30 Maja

4 0 0
                                    

JAAOIERDOEK MYŚLAŁAM ŻE TU NIC NIE WSTAWIĘ DO WAKACJI BO BRAT I TAK CHYBA JEST ZAJĘTY I NIE CZYTA

Ale pytacie na chuja to piszę?? Otóż, prawie zalałam dzisiaj sobie swój piękny dom i chciałabym o tym opowiedzieć. Jak to się stało pytacie? Podziwiałam swoją nieskazitelną urodę przed lustrem, jednocześnie lejąc wodę do kąpieli. Moja wanna ma wbudowany prysznic, jednak jego główka jest lekko zepsuta i część wody wlewa się na brzeg wanny aby skończyć na kafelkach podłogowych. Ja nieświadoma, patrzę tak w lustro, patrzę... odwracam się... A TU KURWA POŁOWA ŁAZIENKI ZALANA!!!!! JA SZYBKO TO ZAKRĘCAM, BIEGNĘ PO RRĘCZNIK I WYCIERAM JAK NAJSZYBCIEJ SIĘ DA. DWA RĘCZNIKI NA TO ZESZŁY... chyba ta podłoga nadal jest mokra.

I chcę omówić pewną kwestię: sutki.
DOSŁOWNIE, TEMPERATURA JEST TROCHĘ NIŻSZA?? A STAŃMY SOBIE, CO TAM!!!!! Sutki są tak cholernie uciążliwe. Niby fajne ale niezbyt praktyczne. Wystarczy że się je lekko dotknie, zahaczy, ALBO WŁAŚNIE WEJDZIE GDZIEŚ, GDZIE JEST ZIMNIEJ... I one już są sztywne. A jak mam stanik sportowy to widać je przez ubrania, to takie krępujące....... NAPRAWDĘ, BOŻE NA CHUJA ONE SĄ TAK WYCZULONE?!
Głupie sutki. A same cycki? Boję się ich... I nie, to nie jest ironia. Naprawdę się ich boję... Ta gruba tkanka tłuszczowa... Dwie wielkie kule tłuszczu... Jakieś kanaliki... Ich budowa... Ich wnętrze... BOJĘ SIĘ TEGO (chujów też)

I się zastanawiam nad swoją orientacją. Chyba jestem bi ale boję się... Prącia, obrzydza mnie. Ale nie muszę z nikim współżyć i może mi przejdzie?? Ugh, życie mnie mnie

W każdym razie, zdrowia przyjaciele!!!! Niech Bóg zawsze będzie po waszej stronie

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 30, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Pamiętnik BiałorusiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz