-Scumpo dar de ce vrei să pleci?nu ai tot ce îți trebuie aici?
Spune mama lacrimile ne încetând să curgă pe obraji ei rozali ca două petale de trandafiri .
-Mama,liniștește-te! Ascultă-mă,știu ce fac.
Ani la rând m-am promovat singură prin YouTube și tot felul de aplicați, am participat la concursuri ,am făcut site-uri speciale pentru oamnei ca și mine,am întrat într-o trupa de dans la 12 ani mama...crede-mă știu ce fac!nu îți fa griji o-să ma descurc și tu știi bine asta,la fel și tu tata!Nu vă mai faceți griji voi fi bine.
Le spun eu părinților mei cu calm îmbrățișând pe fiecare în parte.
-Dar până ce vei intra la acea companie de muzica,unde vei lucra?ma întreabă tata îngrijorat.
-oh asta,păi cum în ultimele vacante dintre liceu am lucrat la Starbucks am destui banii încăt să îmi ajungă în jur de trei luni plus că mai am și cardurile cu bursa de liceu și desigur vă dați seama că m-am interesat. Am găsit o companie de modeling în Coreea desigur care caută noi modele și am vorbit cu directorul companiei iar peste două săptămâni voi avea probele de admitere la companie ,adică pe scurt voi avea un interviu.
-Scumpo,eu și mama ta știm cât de important e acest vis pentru tine deci din partea mea ai un mare felicitări!Copila mea dute și îndeplinește-ți visele .spune tata câteva lacrimi dandui de gol sentimentele.
I-am mai luat o dată în brate după care le-am urat noapte bună și am plecat în camera mea trandindu-mă direct în așternuturile pufoase ale patului meu .
Peste 2 zile voi pleca din tara mea natala,țara unde am cele mai frumoase amintiri.
Țara cu orașele în care am avut cele mai multe escapade cu gașca..
Prietenii,familia,rudele totul,va trebui sa îi las aici pe toți și pe toate .
Nu vreau sa plec și sa ii abandonez,părinți se descurca greu cu bani de acea în fiecare vacanta dintre ani de liceu lucram la Starbucks ul meu preferat din oraș..
Familia mea nu predispune mereu de bani iar când eram mica am avut o perioadă mai grea și atunci am promis părinților mei ca o-să îmi îndeplinesc visele asa cum vor ei și ca le voi aduce bani acasă.
O-să ma țin de promisiune orice ar fi chiar dacă asta înseamnă să îmi calc pe sentimente...●
Am promis!
O voi face!
Îmi voi face părinții mândri!
Îmi voi îndeplini visele!●
CITEȘTI
Moonlight // Min Yoongi
FanfictionSun-ki Yzanna o fată de 19 ani cu vise și speranțe mari. Min Yoongi membrul trupei BTS. După terminarea liceului din America, țara natală a Yzannei aceasta fără sa știe a făcut un pas care din nefericire sau din bine pentru ea a fost unul bun. ...