Öldüren Kahve

3 0 0
                                    

Polis
İsmin ne?

Mete
Mete Holmes.

Polis
Soyadın holmes değil. Soyadın ne?

Mete
Soyadım Holmes.

Polis
kimliğini ver.

Mete
Buyur.

Polis
Mete Holmes. Aileden mi bu soyadı.

Mete
E devlette isim değişme özelliği gelmiş. Bende kullanayım dedim.

Polis
Anladım. Komşunun penceresine siyasi hakaretler yazdığın için bu gece burada kalacaksın.

Telsizden sesler gelir. "Yeni bir ceset bulduk. Ekip değişimi yapmayın, herkes merkezde olacak."

Mete
Yeni ceset mi? Kaç tane var?

Polis
Bulduğumuz 3. ceset. Hepsinin organları alınmış. Neyse Allah rahatlık versin, sabah çıkacaksın.

Mete
Dur! Bakabilir miyim?

Polis
Efendim?

Mete
Ben gönüllü araştırmacıyım.

Polis
Bizde polisiz. Sen düşünme bunları.

Mete
Evlenip boşanmışsın. İş zamanı içkiyi götürmüşsünüz. Uyku problemlerin var. Bir oğlun var. Çocuk senle kalıyor. Evde onla yemek yemişsiniz. Hemde iki saat önce.

Polis
Kimsin lan sen. Terör örgütü üyesi misin? Nereden biliyorsun bunları.

Mete
Parmağına bak. Yüzük izi var. Aradaki ten farkına bakarsak uzun zamandır yüzük takmıyorsun bu boşandığını gösterir. Cebinde un izi var evde yemişsin demek. Büyük ihtimalle krep yaptın. Evde yiyorsan zaman geçirmen gereken birisi var demek bu da çocuğun olduğunu gösterir. Alkolü buraya gelirken aldığım kokulardan anladım. Ben araştırmacıyım. Cesedi görmeme izin ver.

Polis
Uyku sorununu nerden anladın?

Mete
Herkesin uyku sorunu vardır.

Polis
Peki çocuğumun erkek olduğunu nereden anladın?

Mete
Bu kadar vakit yalnız kalıyor ama yemek yemesi için yanına gidiyorsun. Hassas bir oğlan olmalı.

Polis
Sana cesedi 5 dakika gösteririm. Gördüğün her şeyi söylemeni istiyorum. Dışarıda olduğun süre kadar daha içeride kalacaksın.

Mete
İsmim ne demiştin?

Polis
Furkan.

Polis, Mete'yi otopsi yapılacak alana götürür. Doktorla konuşur ve cesedin yanına girerler. Burada 3 cesette yan yanadır. Doktorlar şüpheli ölümlerdeki ortak noktaları bulmaya çalışıyordur.

Furkan
Süren başladı.

Mete cesetlerin yanlarına sırayla gider. Alınan organlara bakar. Organların ne yöntemle kesildiğini inceler. Öldürülme sebeplerini inceler. Kişilerin hayatlarını analiz eder.

Furkan
Ee nasıl gidiyor?

Mete
Şuana kadar 9 fikrim var.

Furkan
Hadi ya.

Mete
Sessiz ol. İçinden bile konuşma. Rahatsız edici.

Mete giyinik olan tek ceseti inceler. Bu ceset yağmurda ıslanmıştır ama İzmir de hiç yağmur yağmamıştır. Otopsisi yapılan cesetlere geri döner. Cesetlerin midesine dokunur ve parmağını yalar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mete Holmes - Öldüren Kahve Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin