Pohled Alice:
Po celým dni jsme byli všichni utahaný jak koťata a jsme rádi, že už jedeme k místu odkud si nás vyzvednou rodiny, u kterých budeme ubytovaný.
Cestou jsme si s Luckou povídaly, ale vyrušilo nás to, když mi někdo poklepal na ruku.
Když jsem se otočila, tak to byl David.
A: ,,Ano?"
D: ,,Bude změna, vy dvě budete se mnou."
A: ,,Jak to?"
D: ,,Prostě jsme se tak domluvili."
A: ,,Dobře." kývla jsem a otočila jsem se na Lucku.
L: ,,Co se děje?"
A: ,,Budeme s Hofem v jedný rodině."
L: ,,Jak to?"
A: ,,Prej se tak domluvili.. Nechtěl to rozvádět.. Asi teda." pokrčila jsem rameny.
L: ,,Nebo tě chce pro sebe." usmála se šibalsky.
A: ,,Buď ticho!" zasmála jsem se a plácla jsem jí po ruce.
L: ,,Neříkej mi, že to je jen tak.. To určitě není."
A: ,,Taky mi to přijde docela divný."
L: ,,Co když si od toho něco slibuje?"
A: ,,To určitě ne, třeba se něco stalo a chce někoho normálního." zasmála jsem se a Lucka se souhlasem taky.Pohled Davida:
Když jsme přijeli k rodině, tedy konkrétně k jedné starší dámě, tak jsme si dali věci do pokojů a šli jsme se dolu najíst.
K: ,,A kam vlastně všude půjdem?"
A: ,,To by mě taky zajímalo."
D: ,,Co vím, tak určitě Buckinghamský palác, London eye, Big Ben a tak různě."
L: ,,Na to se už těšim."
A: ,,Já taky."
S Alicí jsme se na sebe podívali a usmáli se na sebe. Lucka a jeho Kid dělali, že nic neviděli.Pohled Alice:
Po večeři jsme se šli všichni vysprchovat. Když jsem šla já, tak jsem procházela okolo pokoje Davida a toho jeho syna. Zaslechla jsem jak se baví o mně.
K: ,,Hele táto, co je mezi tebou a tou holkou?"
D: ,,Nic.."
K: ,,Jsem viděl... A to nejen dneska."
D: ,,Nic, neřeš to."
K: ,,Musim, že by nová macecha?" začal se smát.
D: ,,Buď ticho!"
K: ,,Však sranda, táto.. Ne ale fakt, co je mezi váma?"
D: ,,Nic a nerejpej se v tom."
K: ,,O to víc mě to zajímá.."
D: ,,Ne, fakt to neřeš a hlavně to nikomu nevykládej."
K: ,,Jo, já vim. Mě by si z toho průser, že ses zabouchl do studentky."
Dál už jsem to neslyšela, protože jsek rychle zaběhla do pokoje.
L: ,,Co je?" začala se smát, když mě viděla jak jsem se přiřítila.
A: ,,Možná mám u Davida šanci."
L: ,,Jak to víš?"
A: ,,Slyšela jsem je jak se bavili o nás dvou."
L: ,,Jako s tim jeho synem?"
Kývla jsem.
A: ,,On se ho ptal, co se mnou má a David mu řekl, že nic. Kid alento poznal, že kecá a snažil se ho vyptávat co nejvíc. Potom jsem nic neslyšela, protože jsem slyšela jak se zvedl z postele."
L: ,,Nechci ti úplně kazit radost, ale uvědomuješ si rizika spojený s tim, když se mu vyznáš?"
A: ,,Samozřejmě, že jo... Ale nemůžu si pomoct, zkusim ho nějak zpracovat a třeba s tim za mnou přijde sám." zasmála jsem se společně s Luckou.Kdo projeví city jako první?
ČTEŠ
Zakázaná láska
Short StoryDavid je učitel na střední škole. Vyučuje matematiku. Z předešlého vztahu má syna Kida, který je ve střídavé péči Davida a jeho bývalé patrnerky Šárky.. Na školu nastoupí nová studentka Alice společně i s jejím bráchou Danem. David je bude mít právě...