumkişi
Sangwon sus artıkWonny:
Siz veletlerin dili papuç gibi. Hyunga ne oldu? Hep Jay'e özeniyorsun.JayJay:
Ben ne alaka pardon?!?!Wonny:
Oyle abisiHyunguolduğumkişi:
Abisi mabisi kurtlar vadisiiiiJayJay:
OoooooKedigillerden:
İyi misiniz?Hyunguolduğumkişi:
Eveeeet broHYorch:
TmHyunguolduğumkişi:
TmJayJay:
TmLeo:
TmWonny:
TmBoo!:
TmJayJay:
Ben gidiyorum bye size.Wonny:
Git velet♡♡♡
SELAM MİLLETTTTT
BU BENİM YAZDIĞIM İLK FİC UMARIM BEĞENİRSİNİZ
HEPİNİZİ ÖPTÜMM ><
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕆𝕟𝕝𝕪 𝕪𝕠𝕌
Fanfiction"Hyung ben ne yapicam?" "Sadece ileriye bakicaksin" Kitabın adı çok sade sonradan değiştirilecek.