Ma reggel mint mindig fárattan keltem fel, de még is újult erővel indulok neki a napnak, mert tudom, hogy látni fogom őt akit már biztosra tudom, hogy szeretek. Már 4éve tudatusolt bennem,hogy mit is érzek iránta.
Mikor beèrtem a suliba a 0-dik óránk elött találkoztam Ádámmal meg Áronnal.
-Sziasztok. A többiek már bent vannak?
-Cső, gondolom.-zárta le ennyivel Ádám. Majd egyedül az öltözők felé vettem az irányt e közben azon gondolkodtam, hogy talán valami lehet-e Áron ès Ádám közt, de ezt gyorsan lezártam, mert beèrtem az öltözőbe ahol csak Olivért találtam èppen ott ált velem szenben egy szál alsónadrágban. Nemtudtam mit tegyek hisz életem szerelme itt áll elöttem majdnem pucéran.-Szia Ákos nem öltözől? Hamarosan becsöngetnek.
-mire ezt kimondta kábé mindenki betódult ès akkora hangzavar lett amitől majdnem megsüketültem.Time skip:
Az első kèt óránkon kiderült, hogy megyünk jövőhéten Romániába amin meglepődtem mert kicsit hirtelen jött.
De közben nagyon izgatott is voltam mert Olivér is ott lesz.Time skip:
Hazaértem ès már is elkezdtem összepakolni a jövőhétre. A szoba beosztást majd ott tudjuk meg.
Elméletileg nagyon szép szálláson leszünk és a tály meg maga a gyönyör lesz.Az álom:
Már a szállásra értünk ès Ritanéni éppen a szobabeosztást mondta.
Bajusz Szófia,Diós Lili,Szabó Cinti ès Makai Fanni 102 szoba, Hoffer Sára ès Lakatos Blanka 104 szoba....
Mire mindenkit elhelyezett már csak én meg Olivér maradtunk.
Egy két szemèlyes szobát kaptunk egy francia ággyal. Nem mondom mikor megláttam a szobánk elég sok piszkos dolog jutott eszembe.Mikor este lett Olivér egyszál alsóban
Bebújt az ágyba mellèm, rajtam rendes pizsoma volt. Mikor már majdnem elaludtam megéreztem a derekamon egy meleg érintèst, elsőnek megijedtem majd megnyugottam. Magához húzott ès a fáratt mély hangjával a fülembe suttogott valamit de annyit dünnyögött, hogy nem értettem meg.Olivér megind mozgolódik majd mikor kinyitottam a szemem már alatta feküdtem nem értettem mitörtént, nemtudok mozogni. A csípőjét erősen az enyémhez nyomta éreztem a merevsègèt. Majd hirtelen megcsókol a csók után rátért a nyakamra azt kezdte el csókolgatni nèhány helyen meg is szívta. Lassan azon kapom magam, hogy mind ketten teljesen anyaszült meztelenül fekszünk egymáson. Majd a merevségèt belèm helyezte.
VOLNA!!!!Valóság:
-Jó reggelt kicsim kejfel. Hasadra süt a nap.- nem mondom anyámnak is a legjobbkor kell kelteni.
-Anyaaaaa mèg csak szombat van.
Hétfőn fogunk indulni.
-Jólvan kisfiam de mosok szóval a szenyeseket tedd ki.-majd azzal a lendülettel kirántotta az ajtót de még nem ment ki rajta ès visszafordult-A lepedőted is add azt is kimosom.-ès ahogyan ezt kimondta kiment, én meg azonnal levettem a takarót magamról ès láttam, hogy totál nedves a lepedőm. MI TÖRTÉNT VELEM!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Olikos
RomanceEgy általános iskolai szerelem vagy több? Ebben az esetben ez a szerelem nem volt átlagos. A mi szerelemes párunk nem egy hetero pár, hanem egy meleg pár. Valyon mi történik velük? Egy hétig Erdélyben szülők és szabályok nélkül a barátokkal ahol...