ama kız evde tek oturmak isdemiyordu. soylenlere göre evde geceleri korkuc seyler oluyormuş. kızda bunları ciddiye alınca evde tek oturmak isdemiyordu. o yuzden sevgilisiyle konuşur: -aşkım benimle be evde birlikte yasarmısın çok korkuyorumda. -tamam aşkım sen isdeyene kadar kalırım demiş. kızn adı ise maria mış bu ismi babası koymuştur. cunku anlamısavaçı,cesur anlamına gelirmiş. kısa sura içinde evine yerlene kadra akşam olur. soylenlere gore akşam babasın odasında tuhaf şeyler oluyormuş. maria ise merak ederek ve birazda korkarak babasını odasına girer. babasının odasında herhangi tuhaf olan bişey yokmuş. sonra yatana gierer ve uykuya dalar.sabah erkenden kalkar. Tekrar babasını uyudugu odasına gider. bakarki herhangi bişey yok bu sefer babasını eşyalını karıştırır. cok ilgi çekici fotoraflar görür. savaştaki fotoraflarıdır. ve asker resimleri vardır. maria jake şagırarak bu fotorafları ona sorar: -sence bu ne olabilir. -herhalde babanın askerlik fotoraflarıdır. -ama bu benim babama benzemiyo demiş. -belki arkadşını fotoraflarıdır. demiş. maria ise olabilir. demiş ve fotorafları alarak odadan çıkar. -kahvaltıyı dışarda yapalımı hem biraz kafan dagılır. -olur. sen çık bn üstümü alıp geliyorum. ve evden uzaklaşırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK EVİN SIRLARI
Terrorbu evde gizemli seyller oluyor. baska dunyaya acılan bi kapı oluyor. cok heycanlı okumanızı tavsiye ederim :D:D::D:D:c