2) Chaos you and I are left again! 😣

20 3 2
                                    

Το κουδούνι επιτέλους χτύπησε και μόλις το άκουσα προσγειώθηκα στο πάτωμα σαν κουτσουλιά όταν χέζουν τα περιστέρια.

Και τώρα που το ανέφερα σε λάθος σημείο αποφάσισα να πεθάνω και να αφήσω τα κοκαλάκια μου αφού ακριβώς από πάνω μου υπάρχει καλώδιο της ΔΕΗ με κάνα δυο από αυτά τα αξιολάτρευτα πτηνά να κάθονται.

Ακούτε εσείς εκεί πάνω, σας θεωρώ αξιολάτρευτα για αυτό κάντε μου την χαρεί και πηγαίντε αράξτε την πέτσα σας πουθενά αλλού να γλιτώσω και εγώ το χέσιμο και εσείς τον φούρνο!

Robbie- <Τι λέει όλα καλά εκεί κάτω, να σου φέρω καμιά κουβερτούλα να σκεπαστείς γιατί σαν να έβγαλε λίγη ψύχρα??> με ρώτησε ειρωνικά καθώς εμφανίστηκε το κεφαλάκι του ανάποδα μπροστά μου.

Μου κόβεις την θέα τον μόνο πισινών που θα δω σε όλη μου την ζωή και των τελευταίων αφού άμα με κουτσουλίσουν θα καταλήξουν να ψήνονται στους 180°C για μιάμιση ώρα με παρέα τις πατατούλες!

Και τώρα σαν να άρχισα να πεινάω!

Abbie- <Και δεν την φέρνεις εξάλλου εδώ πιο βολικά είναι από ότι στο υποτιθέμενο κρεβάτι που με έχει βάλει η μάγισσα να κοιμάμαι!> του απάντησα και σκούπισα το δάκρυ που υποτίθεται κύλησε στο πρόσωπο μου.

Και τώρα που ανέφερα την μάγισσα και το φάει σιγά μην έχει μαγειρέψει τίποτα η άχρηστη για να φάμε.

Από εμένα θα το περιμένει και αυτό μαζί με τις εκατοντάδες δουλειές που θα μου πει να κάνω σήμερα και κάθε άλλη μέρα που περνάει!

Και γιατί τις κάνω??

Πολύ απλά γιατί αν της πω όχι θα πει στον πατέρα μου ότι δουλεύω κρυφά σαν σερβιτόρα και δεν θέλω με τίποτα να το μάθει!

Robbie- <Χαλόου γη καλεί εξωγήινο με φόρμες που έχει πέσει στο έδαφος και προσπαθεί να κάνει φωτοσύνθεση με ακούς ρωτάω αν θα φύγουμε επιτέλους από το κολαστήριο για να πάμε σπίτια μας!?> μου είπε καθώς κούναγε το χέρι του μπροστά από το πρόσωπο μου για να συνέλθω.

Abbie- <Πφφ είναι αναγκαστικό να πάω και εγώ σπίτι μου??> τον ρώτησα και σηκώθηκα όσο πιο αργά μπορούσα από το πάτωμα.

Τελικά ίσως να μην είναι και τόσο βολικό ούτε το έδαφος αφού σαν να άκουσα μερικά κρακ στην μέση μου αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου και απλά κάποιος να έσπαγε καρύδια την ώρα που σηκωνόμουν.

Robbie- <Τι να σου πω αν είσαι τόσο μαζόχα και θες να πας από τώρα στο μαγαζί να δουλέψεις άντε πάγαινε!> μου είπε και τον κοίταξα με μισό μάτι.

Both Of MeWhere stories live. Discover now