" Bir gün Bir Adam Senin Hayatın Olur
"Eva Beni Duyuyormusun"dedi.
"Iyi değilim Eflal Çok korkuyorum"dedim.Acı içinde
"O pislik Herif Sana Bir şey Yaptımı.Tamam söylemesi çok zor ama o adam sana elledimi?"dedi.
bende"Evet bana çok kötü şeyler yaptı eflal"dedim.Ağlayarak
Bacaklarım hep kandı.Eflal kaslı vücudu ile beni sarmalayıp erkeler tuvaletinden çıkardı.
ve beni kendi odasına götürdü.Bana Kendi giysilerinden Verdi.Bende giydim.
"Eva biraz dinlenmelisin Sen yat istersen."dedi.
"Tamam eflal Herşey için teşekürler:)"dedim.EFLALİN ANLATIMIYLA
Canım sıkıldı ve odamda gezinip duruyordum.Tuvaletim geldi ve erkekler tuvaletine Girdim.Bir baktım EVA orada Ve bir adam ona Tecavüz Ediyordu.Ama Sesi çıkmıyordu.Yarı baygın Haldeydi.
"Sen kimsin Pislik herif"dedim.
"Hiç Bir kızın tadına bakıyorum."dedi.
Adama bir yumruk Attım.Ve bir daha.
Adam kaçıp gitti.
"Eva Iyimisin?"dedim.
"iyideğilim eflal"dedi.
hemen onu kucaklayıp Odama Götürdüm.Ve biraz dinlenmesini istedim.O uyudu bende Kendime sinirlenip duruyordum.Kafama vuruyor ağlıyordum.
"Sevdiğin kızı koruyamadın Eflal.Seni pislik herif Lanet olsun ben Evayı koruyamadîm."
Sonra günlüğümü elime alıp Başladım eski sayfaları çevirmeye.
Günlüğümün Hepsinde her sayfasında Eva vardı.
Sonra Arkadan Bir şarkı
"*Senin kollarında başlayan sabahlara"
"*Biten gecelere Doyamadım hala huzur bulduğumda Kıskanırdım işte işte hayat."
Bende şarkıyı Mırıldanıp evama bakıyordum.Bende ona bakarken huzur buluyordum.Ama ona söyleyemiyordum.Benim biricik sevdiğim Acı çekiyor ama ben birşey yapamıyordum.
Aklıma şöyle bir söz geldi.
"insanı sevmek ölmekten beterdir."
Bu söz bana beni hatırlatıyordu.
--------------------------------------------------------------
* Son feci bisiklet -Gitme-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Gölgesi
Chick-LitBen Eva Hayatım Onu tanımamla değişti. Geçmişim Benim En karanlık Gölgem di. ben Geçmişimi Unutmaya çalışsam da Geçmişim Benim peşimi bırakmıyordu. annem ben 5 yaşında iken intihar etmiş.Babamın kim olduğunu bilmiyorum.Ve Denizli Çocuk esirgeme kuru...