De leeraar legde alles uit. 'Jullie mogen in tweetallen met je buurman of buurvrouw werken'
'Ben je serieus??' Fluisterde Lily. 'Zei je wat?'vroeg Ryan. 'Uh nee hoor.' Antwoordde Lily zenuwachtig. 'Hm oké, dan verbeelde ik me het maar denk ik. Maar zullen we aan het werk?' Vroeg Ryan. 'Uhm nee ik ga even naar het toilet ik ben uh zo terug.'antwoordde Lily twijfelend. Ryan keek verbaasd 'Nou tot zo dan denk ik...' Lily liep snel naar het toilet en keek in de spiegel. 'Ja en nu?' Vroeg ze zichzelf af. Na 5 minuten ging ze terug naar haar lokaal. 'Wat duurde er zo lang?' Vroeg Ryan. 'De uh hokjes zaten vol.' Antwoordde Lily. 'Oké ik ben al een beetje begonnen.' Zei Ryan. Lily trilde overal op haar lichaam. Zijn stem was gewoon zo mooi. Toen de les was afgelopen hadden ze pauze. Lily had een appel en wat te drinken. 'Kom gezellig bij ons zitten!' Zei een meisje die haar schouder aantikte.
Ze liepen naar de eettafel. 'Meiden!' Zei het meisje. 'zij hoort nu bij onze groep. Als iemand commentaar heeft vlieg je zelf uit de groep.' 'Jeez wat is zij gemeen!' dacht Lily. 'Ze vroeg het niet eens.' 'Weet je?' en Lily sloeg op de tafel en stond op. 'eerlijk gezegd hoef ik helemaal niet in je stomme groep!!' En ze rende snel weg. Ondertussen was de bel al gegaan. Lily ging naar haar lokaal en ging zitten. Zoals gewoonlijk kwam Ryan weer naast haar zitten. En OPEENS stond ZIJ daar. 'Maak je een grapje?!' Vroeg Lily zich af. 'Waar was jij jongedame?' Vroeg de leraar aan het meisje. 'Meneer mijn kat was overgereden dus ik kon een paar lessen niet komen!' En ze begon nep te huilen. 'Jessica stop met huilen en ga naar je plek!' Zei de leraar tegen het meisje. 'Ooooo dus zo heette ze!' Zei Lily tegen zichzelf. 'Ugh Jessica is zo'n bitch!' Zei Ryan. Lily keek Ryan verbaasd aan. 'Ja je hebt me gehoord Lily dat zei ik. Ik mag haar niet.' 'Maar maar ik dacht...'stotterde Lily.'Dat ik haar mocht? Nee. Ik had vroeger met haar maar ze werd echt hc en ging stoer doen dat ik zo populair was. Ja nee als een meisje zo gaat doen zijn we gelijk klaar.' 'Populair??' Dacht Lily, ze keek heel verbaasd.
Ryan zag haar. 'Ik weet wat je denkt Lily.'
'Oh ja? Wat dan?' Vroeg ze zo stoer mogelijk.
'Ja vraagt je af: populair?? Of niet soms'
JE LEEST
Het Leven Van Een Verliefde Loser
RomanceHey! Heel leuk dat je mijn verhaal wilt gaan lezen! Heel veel plezier! En O als je een tip hebt zeg het vooral! Het was de eerste dag van het schooljaar. Lily moet naast een hele knappe jongen zitten, waarvan ze eerder iets deed waardoor ze wel door...