Un nou ajutor

63 4 0
                                    

Cap 4 .

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Dragi Prieteni .

Astea sunt ultimele cuvinte pe care le scriu . Probabil cand o sa cititi asta Sarah deja m-a impuscat . Vreau sa ii multumesc in primul rand ei pentru ca m-a scapat de chin . Sper sa va fi fost de ajutor monitorizarea mea si sa fi aflat ceva . Imi pare rau ca nu am putut fi mai mult de ajutor . Va doresc mult noroc si sa gasiti o zona cat mai sigura . La revedere , o sa va vad de acolo de sus .

P.S. In spatele pietei am strans cateva lucruri care cred ca o sa fie de ajutor .

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Citind aceste randuri am inteles reactia Sarei si totodata i-am strigat pe cei doi sa mergem sa verificam ce ne lasase politaiul .

Am pregatit cateva carucioare si am iesit in fuga cu ele spre zona respectiva nestiind ce ne asteapta acolo , pe langa asta trebuia sa mai luam si cate ceva de mancare .

Am inceput sa culegem fiecare ce a putut indreptandu-ne cat mai repede spre acel loc , cu frica pentru ca nu stiam ce putea sa ne astepte pana ajungeam acolo si nici acolo nu prea aveam idee ce ne astepta . M-am gandit sa ne oprim pentru un moment sa vedem daca intradevar era nevoie sa alergam in halul asta si vazand ca zona se linistiseam inceput sa adunam tot ce puteam cu atentie sa nu facem prea multa galagie .

In zona marcata ne asteptau un aparat de sudat si foarte multe fiare si garduri . Initial aveam o idee dar nu am apucat sa o spun cand Sarah a inceput sa spuna :

- Am o idee ce putem face cu toate astea dar trebuie sa asteptam pana maine . Intre timp am ceva treaba. - Spuse Sarah zambind si intorcandu-se cu spatele la noi .

- Ce vrei sa faci ? - Am raspuns eu nedumerit .

- O sa vezi tu . Doar asteapta .

- Bine dar ai grija ce faci . - I-am raspuns eu putin ingrijorat .

- O sa am . Ne vedem inauntru . - Spuse Sarah lasandu-ne pe mine si Mike acolo .

Intre timp ne-am decis sa lasam toate lucrurile acolo , si umplund carucioarele am taiat-o la fuga cu ele inautru .

Dupa ce am incuiat usa am urcat in graba la etaj pentru a vedea-o pe Sarah reparand doua Walkie Talkie - uri iar cand ea ne-a vazut le-a lasat deoparte si a inceput sa ne explice planul :

- Uite cum sta treaba . Am vazut ca sunt niste fiare si un aparat de sudura . Am putea sa ne folosim de ele pentru a repara exterior ca sa fim mai in siguranta . In plus am putea sa ne folosim si de draciile astea doua . - Spuse ea zambind si aratand inspre Walkie - uri .

- Pai cam aia era si idea mea . Cat timp tu si Mike aveti grija sa nu ne trezim cu vreo surpriza , eu o sa securizez tot .

- Eu ma gandeam sa repar astea si sa ne folosim de ele . Cat timp voi doi reparati acolo eu stau de sase si daca vad ceva va anunt sa intrati repede inapoi .

- Da , ai dreptate , asa am termina mai repede .

Eu si Sarah ne-am bagat sa dormim cat timp Mike statea de paza. Cand m-am trezit Sarah disparuse din peisaj asa ca am fost sa verific unde era si spre surprinderea mea , am gasit-o in bucatarie pregatind cafeaua si micul dejun . Cand am crezut ca totul pare prea banal pentru o dimineata de-a Sarei , am surprins-o desfacand inca o sticla de whiskey , si turnandu-si putin in cafeaua ei s-a uitat la mine si m-a intrebat daca nu cumva vreau si eu , iar eu luand paharul am dat din cap dezaprobator si am plecat spre Mike surprinzandu-l sforaind cu capul pe tastatura . M-am intors inapoi in bucatarie , iar dupa ce am vorbit putin cu Sarah , am luat o ceasca de cafea in plus si m-am dus spre Mike. Am incercat sa il trezesc trantind cana pe masa dar vazand ca nu are nici o reactie i-am dat o palma peste ceafa. In momentul in care s-a ridicat am vazut ca pe unul dintre monitoare aparea mesajul '' Apasati tasta ENTER pentru a continua '' , iar uitandu-ma la tastatura am observat ca tasta ENTER lipsea . M-a bufnit rasul cand am observat ca tasta lipsa era pe obrazul lui Mike , asa ca i-am trantit o palma :

- Ce dracu ai cu mine asa de dimineata !? - Intreba Mike nervos .

- Uitate doua secunde la monitorul 3 . - I-am raspuns razand .

- Asa. Apasa ENTER . Si totusi de ce imi dai o palma ? - Intreba recalcitrant . Ce dracu !? Unde e tasta ENTER !? - Continua Mike .

- Pe obrazul tau stang dobitocule . De aici si palma primita . - I-am raspuns eu razand si culegandu-i tasta de pe obraz.

- O daaaaa , foooarteee amuzaaanttt. - Spuse el sarcastic .

Mike s-a ridicat si luandu-si cafeaua cu el s-a indreptat inspre bucatarie unde Sarah sorbea linistita din cafeaua ei .

- Neata somnorosule . Vrei si tu un Irish Coffee? - Spuse Sarah amuzata .

- Nu vreau nimic . Vreau sa stau sa beau cafeaua linistit fara sa avem parte de surprize . Plus ca m-a trezit idiotul ala de Taylor . Ma jur ca daca dau azi de zombie o sa fie nasol . - Spuse el nervos .

- Te-am auziiiiitttt !! - Am urlat eu din camera cealalta .

- Siiii? - Spuse Mike .

Cearta a fost intrerupta cand am auzit impuscaturi , si o voce care canta pe melodia '' Die motherfucker die '' .

Surprinsi de cele intamplate , am iesit afara sa il ajutam pe necunoscutul care parea sa faca fata cu tot ce se intampla fara a-l deranja prea mult .

Cand ne-am apropiat de el am urlat la el sa terminam repede dupa care sa ne urmeze.

Intr-un moment de slabiciune si de neatentie

Sarah fiind captiptivata de ceea ce vedea , ramase putin blocata dar si-a revenit repede in momentul cand a simtit un glont trecand pe langa urechea ei s-a intors sa vada ce s-a intamplat , iar vazand cum un zombie cazuse la picioarele ei , s-a uitat nedumerita sa vada de unde venise glontul cand l-a auzit pe Mike spunand :

- Ti-am zis eu ca o sa fie nasol ! - Urla razand .

- Ai inebunit !? Puteai sa ma omori !? - Urla Sarah speriata .

- Da , da , da . Cu placere draga ! - Raspunse Mike sarcastic .

- Lasa ca vorbim noi mai tarziu ! - Zise Sarah aroganta .

Dupa ce s-a terminat totul , am intrat cu totii inauntru , si l-am verificat ca nu este muscat si vazand ca este curat iar in timp ce pregateam ceva de mancare pentru toti , am aflat ca il cheama Joe si tocmai iesise din armata . Intre timp Sarah si Mike discutau :

- Ce dracu a fost in mintea ta Mike !? Puteai sa ma omori !? - Spuse Sarah lipindu-i cu putere o palma peste fata.

- Am facut ce trebuia !? - Zise el sarcastic . Zombie-ul acela vroia sa te muste , iar daca nu il impuscam eu ar fi reusit . Cu placere !!! - Tipa Mike suparat .

- Ok ....... Mersi , dar data viitoare anunta. - Spuse Sarah luandu-l in brate si sarutandu-l pe obrazul lovit .

Dupa ce au terminat de discutat ni s-au alaturat discutiei , iar Sarah captivata de Joe ascunse sticla de whiskey , dar spre surprinderea ei , Joe intreba daca nu cumva avem si ceva tarie stransa pe aici .

Sarei nu ii venea sa creada ce auzea asa ca a scos la iveala sticla pe care o ascunsese mai devreme pe care i-o oferii afinsand un zambet dulce , ceea ce ne-a surprins pe mine si pe Mike , pentru ca nu o mai vasusem in acea ipostaza pana acum .

Am terminat de mancat , si strangand masa , am pus un plan in actiune ca sa securizam cat mai bine locul . Acum ca aveam un nou ajutor ne era mai usor sa terminam totul mai repede .

Seara se apropia asa ca ne-am gandit ca Sarah si Joe sa doarma iar eu si Mike sa ramanem de garda din nou . Dupa cele intamplate cu o seara inainte nu aveam incredere sa il las singur , nu de alta dar nu vroiam sa il vad iar sforaind cu capul pe tastatura .

Urmatoarele zile aveam mult de munca asa ca trebuia sa fim pregatiti de orice posibile surprize .

Living between the zombiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum