Next day Ks got up early. She finds herself in ammi's bed. A smile crept on her just to thought of yesterday's experience. Then she get ready to go to her apartment but not before preparing breakfast for Ammi and Hm.Here ammi woke up and didn't find Karishma. She started looking here and there. Then she saw a note sticking on the dining table. She starting reading it
Good morning Ammi. Humari nind poori hogyi thi. Aapko or haseena ji ko uthana thik nahi samjha. Aap dono ka breakfast bana diya hai. Haseena ji ko time se duty par bhej dena. Thankyou for everything . Yours Karishma
Ammi smiled on such sweet gesture of Karishma.
Here Haseena too get same note. A sweet gesture of Karishma. She too become happy.
At 10 am. All are present in MPT. They are doing their work.
Like this time is flying.
Nature of Karishma has some what changed. She is strict toward her duty as well as others duty. But now she is not harsh as she is beginning.
One day Ks and Ammi are enjoying dinner. Haseena has her night duty. So she is in thana.
Ammi- Accha sun beta.
Karishma- Ji ammi bataiye.
Ammi- Mai kuchh dino ke liye bahar jari hu. Mere gairhazri mai apna or Haseena dono ka dhyan rakhna.
Karishma- Aap kha jari hain or kab tak aayegi.
Ammi- Gauv mai meri behne hai. Vo sab milkar ghumne ja rahi hai to mera bhi man kar gya. Kab tak aaungi ye to nahi pta par 1 mhina to kum se kum lagega.
Karishma- She become sad 😞 but didn't show it.
Amma- Kya hua sab thik hai. Kuchh kehna chahti hai.
Karishma- Nahi ammi. Fake smile 😊. Aap dhyan se jana. Or yha ki fikar bilkul mat karna. Hum sab sambhal lenge.
Ammi- Vo toh mujhe pta hai.
Karishma- Aap ye btao bahar se kuchh saman chahie? Aapki dawaiyon ka stock to poora hai
Ammi- Maine list Haseena ko di hai. Vo subh le aaygi.
Karishma- Kya ammi. Aap list mujhe dijiye mai lekar aati hu.
Ammi- Par
Karishma- Par var kuchh nahi.
Ammi- Accha baba ruk ja. Mai lekar aati hu.
Karishma- Ji thik hai.
Ammi- Ek baat kahu. Please mana mat karna.
Karishma- Aap bolo ammi. Mai zarur karungi.
Ammi- Mere vapis aaney tak yhi shift hoja. Mujhe pta hai tujhe aise rehna pasand nahi hai. Par mai chahti hu Haseena ke pass rahey.
Karishma- Jaise aap bolo ammi.
Mai karlungi shift.
Ammi- Jeeti reh meri bacchi.
After sometime Ks hand over ammi stuff and bid her good bye.
Now ks is in her apartment. She has packed as she has to move in with hm.
She took out her diary 📔.
Dear kitty,
Aaj bhot dino baad waqt mila hai tumse baat karne ka. Humein aaj pta lga hai Ammi bahar ja rahi hai. Vaise toh bhot din se humein aisa khyaal aara tha. Ki ammi se mpt waley haseena sab hum se door hojayenge. Sach kahey toh bhot dar lagta hai kisi ke karib aakar or vo dur hojaye. Pehle bhi ye sab ho chuka hai. Hum mai or himat nahi hai. Lekin inke sath rehkar humein fir pyaar karne par majboor kar diya hai. Na hum sabko apna parey na dur reh parey. Samjh ni aara kya krey kya na karey. Tumhe pta hai issi insecurity ke chalte kal humne haseena ji ka dil dukha diya tha. Ye bhi humein gawara nahi huya.
Samjh ni aara par ye insecurity se kaise ladey. Kaash koi humein samjh pata. Khair tumse baat karke humara man halka hojata hai. Umeed karte hai agli baar jab tumse mulaqat hogi toh hum is bhawar se bahar aa saken. Tab tak ke liye Alwida.
Next day ks got ready early. So she can meet ammi. But Ammi has left before she can reach her house.
She calmed herself koi baat ni shaam ko ammi ko call kar legi.
Hm is resting in her home as she is not well. Here Ks is feeling loneliness.
Somehow she completed her duty hours and rushed back to Haseena's place.
She entered with 🔑, look around everything is quiet, she peeped in Haseena's room.
She is sleeping peacefully.
Ks changed her uniform, sat on dining table for the last meal of the day but left the food untouched as her nightmare is coming true. She stood in balcony to get fresh air. Some tears without her permission started coming down.
Here Haseena woke up and saw ks in balcony. She just back hugged her- Aap kab aaye?
when she realised her state😨.
That's it for today. Keep enjoying my stories
YOU ARE READING
Strict Senior Karishma (Kareena Bond)
FanfictionMPT is same. Karishma is not a S I. She will join as thana incharge. Misri Pandey is the S I of MPT. There is no relation between pushpa ji and karishma singh