Noul ''Apartament''

78 6 1
                                    

Cap II . Noul '' Apartament''

Initial am crezut ca era prea devreme dar cand m-am uitat la televizorul din magazin am observat ca ceasul marca ora 7:03 . Inca un lucru ciudat la care sa ma gandesc ... De ce nu era nimeni aici , si daca era sa nu fi venit nimeni , de ce era magazinul deschis la ora aia ?

Magazinul se afla intr-o hala deschisa unde se afla un lant de magazine si o piata in aer liber lucru care mi-a convenit pentru faptul ca puteam iesi la tigari linistit , sau asa credeam.

Am incercat sa nu dau importanta dar cand m-am uitat mai bine la televizor , dadea o stire despre persoana impuscata si despre un rand de oameni care aveau aceleasi sintome ca si el . M-am speriat in momentul in care am vazut cum pur si simplu trageau in unul din ei , iar pe acea persoana parca nici nu o deranja .

Asta pana cand am iesit afara si am vazut o persoana intinsa pe jos moarta si pe jumatate devorata . Pareau muscaturi de oameni . In acel moment m-am speriat si am dat sa fug inspre magazin dar spre surprinderea mea acea persoana pe jumatate devorata s-a ridicat si a inceput sa mearga cu pasi inceti dar fermi inspre mine parca incercand sa ma prinda .

Primul lucru pe care am pus mana a fost un cartof dar am considerat ca nu este prea eficient asa ca am cautat altceva .

Am dat peste un par si l-am amenintat dar singurul lucru care am reusit sa scot de la el a fost un 'aaaaaaa' . Din nou l-am amenintat ca daca se mai apropie de mine o sa il pocnesc cu bata dar am avut acelasi raspuns . 'Tipul' s-a apropiat de mine si de frica i-am dat una peste coaste fara sa scot nici un gest de la el , asa ca i-am dat inca una dar din nou am avut aceeasi reactie .

In secunda doi a aparut un politai urland sa am grija dupa care pur si simplu i-a tras un glont in cap tipului . S-a oprit langa mine , iar dupa ce mi-a spus cateva cuvinte mi-a lasat un pistol si a plecat in fuga .

In acel moment am inteles cum statea treaba . Eram atacati de zombie .

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa intru in magazin sa caut orice obiect posibil pentru a bloca usile .

In timp ce incercam sa incui cele doua usi glisante am observat ca politaiul care m-a ajutat mai devreme era atacat de catre un zombie asa ca am rupt firele usilor pentru a le incuia definitiv , si am luat o bara de fier pe care am pus-o la o a doua a usa , ca aceasta sa nu se mai poata deschida decat din interior .

Dupa ce m-am uitat prin magazin si am verificat ca nu mai sunt persoane , nu mai exista nici un pericol si nici o alta cale de acces de a intra inafara de usa blocata de mine am pus mana pe telefon si am sunat-o pe Sarah , cea mai buna prietena a mea , pentru a ma asigura ca este bine si ca totul este in regula .

-  CE DRACU S-A INTAMPLAT ?!?!?- Spuse Sarah nervoasa .

- Esti bine ? Esti teafara ? — Am intrebat .

-  Sunt bine . Ce dracu se intampla ? E cumva o parada a zombilor in oras si nu stiu eu ? — Spuse ea morocanoasa .

-  As vrea eu . Se pare ca ti s-a indeplinit visul de mult dorit . Avem de a face cu o apocalipsa zombie . — Raspund eu ironic. 

-  Ok . Unde te afli tu acum ?

-  Stii magazinul ala din piata mare ?

-  Da . Ce e cu el ?

-  Acolo sunt . Vino si tu aici . Am securizat magazinul si sincer sa fiu , mi-ar prinde bine putin ajutor in momentul de fata .

-  Ok . Imi iau motorul si pusca si vin . In 5 minute ajung . Ai grija sa nu mori pana ajung .

-  Lasa dracu pusca , avem magazin plin de arme aici .

-  Aahhh ... Da ... Am uitat. Si totusi , trebuie sa ma asigur si eu ca ajung vie pana la tine .

