1) Sorry sir who are you? 🤔

21 4 8
                                    

Τα παλιά τα χρόνια -και όχι δεν εννοώ την εποχή το δεινοσαύρων ή κάτι τέτοιο αλλά όταν ήμουν ένα μικρό αθώο κοριτσάκι- πίστευα πως όσο φτάνω προς την εφηβεία η ζωή μου θα γινόταν σαν αυτές των κοριτσιών στις νεανικές ταινίες.

Όπως για παράδειγμα το After με εξαίρεση το στοίχημα, τους πολλούς χωρισμούς, την προδοσία και...βασικά άκυρο όχι το After αλλά γενικά όλες τις άλλες εφηβικές ταινίες και ίσως στην πιο φτωχή εκδοχή τους!

Και τι εννοώ με αυτό??

Το να έχω πάρα πολλούς φίλους, ένα πανεμορφοκαταπληκτικοτελειο με φυσικά κοιλιακούς και υπέροχα μάτια και χαμόγελο αγόρι, έναν τρελό κολλητό ή μία βλαμμένη κολλητή ή ακόμα χειρότερα - ή καλύτερα αναλόγως πόσο αντέχει κανείς- και τα δύο και μια νορμάλ μα πάνω από όλα καλή οικογένεια!

Και τελικά αυτό που πίστευα ήταν μια τεράστια ΜΠΟΎΡΔΑ γιατί όχι μόνο δεν έχω όλα αυτά αλλά ζω την ακριβώς αντίθετη ζωή!

Έχετε ιδέα πως είναι να ζεις στο περιθώριο και κανείς να μην σου δίνει σημασία??

Εεε λοιπόν θα σας πω εγώ...

Είναι απλά ΓΑΜΆΤΟΟΟ!

Ίσως είναι το μόνο καλό που έχει η ζωή μου ως τώρα!

Μπορείς να κάνεις ότι στο καλό θέλεις αρκεί να μην είναι κάτι που αφορά τους άλλους γιατί τότε θα σου δώσουν λίγη σημασία -για να σε βρίσουν βασικά και ίσως να σου χώσουν και καμιά ωραιότατη καρπαζιά- αλλά δεν θα είναι για πολύ!

Σκέψου μπορείς να μπεις σε σούπερ μάρκετ και να κλέψεις σοκολάτες βάζοντας τες μέσα στο μπουφάν σου -εκείνο που φοράς συνήθως όταν πας στο εξοχικό σου στην Αλάσκα για σκι με τις πολλές εσωτερικές τσέπες ώστε να χωρέσουν αρκετές για να έχεις να τρως για δύο με τρεις μέρες μάξιμουμ- και να μην σου πει κανένας τίποτα!

Μην το δοκιμάσετε αν δεν θέλετε να σας πιάσουν οι τύποι με τα μπλε -που το καλοκαίρι μέσα σε αυτή την στολή παίζει να ιδρώνουν πιο πολύ και από εμένα όταν τρέχω έναν γύρω το γήπεδο του μπάσκετ την ώρα της γυμναστικής- και καταλήξετε σε κανά κελί φυλακής παρέα με μια τριαντάχρονη που θα δείχνει για πενηντάχρονη λόγο των αποτυχημένων πλαστικών που θα έχει κάνει από τα φρύδια μέχρι και τα νύχια των ποδιών της και φυσικά θα θέλει να σας βιάσει γιατί θα έχει να πάει με άντρα από τότε που έχασε την παρθενιά της και...

Τι έλεγα??

Ααα ναι!

Μπορείς λοιπόν να κάνεις ότι θες με κάποιους μικροπεριορισμούς...ξέρετε τόσο μικρούς όσο ένας αξιολάτρευτος ελέφαντας!

Both Of MeWhere stories live. Discover now