טריגר : אונס
סוף סוף נגמר השיעור, ניסיתי לקום לבד כמה שיותר מהר, הכאב כבר כמעט חלף בשעתיים האלה אז כבר הצלחתי ללכת כמעט רגיל. ראיתי את הניל וליאם מסתכלים עליי בודקים אם אני צריך עזרה או משהוא אבל הם ראו שהסתדרתי אז התחילו לא לסיים את החפצים שלהם.
צא מהכיתה הכי מהר שהרגל נתנה לי כדי להגיע מהר הביתה שלא יקרה לי משהוא שאני לא רוצה ,איזה מזל שאני גר חמש דקות מבית הספר אז ההליכה הייתה מהירה . הגעתי אפילו לפני שהוא חזר מהפאב שהוא עובד/שותה בו .
נכנסתי הביתה וכרגיל הכול היה בקבוקי וודקה ובירות שאני צריך לנקות אם לא הוא גם על זה יחטיף לי. ניסיתי לסיים לנקות כמה שיותר מהר לפני שחברים שלו מגיעים .
ניקיתי מהר את כול הבית ואז עליתי לחדר שלי ונעלתי את הדלת שהוא לא יצליח להיכנס או משהוא בזנן שהוא שיכור .
בידיוק כשסימתי לנקות ובתי לעלות לחדר שמעתי את האוטו נכנס לחניה . נזכרתי שהנחתי את התיק שלי בכניסה של הבית אז מהר הלכתי ולקחתי אותו איתי לפני שהם נכנסו ובידיוק כשסגרתי את הדלת הם נכנסו לבית .
אני רוצה שיקרה לי.
נכנסתי למיטה וניסיתי לא להשמיע אף קול שלא ישמעו אותי , ניסיתי לישון אבל לא הצלחתי שיש צעקות או שמישהוא יכנס לי לחדר ויגלה שאני שם , הלכתי לבדוק מהר שהדלת נעולה לפני שנכנסתי שוב למיטה ושמתי לי באוזניות את השירים שמרגיעים ועוזרים לי להירגע .
מישהו יפתח את הדלת אז יעשה לי משהוא. הוא בסוף כן פתח את הדלת אבל גם של שירותים ומצא אותי שוכב על הרצפה מנסה לישון עד שהוא ילך , הוא התחיל להרים אותי ולהוריד אותי במדרגות כאילו אני לא שוקל כלום
ראיתי את אבא שלי משתכר ולא שם לב שמצא אותי בלי שרציתי בכלל או עשיתי רעש כול שהוא . הוא הסתובב וראה אותי שמעתי מישהוא צועק עלה השניה אבל שניה אחרי זה הרגשתי משהוא חזק פוגע בראש שלי וכבר לא הרגשתי כלום .
~~~~~~~~~~
התעוררתי כשהרגשתי שמשכיבים אותי וקושרים אותי קר , בהתחלה לא כול כך הצלחתי להבין איפה אני הבנתי בבית באיזה סמטא אפשר למצוא אותה בקלות וכנראה גם לא ישמעו . מאז שהבנתי איפה אני התחלתי לפחד מעליי היו ארבע גברים שראיתי אותם בבית כנראה חברים של אבא שלי
ניסיתי לדבר אבל לא הצלחתי להשמיע קול , מהם אחד הבין פתאום שאני מתחיל לצחוק ממש הוא ולא הבנתי מה זה "אנחנו עומדים להנות יותר בחורים "הוא אחד שצחק אמר "הוא חושב שהוא יקום רק שניהיה באמצע אבל יותר כיף ככה" הוא התחיל לצחוק כבר ממה שהוא. אמר שהם עומדים לאנוס אותי ועומדים לחלל את הגוף שלי .
ניסיתי להתעלם מהקור שחדר לגוף שלי אחרי שהורידו לי את כל הבגדים אבל לא הצלחתי והתחלתי לרעות כמו שבחיים לא רעדתי "הוו עומד להיות לך חם אל תדאג" אחד אחר, לא הצלחתי לזהות אף אחד מהם אבל גם ככה לא הכרתי את החברים של אבא. שלי אז זה לא באמת עוזר לי .
YOU ARE READING
Falling for you
General Fictionאז אבא שלי גירש אותי מהבית... מה אני אמור לעשות עכשיו? טרייגים : פגיעה עצמית ניסיון התאבדות לארילארילארי