-  Ok ok . Dar grabeste-te pentru ca de moment este linistit dar nu stiu cat mai dureaza linistea asta .

Sarah este vechea mea prietena rockarita , aproximativ 1.80m  , satena , ochi caprui si mai nebuna decat dracu in persoana .

Acum trebuia sa ma asigur ca avem o camera securizata asa ca am decis sa folosesc zona cu monitoarele camerelor de supraveghere . Avea o mica baie , o mica bucatarie , 2 camere goale , o camera de depozitare a alimentelor reci , si camera cu monitoarele camerelor . M-am gandit sa folosesc cartelele angajatilor pe post de cheie de acces . Am preferat acea camera pentru ca avea o usa securizata care daca rezista la gloante cu siguranta rezista si la niste zgarieturi de zombie . In timp ce pregateam sistemul de siguranta am decis sa il sun si pe Mike .

Mike este un prieten de al meu , inalt ca o prajina mai fricos de sine si fizic atletic.

Am fost intrerupt din munca cand am auzit de la departare melodia Highway To Hell . Atunci mi-am dat seama ca a ajuns Sarah . Am descuiat usa si m-am trezit cu surpriza sa il vad si pe Mike coborand de pe motor , chestie care mi s-a parut destul de ciudata . M-am speriat putin cand au intrat pe usa iar Sarah avea pete de sange pe ea , pusca in mana si un zambet pervers dar satisfacator pe buze . Dupa ce am incuiat usa la loc si am stat putin de vorba toti trei am decis ca eu sa termin de pregatit camera iar cei doi sa adune cateva provizii pentru cazul in care ramanem incuiati in acea camera din cauza intrusilor . Nu m-a mirat cand am vazut-o pe Sarah pregatind cateva carucioare doar cu bauturi alcoolice printre care se numarau foarte multe de whiskey , dar si alte tarii si bere , muuuuuulltaaaa bere , iar pe Mike adunand ciocolata si multe dulciuri , asa ca am terminat repede de facut usa si m-am dus sa fac provizii de mancare , apa , si alte lucruri necesare .

''Numai la dulciuri si bautura le sta capul '' M-am gandit eu . Le-am lasat pe toate in depozit si am coborat jos .

In timp ce ma uitam la Sarah am vazut ca este o usa in spatele ei si mi-am adus aminte ca mai este o zona posibil neprotejata , asa ca i-am avertizat pe cei doi sa se pregateasca fiecare cu ce poate ca sa mergem sa verificam acea zona . Spre surprinderea mea zona din spate era formata dintr-un gard de fier prinsa de un acoperis metalic asa ca ne-am gandit sa conectam un  cablu la el pentru avea un gard electric si sa avem o zona de aer liber securizat fara sa stam sa ne ferim de posibile surprize . Inafara de zombie prajiti , posibil si vreo frunza in flacari nu puteam sa ne trezim cu alte surprize asa ca am cautat un cablu si spre surprinderea mea am gasit si o priza in apropiere . Dupa ce am securizat zona si am facut proba , fapt ce ne-a amuzat foarte tare avand in vedere ca ne-am speriat putin cand am vazut ca s-a apropiat un zombie de gard , in scurt timp fiind prajit ca un piept de pui la gratar . Dupa ''spectacolul de artificii'' am vazut ca era ora 20:30 asa ca am urcat cu totii la bucatarie pentru a pregati ceva de mancare . Nu mare mi-a fost mirarea sa o surprind pe Sarah cum deschidea una din sticlele de whiskey turnand un pahar pentru Mike, altul pentru mine iar restul sticlei il pastrase ea sorbind cate putin din ea in timp ce se uita pe geam in cautare de alte ''victime '' .  Am vrut sa pregatesc ceva rapid , asa ca uitandu-ma printre alimente am gasit cartoful cu care am incercat sa omor zombi-ul de azi dimineata si dupa ce le-am spus celor doi povestea si ne-am oprit din ras , Sarah a continuat sa verifice zona si '' sa traga la masea'' , Mike verifica camerele de supraveghere , iar eu am inceput sa pregatesc renumita reteta pe care toata lumea stie sa o pregateasca : CARTOFII PRAJITI ................

Living between the zombiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum