Aud tunete și zgomote puternice pe fundal și doar când mă trezesc în totalitate îmi dau seama ce se întâmplă, plouă.
Îmi place ploaia,e unul dintre lucrurile mele favorite pe lângă muzica,dans,desen și box.
Știu,am multe hobby-uri mi sa mai spus însă nu am ce face în legătură cu asta .
Îmi place să muncesc mult și sa am activitate chiar dacă uneori sunt momente în care vreau pur și simplu să ma arunc în pat cu un bol plin de dulciuri și altul de mâncare, cu doua sticle una de cola și una de apa de preferat singură alături de pernele mele pufoase și niște seriale reușite.
Dar sinceră să fiu viata mea fără hobby-urile mele obișnuite ar fi foarte plictisitoare.
Lăsându-mi gândurile la o parte,mă ridic din pat și merg spre baie Îmi fac rutina de dimineață după care îmi usuc parul deabia spălat.
Cum azi plouă am de gând sa stau în casa și sa îmi omor timpul pana la 18 pentru ca atunci încep orele mele de antrenament la box.
Așa că mă îmbrac în niște pantaloni lungi subțiri negri și un hanorac gri larg iar în picioare îmi iau nelipsiți mei cipici cu dinozauri .
Poate pare imatur pentru o fată de 19 ani sa poarte tipul asta de cipici,pardon,papuci de casă dar mie asa îmi place .
Dinozauri sunt unele dintre lucrurile mele favorite,am chiar peste 20 de desene cu dinozauri,am cănii și pahare cu dinozauri,tricouri și tot felul de lucruri.
Ies din baie și mă îndrept spre patul meu începând sa îl aranjez puțin după care am plecat în bucătărie unde eram mai mult ca sigura ca o voi găsi pe mama gătind.
Un lucru pe care îl ador la mama mea este ca atunci când plouă își ia liber de la lucru și stă cu mine acasă pentru ca știe ca ma plictisesc foarte ușor.●
Încă o zi și voi pleca.
O-să îmi fie dor---DE---
tot.
CITEȘTI
Moonlight // Min Yoongi
FanfictionSun-ki Yzanna o fată de 19 ani cu vise și speranțe mari. Min Yoongi membrul trupei BTS. După terminarea liceului din America, țara natală a Yzannei aceasta fără sa știe a făcut un pas care din nefericire sau din bine pentru ea a fost unul bun. ...