ch2

34 2 0
                                    

(Şiddet öğeleri, cinsel tabirler ve küfür içermektedir. 18 yaşından veya ülkenizin yetişkin olma yaşından küçükseniz okumayınız!)

---

Kadın göz kapaklarının açılmamak için uyguladığı o etkiyi yenmeye çalışıyordu. Vücudunu hissetmiyor, sadece başındaki çok keskin o ağrının varlığını biliyordu. Onu da görmezden gelemiyordu.

Sonunda göz kapakları ile girdiği mücadeleyi kazanıp gözlerini açmayı başarmıştı. Önceleri buğulu olan gözleriyle zar zor seçebildiği mavi saçların sahibini görüntünün netleşmesiyle tanımıştı. Yüzüne mavi saçlı kişinin göz yaşları düşmüş, tiz sesiyle sevinç çığlığı atmaya başlamıştı. Bunları yapan tek arkadaşı, öğrencisi Lily'den başkası değildi.

"Tanrıya şükürler olsun ki uyandın!"

Düşüncesizce tam yeni uyanmış kıza sarılacakken kafasına bir darbe alan kız bu sefer arkasına dönüp darbeyi vuran şahsa bağırdı.

"Neden vurdun ki?"

Bir iç çekiş sesi duyduktam sonra tanımadığı birisinin sesini duydu.

"Farkındaysan o yaralı, dikişlerini açmak istiyorsun herhalde."

Lily aydınlamışçasına bir ifadeyle arkasına döndü. Lily'nin kafasının döndüğü yere bakmaya çalışırken kadın bir şeylerin yanlış olduğunu fark etti. Görüş alanı daralmış gibiydi. Bunu o adamdan daha önceliklendirip elini kaldırmaya çalıştı. Fakat elini hissedememişti. Aklına kötü senaryoyu getirmemeye çalışıp diğer elini kontrol etmeyi denedi. Onu hissedebiliyordu lâkin eli kaldırılabileceği bir durumda değildi.

"Hikari..."

Lily acı bir sesle Hikari'nin yanağını tutarken ismini söylemişti. Hikari zar zor kafasını yönlendirerek Lily'nin yüzüne baktı. Durumunun ne kadar boktan olduğunu o sıra anlamıştı. Gözlerinin ıslandığını hissedince yüzünü saklamak istemişti. Ancak vücudu bırak yüzünü saklamasını, birazcık bile hareket etmesine izin vermiyordu.

Gözlerinden çıkan damlaları Lily eliyle sildi. Ardından kulağına eğildi. Lâkin Hikari'de bunları dinleyecek takat kalmamıştı. Gözleri kapanırken Lily'nin sözlerini duydu. Sevgi ve merhamet doluydu.

"Bundan sonra seni hep koruyacağım, bir daha asla ama asla seni bırakmayacağım."

Birkaç dakika sonrası

Lily ile yanındaki genç doktor Hikari hakkında konuşuyorlardı.

"Endişelerim ne yazık ki doğru çıktı. Vücudunda tecavüz izleri var. Sol elindeki ısırık ise bir hibrit insana ait. Tahminimce Şeytan Isırığı. Gözünü ise anlatmasam daha iyi."

Lily doktorun dediklerini dinlerken dişlerini gıcırdatıyordu. Çok öfkelenmişti.

"Sağ eli ise ezilmiş, sinirlerinin büyük kısmı zarar görmüş. Kemikleri ise parçalı bir şekilde kırılmış. Açıkçası sadece kırıkların iyileşmesi çok uzun sürer. Sinirlere hiç girmiyorum. O nedenle orayı kesmem gerekecek. Sadece son tenkitlerimi yapmak istiyorum. Ayrıca vücudundaki mana aletlerime düzgün yanıt vermiyor. Aldığım tepkiler mana kaynaklarında bir sorun olduğunu işaret ediyor açıkçası ve ölebilir. Ancak tedavi yöntemi çok riskli ve sorumluluk almayacağımız yönünde bir beyanaat vermenizi istiyorum."

Lily adama baktı. Birkaç saniye tereddütten sonra kararından emindi.

"Onun halefi olduğum için kabul edebilirim. Ama öncesinde bana risklerden ve ne yapacağından bahset."

"Ben yapmayacağım açıkçası, benim büyü gücüm bırak medikal işlemleri en ufak şeyde bile işe yaramaz. Ama çok iyi tanıdığım birisi var ve biraz problemli birisi. Lâkin ustanı sadece o kurtarabilir."

Alevin VaroşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin