متابعة للصفحه علشان يوصلكم اشعار بالبارت الجديد
تاليا بصدمه : الحبوب دي بتأ*ذي جوزي !! أنا .. أنا غبيه للدرجه !! أنا بأ*ذيه !!
سمعت صوت عالي و*قع قلبها في رجليها : تااااليااااا !!!!
كانت عيونه مليانه دموع و حا*مره زي الد*م، و عروق راسُه بار*زه بطريقه و هو ماسك دماغه ..
تاليا بدموع : فريد إ...
قاطعها فريد و هو بيسحبها من إيدها بره الفندق خالص و هي قلبها هيطلع من مكانه و هو عامل زي المجنو*ن ..
جري بيها على البحر و هي بتقول بخوف : إحنا رايحين على فين يا فريد ؟؟؟ فريد .. فريد .. فهمنااااي !!
فريد و دموعه بتنزل : أنا آسف إني سحبتك كده بس ماما إنتـ*ـحـ*ـرت !!
تاليا وقفت فجأه و سابت إيده و قالت : نعم !!! إزاااي ؟؟
فريد و هو مديها ضهرُه بيعيط : ماما إنتـ*ـحـ*ـرت .. و بين الحياه و المو*ت .. و أنا مليش غيرك أأمِن له .. لو مش حابه تيجي معا..
قاطعته و هي بتحضن ضهره : ده أنا معاك في أي داهية .. بس أنا إلي هقعد جمب الشِباك ..
أخدها و راحوا على العربيه و هو بيسوق بأقـ*ـصى سرعه، مسكت إيده و با*ستها و ضمـ*ـتها ليها و هو مركز على الطريق .. عرفت إنه معرفش حاجه و لسه ليها فُرصه تانيه ..
تاليا بحنان و هي بتبو*س في إيده : هتبقى كويسه و الله متخفش عليها .. هتبقى كويسه
فريد بدموع : أنا كنت فاكر إن خلاص .. قلبي بقى حجـ.ـر .. كنت فاكر إني مش هبقى عاوزها تاني !! ليه لما الإسعاف كلموني بقيت زي المجنو*ن ؟؟ ليه ؟؟
و بعدين حاسس بو*جع رهيب في راسي .. حاسس إني دا*يخ و تعبان أوي يا تاليا
تاليا بدموع و هي بتبوس راسه : سلامتك يا فريد .. سلامتك" في القاهره، في المستشفى "
دخلوا يجروا لحد ما راحوا لأوضة ناديه مامة فريد، وقفوا في الممر و فريد بيتمشى فيه و هو تا*يه ..
لحد ما تاليا وقفت قدامه و قالت : إهدى .. الدكتور قال إن حالتها مش خطـ*ـر .. إهدى يا فريد
فريد بغضب : عارفه لو جوز أمي خليل ده ليه علاقه بأي حاجه ؟؟؟ هطلع ***** أمه و أبوه و إلي يتشـ*ـددله !!
تاليا : يا فريد أستهدى بالله .. الدكتور قال إن السكـ*ـينه دخلت في بطنها بزاويه مُعينه محدش يقدر يدخلها فيها غير لو هي إلي عملتها .. يعني هو ملوش دعوه .. هي إلي إنتـ*ـحـ*ـرت
فريد بجمود : و تفتكري إنتـ*ـحـ*ـرت ليه ؟؟؟؟
تاليا : معرفش .. بس بطل توقُعات و لما تصحى إسألها
فريد بصر*امه و عيونُه في عيون تاليا : أنا و أمي ملناش كلام و لا سلام .. أنا كُل إلي عليا أكفـ*ـنها لما تمو*ت !! غير كده يا تاليا مش عاوزه تحضر عز*ايا حتى !!
تاليا بصدمه : أنت كنت لسه بتعيط عليها يا فريد !!!
فريد بجمود : من ر*هبة الموقف
تاليا بصدمه و هي بتبلع ريقها : إيه القسو*ة دي ؟ جيبتها منين ؟؟
فريد بجمود : هي إلي علمتهاني
تاليا ودت وشها بعيد عنه و طبقت إيدها على صد*رها و هي متوتره .. هو مش قادر يسامح مامته .. هل هيسامحها لو عرف ؟؟ هل هيتفهم إنها مظلو*مه ؟؟؟ و ضحـ*ـية برده ؟؟" عند خليل " بقلم : #هنا_سلامه تفاعل جميل عشان إلي جاي قمر و الله.
خليل بعصبيه : ألو
عم فريد بعصبيه " رضوان " : أنت مجنون ؟؟؟ أنت حاولت تقـ*ـتل ناديه ؟؟
خليل ببرود : لا .. هي إلي أنتـ*ـحـ*ـرت .. و بعدين حتى لو حاولت ... هي مراتي و أعمل إلي عاوزه فيها .. و بعدين أنت مالك ؟؟ و أنت برا مصر مالك بيا و ب ناديه و ب فريد كمان !
رضوان بغيظ : متجيبش سيرة إبن أخويا على لسانك القذ*ر ده .. و صدقني هنزل قريب و هحمي فريد منك و من إلي يتشـ*ـددله ..
خليل بضحك هستـ*ـيري : عاوز تفهمني إنك مش عينك على فلوسه و عاوز تد*مره زي ما أنا عاوز أد*مره ؟؟
رضوان بغضب : نعم برو*ح أمك ؟؟؟ لا طبعا .. ده إبن أخويا .. أنا بقالي سنين مش بشوفه بس متواصل معاه و عارف كويس أخباره .. و خليك عارف إن طرد*كم ليه ده هتدفعوا تمنه غالي
خليل : خلاص خلصت ؟؟ روح نام بقى .. روح نام و متعـ*ـكرش مزاجي و أنتَ بغبغان كده !!
قفل خليل في وش رضوان ف رمى رضوان الفون في الأرض بعصبيه ..
أنت تقرأ
العطر الفريد
Mystery / Thriller'رواية بالعامية المصرية' 'اقتباس' في واحده بره بتقول إنها حامل منك يا فريد بيه !! بصدمه : حامل مني !!! دخليها بسرعه بنت الجز*مه دي ! لسه السكرتيرة بتاعته هتطلع لقى بنت لبسها مقـ*ـطع و على وشها و إيدها تُراب رز*عت الباب بهمجيه 'متنسوش تعملوا متابع...