Episode 1

900 95 24
                                    

Unicode;

Jungkook POV:::

"စီအီးအိုဂျွန် မင်ဆောင်းဟီဆိုတဲ့မိန်းက​လေး​ရောက်​နေပါတယ်"

"ဟမ်! အင် ဝင်လာခိုင်းလိုက်"

ဂျောင်ကု အလိုမကျစွာသက်ပြင်းချအပီး အခန်းတံခါးကိုဖြေးညင်းစွာတွန်းဖွင့်ကာ သူ့စားပွဲရှေ့လျှောက်လာခဲ့တဲ့ ခေတ်ဆန်ဆန်အဝတ်အစား​တွေကိုဆင်ယင်ထားပီး ကြည့်ရုံနဲ့သွက်လက်မှန်းသိသာသော ချစ်စရာမိန်းကလေးတစ်ဦး..

"ကိုကို..ဥက္ကဋ္ဌဂျွန် ခုနကပဲ ဒယ်ဒီကိုလာတွေ့သွားတယ်"

"ဘာကိုပြောချင်တာလဲ"

ပျော်နေတာကို မနဲဖုံးဖိထားတဲ့မျက်နှာထားမျိုးနဲ့ပြောနေတဲ့ ထိုမိန်းကလေးရဲ့စကားလုံးတိုင်းကို ဂျောင်ကုတစ်ယောက် နားမလည်နိုင်..အ​ဖေက ဘာလို့ ဥက္ကဋ္ဌမင်ကို သွား​တွေ့ရမှာလဲ​..​အ​ဖေက​ ​အ​ရေးမကြီးရင် လူလုံးမပြလို​ပေ ​တော်ရုံတန်ရုံကိစ္စဆိုရင် သူ့အတွင်းရေးမှူးနဲ့ဆက်သွယ်ခိုင်းတာများသည်..

"ကိုကိုကလဲ နောက်နေပြန်ပီ ဆောင်းဟီတို့မင်္ဂလာ​ပွဲအ​ကြောင်းလာ​ပြောတာ​ပေါ့"

"ဘာ!!!"

ဂျောင်ကု အံ့သြလွန်းလို့ ထိုင်နေရာက မတ်တပ်ထရပ်မိသည့်အထိ..အလန့်တကြားအော်လိုက်တဲ့ ​ဂျောင်ကုအသံကိုလဲ ထိုမိန်းကလေး အထိတ်တလန့်ဖြစ်သွားကာ ပြုံးပျော်နေတဲ့မျက်နှာကနေ ရုတ်ချည်းတည်တံ့သွားလေသည်..

"ကိုကို ဒီကိစ္စမသိသေးဘူးလို့တော့မပြောနဲ့နော် ကိုကိုကိုယ်တိုင် ကိုကို့ဖေဖေနဲ့ ဒယ်ဒီကိုပြောခိုင်းတာဆို"

ဘာတွေလဲ!! ဘာတွေဖြစ်ကုန်တာလဲ! ဂျောင်ကုတစ်ယောက် တစ်ဖက်မိန်းကလေးကို ဘာပြောရမှန်းမသိတော့အောင် ဆွံ့အနေမိသည်..သူတောင်မသိတဲ့ကိစ္စတစ်ခုကို သူကစပီးဖန်တီးခဲ့တယ်တဲ့လား အံ့သြပီးရင်အံ့သြလို့မဆုံး​..ဒီအ​ခြေအ​နေ​တွေရဲ့​နောက်ကွယ်ကတရားခံကို ဂျောင်ကု ​ဝေးဝေးတောင်ရှာစရာမလို..

"ကိုကို!! ကိုကို ဘယ်သွားဖို့လဲ!"

ဂျောင်ကု ဘာမှပြန်မပြောဘဲ အပြင်ခံအင်္ကျီကိုဆွဲယူကာ နောက်ကအော်ခေါ်သံကိုလျစ်လျူရူပီး အခန်းပြင်ကိုခြေလှမ်းကျဲတွေနဲ့ထွက်လာခဲ့သည်..အပြင်မှာရှိနေတဲ့ အတွင်းရေးမှူးဆီက ကား​သော့​တောင်းကာ ကားပါကင်ကိုတစ်​ယောက်တည်းထွက်လာခဲ့သည်..

You are my EverythingWhere stories live. Discover now