Ben...
Seni arayan,
Sesini duyan,
Masala inanan...Sen...
Geceyi silen,
Güneşe dönen,
Gizemi çözen...Uyan bu derin uykudan,
Kaçma içindeki duygudan,
Elimde tüm anahtarların...Fazla vakit kaybetmeden,
Bir olsak her gece sen ve ben,
Elinde camdan ayakkabım...Varlığım mecnun yokluğunda,
Tuz buzum tek bakışına,
Gelirsen topraklarıma,
Yağmurlar-"Beybi!" dedi Sasha neşeli bir sesle birden. Barış'ın kulaklarında takılı olan AirPodlardan birini çekip almış onu iç dünyasından ayırmıştı böylelikle. "Ya!" dedi Barış kızgın ve şaşkınlıkla. Ama Sasha'nın neşeli bakan gözlerini görünce kızamadı yine tebessüm etti.
"Aşk acısı, Büge acısı olarak değişti değişecek tarihte sayende..." dedi Sasha bu sefer alayla gülerek. Barış gözlerini devirsede bir karşılık vermemişti. Çünkü haklı gördüğüne bir karşılık vermezdi Barış ve Sasha neredeyse hep haklıydı.
"Tarçın delisi nerede?" dedi Barış o yüzden konuyu değiştirerek. "Dünyada işler ne durumda bakmaya gitti... akşam döner." dedi Sasha zorlukla ciddileşerek. Barış başını onayla sallasada içten içe dilini ısırıyordu. Sasha'nın yeşil gözleri Barış'ın içini görüyormuşçasına onu süzüyordu.
"Can'ın notları düzelmiş..." dedi Sasha birden. Barış'ın gözleri merak dolu küçük bir çocuk gibi büyüyerek pür dikkat Sasha'yı dinlemeye koyuldu. "Geçenlerde düşük not almıştı ilk kez ama Bügenin yurt dışı kaçamağı ile biraz kafası dağılmış... yani kendine gelmiş. Merak etme." dedi Sasha konuşmasına devam ederek.
Barış gülümsedi hemen. "İyi, iyi... babasına çekmesin, amcasına çeksin de bok gibi yaşamasın bizim gibi." dedi sonra yeniden ciddileşerek. Sasha hemen kaşlarını çattı. "Bizim hayatımızın neresi bokmuş be! Bügesiz hayatımın bir anlamı yok desene sen ona!" dedi sonra çıkışarak.
Barış da bu sefer kaşlarını çatsada yine cevap vermedi. "Sen gidip kendine bir manita mı bulsan beybi? yoksa planında sokaktan kedileri toplayıp onlarla mı yaşlanmak var?" dedi sonra Sasha gibi alayla gülerek. Sasha bıkkınlıkla gözlerini devirdi yine. "Haha! çok komiksin gerçekten beybi! Bügesizlik seni yaşlandırdığı gibi espiri yeteneğini de yok ediyor sanırım..." dedi sonra inatla yeniden alayla.
"Büge, Büge, Büge... Ah yeter!" dedi Barış da sonunda çıkışarak. Sasha zaferine ulaşmış bir şekilde gülümseyince öne eğilip ona yaklaştı. "Beybi... biz aynı sevdaya düşmüş olmayalım bak, bu ismi benden çok sen zikretiyorsun da..." dedi sonra yine alayla.