Cesta do Anglie

13 2 0
                                    

Pohled Davida:
Dneska odjíždíme do Anglie. Bylo to na rychlo, ale i tak nás jede celej autobus. Z mojí třídy jede asi 10 lidí a jede i Kid.
Zrovna jsem balil poslední věci.
D: ,,Máš už zabaleno?"
K: ,,Jasně, táto."
D: ,,Fajn, tak jedem."
Nasedli jsme do auta a jeli k místu, odkud jsme odjížděli.
Všichni tam už byli, kromě mě a Kida.
R: ,,Ale ne ne.. Tys to stihl?" zasmál se Roman.
D: ,,Vtipnej.." zasmál jsem se.
Dal jsem kufry dolu do zavazadlovýho prostoru a nastoupili jsme s Kidem, kterej šel za svýma kamarádama a já si šel sednout vedle Romana.
D: ,,Kde sedíš?"
R: ,,Druhá sedačka za řidičem a u okna sedim já."
D: ,,Fajn." zasmál jsem se a šel si sednout.

Pohled Alice:
Nakonec mě i Dana pustili. Seděla jsem s Luckou vepředu, protože jsme chtěly mít klid od kluků.
Z učitelů s náma nakonec jede Hof, Vilkin, Matyho táta a Slavíčková. Asi nejlepší učitelé ze školy, takže to bude naprosto v pohodě. 
L: ,,Už ti jde Hof." zasmála se.
A: ,,Ty jsi blbá." zasmála jsem se taky a koukal se z okna. Fakt šel.
L: ,,Asi bude sedět vedle nás s Vilkinem."
A: ,,Asi jo, doufám, že bude sedět do uličky."
L: ,,No teda Ali! Ty jsi v tom až po uši."
Musely jsme šeptat, aby nás neslyšeli Bojan se Slavíčkovou.
A: ,,Nemůžu za to." pokrčila jsem ramenama. ,,Prostě.. Na tom doučování asi mezi náma něco přeskočilo a nemůžu se toho zbavit."
L: ,,A jsi si jistá, že to tak má i on?"
Zavrtěla jsem hlavou.
A: ,,Přece by se nezamiloval do svojí žačky a o ještě o 17 let mladší.."
L: ,,Co ty víš, třeba to tak má i on."
A: ,,To by byla fakt velká náhoda a štěstí, ale nevěřim tomu ani náhodou."
David nás pozdravil a sedl si. Přesně tak jak jsem chtěla si sedl do uličky.

Pohled Davida:
Na cestě jsme už asi 6 hodin. Rozlámanej jsem jak hračky z Číny a nedá se v tom bude absolutně spát... Sice jsme zastavovali na přestávky a na záchod, ale i tak to bylo málo.
Momentálně je něco kolem 8 večer.. Kluci vzafu furt dělali bordel s tim, že už je Vali, Roman i Jirka několikrát napomenuli, ale oni furt dělali kraviny a hluk. Samozřejmě v čele byl Kid... Lidi si chtěli odpočinout, včetně nás a ty vzadu ne a ne se uklidnit. Měl jsem toho dost.
D: ,,Pánové tam vzadu, se uklidní nebo jen co přijdeme navrhnu všem dvojky z chování!" zařval jsem přes celej bus. Všichni okamžitě utichli a vypli všechny ty repráky atd. ,,A budete poslouchat, jinak pojedete příště do riti a ne na výlet, jasný?!"
Všichni kejvali, že jo a seděli jak přikovaný.
Večer se jim pustil nějakej film a byl klid.. Naštěstí, jinak bych se už asi zbláznil..
Kolem asi 12 už skoro všichni spali, až na mě a pár lidí vzadu.
Když jsem se otočil dozadu, zaujala mě Alice jak spala. Ani nevím proč, ale poslední dobou mě to k ní hrozně táhne. Jenže furt si říkám, že jsem její učitel a ona by někoho tak starýho nechtěla..

Sblíží se v Anglii trošku víc?

Zakázaná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat