1.İlk karşılaşma

2.4K 105 27
                                    

Jeon jungkook

Seul'de bir lisede okuyan öğrencidir. Genelde okulda pek sevilmez. Basketbol oynamaya bayılır, okulda takıldığı 2  kişi var. (Jimin, jin ) her aksam daha güzel görünmek için pek fazla yemek yemez sofradan kalkıp basketbol sahasına gider ve tek başına antrenman yapar.

Jeon Jungkook ağzından

Yemeğimi yine yiyememiştim. Midem almıyordu yemekleri , ama tadından değildi. Her neyse yemekten sonra gene sahaya gittim kulaklığımıntakmış müzik eşliğinde basketbol oynuyordum. Yorulsamda durmadan devam ettim taki biri kulaklığımı çıkarasıya kadar.
"Napıyosun sen"diyerek kızgın bir ifadeyle arkamı döndüm.

" Asıl sen ne yapıyorsun kırk saattir sesleniyorum bakmıyosun bile"diyerek çıkıştı.

"Kulağımda kulaklık var ondan olabilir mi.? " diyerek oyunuma geri döndüm.tam tekrar başlayacakken topumu aldı ve karşıma geçti.

"Ben daha diyeceğimi demedim ama " off tam zamanımıydı yani rahatsız edilmekten nefret ederim gerçekten.

"Off ne diyeceksen de ve defol. " diyerek sert çıkıştım ve bi anda kahkaha patlattı.

"Hadi ya defolacakmışım duydunuz mu? " dediğinde arkamdakilerde gülmeye başladı.

"Gerçekten şuan beni rahatsız etme sebebiniz nedir çok merak ediyorum? "Diyerek alayla suratına baktım .

" Burayı terket biz maç yapacağız. "Dedipinde ağzım açık kalmıştı sonradan gelen onlardı ama giden bendim olduya .

" tabi efendim" emredersiniz der gibi bakış attım ve topumu elinden sert bir şekilde aldım ama fark etmeden tırnağımla elini çizmişim.

"Ahh napıyosun be salak" sanki isteyerek oldu salakmış önce topumu al sonra elini çizince bebek gibi ağla.

"Almasaydın sende topumu o zaman! " bağırarak tepki gösterdim, anlaşılan bayağı kızmıştı kaşları çatılmış, elini yumruk yapmış bana vuracaktı belliki. Tam vuracakken elini tuttum.

"Bunu deneme bile"

"Aaa küçük beye bak çok korktum. Seninle hiç uğraşamam sonra ödeşiriz senle ,bi yerlerde elbet karşılaşırız. " çattık valla ya

"He he hade yallah hade" onlar gittiğinde bende oyunuma devam ettim  sonra geç olmadan eve gittim ve jin ile jimine olanları anlattım.

i'm in love with him | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin