Sabah saat 7:30 da kalkmıştım benim için erken bi saat değildi ama uykuyu seviyordum.
Ama erken kalkmayıda ama-
Neyse neyse karnımdaki yaram gözüme çarpmıştı yaram kapanmıştı ama komple iyileşmesi için birkaç haftaya daha ihtiyacı vardı. Yaramı kafama takmayıp aşağıya indim bugün tek basıma göreve gidicektim ben gittikten bi 30 dakika sonra ise Acedami gelicekti. Neden böyle olduğunu sormayın Acedami'ye pek iş kalmasını istemiyorum ve zarar görmelerini. Ben zarar görsem pek işlemiyo ama onlar...
Saat 08:00 olduğunda evden çıktım
İçinde milyonlarca insan olan binanın önüne geldiğimde bi terslik yoktu
Içeriye yangın merdiveninden girip en üst kata çıktım en üstleri ben halledicektim asıl yerleri
Terasa geldiğimde orda dört adam olduğunu gördüm ilk-i bana doğru geldigini farkettiğimde hemen olayı başlatmak istemiyodum en üst katı sessiz halledicektim.
Bana doğru gelen adam benim saklandığım yere 3 adımlık mesafesi varken arkasını döndü bana.
Hızlı sessiz bir şekilde adama doğru gittim sessiz bi şeklide yanına vardığımds hiçbirşeyden habersizdi yavrucak.
Sessiz olması bağırmaması için elimle ağzını yakaladım bonra diğer elimi boynuna götürdüm ve boynunu kırdım sessiz olmuştu.
Diğerleri ni de öyle hallettim.
Bir kat aşağıya indiğimde ise gine pek adam yoktu ama bi inci'nin içine bakmadan ne olduğunu anlayamassınız.
Içeride eminimki daha çok köpek- pardon adam vardır eminim.
Burdaki olan iki belki üc adamı sessiz bir şekilde öldürüp içeriyi dolaşmaya başladım onları terasa atmıştım guçlerimle içerideki adamların halisünasyon görmelerini sağladım onlarda kendilerini sessiz bir şekilde öldürünce asıl katlara aşağılara inmeye başladım.
Bi alt kata sesin dışarı çıkmasını engelledim ve dövüşmeye başladım
"Hadi ateşle oynayalım"Harley'in piskopatca söylediği şey sessiz söylemesine rağmen herkez iliğine kadar işlemiş duyulmuştu.
"Hadi ama kaçmayın"
Harley güçlü bir kahkaha atmış sözüne devam etmişti
"Her türlü ölüceksiniz"
Bir kişi güçlü bir çığlık atınca Harley yüzünü ekşitip
"Eww önce seni öldürücem"
Harley bunu söyleyip kızın üstüne bir güç topu atmış onu öldürmüş.
Sonra diğerleriyle pek uğraşmamış direkt öldürmüştüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harley&Five Hargreeves TUA Ile Hayal Et
FanfictionHarley: ve sende bi daha seni sevmiyceğimi mi düşündün? Five: zaten öyle düşünmek yanlış olur. Harley: seni herzaman seviceğim! Bacım/Hacım bak önceden uyarıyorum çoğu bölümler güncellendi ve yani eski bölümlerle alakası yok çok bölüm atamıyorum ilh...