Bölüm 6

757 39 52
                                    

Luffy içeriye girdi ve arkasından kapıyı kilitledi.

Luffy'nin Garp'a olan bakışlarını görünce Zoro'nun yüreği burkulmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Luffy'nin Garp'a olan bakışlarını görünce Zoro'nun yüreği burkulmuştu.
Arkasından Luffy'e yaklaştı ve sarıldı. Kulağına eğildi.

Zoro: Luffy, bu bakışlar beni bile üzüyor...

Luffy biraz daha kendine geldi ve Zoro'ya teşekkür etti. Gördüğü manzara karşısında ne tepki vereceğini bilemeyen Garp, Luffy ile Zoro'ya bakıyordu.

Luffy: Ne konuşmak istiyorsun?

Garp: Kapıda, söyleyeceklerimin çoğunu duydun.. Özür dilerim Luffy böyle olmasını istemezdim.

Luffy: Keşke orada Ace yerine ben ölseydim. Belki Dragon kıçını kaldırıp biraz müdahale ederdi.. Ancak ne yazık ki babam da büyükbabam da aynı.

Garp sessiz kaldı ve hüzünlü gözlerle Luffy'e baktı.

Garp: Yine de hala benim torunumsun ve benim için önemlisin...
Akainu sizin peşinize kendi özel birliğini taktı. Tek diyebileceğim bu lütfen dikkatli ol Luffy!

Zoro: Demek bu yüzden sürekli takip ediliyoruz!

Luffy yumruğunu sıktı.

Luffy: Akainu'yu öldüreceğim!

Zoro: Hey Luffy sakin ol henüz hazır olduğumuzu sanmıyoru-

Luffy: Biliyorum! Hala yeterince güçlü değilim... Yine de son 2 yılda güçlendim. Bir süre çalışıp kendimizi geliştirirsek bunu başarabiliriz.

Zoro gülümsedi ve elini Luffy'nin omzuna attı

Zoro: İşte benim kaptanım!

Luffy Zoro'ya döndü ve omzundaki elini tuttu. Göz göze gelince kalbinin yumuşadığını hissetti ve anlık bir istekle onu öptü.

Luffy: İşte benim sevgilim...

Zoro, Garp varken Luffy'nin böyle yapmasına şaşırmıştı ve yüzü kızarmıştı. Yine de kendisi için bir sorun yoktu ve oda Luffy'i öptü.

Garp: ?!?

Luffy: Herneyse... Seni affedebilir miyim bilmiyorum ama daha sonra görüşürüz büyükbaba.

Garp
Bu çocuk neden herşeyin anormalini yapıyor..

Luffy duygusal olarak kendini daha iyi hissediyordu. Garp orada olsa da kahvaltılarını kafede yapıp çıktılar.

O sırada kenar sokaktan bir kadın çığlığı duyuldu.
Sanji önden olmak üzere hepsi oraya doğru koştu.

Bir grup adam 2 tane kadını kaçırmaya çalışıyordu. Tahminen köle olarak satılıcaklardı.

Sanji: Hanımları bırakın sizi serseriler!

Haydutlar: Canından olmak istemiyorsan işimize karışma!

Haydutlardan en ufak tefek olanı elindeki kağıtlarla korkmuş bir şekilde onlara bakıyordu.

Küçük haydut: O-onlara dokunmayın onlar-

Haydut lideri: Sende kes sesini bücür! Sayıca onlardan üstünüz ve toplam 60.000 beli ödülümüz var!

Luffy ve 3 arkadaşı gülmeye başladı.
Haydutların lideri Luffy'e saldırdı ve Luffy kralın hakisiyle 2 saniyede onları etkisiz hale getirdi. Ayakta kalan sadece küçük hayduttu.

Luffy: Hey! Senin kötü biri gibi olduğunu hissetmiyorum. Serbestsin.

Sanji: Merhaba hanfendiler numaranızı verirseniz istediğiniz zaman yardıma gelebilirim!

2 kadın olanlardan korkup oradan kaçmıştı.

Luffy: Büyükbabam biraz da olsa haklıydı-

Nami, Sanji'nin her gördüğü kadına yürüme çabalarından sıkılmıştı.

Zoro: Luffy, neden haydutlardan birinin kaçmasına izin verdin?

Luffy: Giydiği pelerinden belli olmasa da o hala bir çocuktu, kötü bir aura hissetmediğim için bıraktım.

Sanji: Biraz sahile gitmeye ne dersiniz?

Hepsi birlikte: Olur

Hep birlikte sahile gittiler.

Sanji: Nami-swan çok güzel gözüküyorsun!

Nami: Evet evet bunu zaten herkese söylüyorsun.

Nami soğuk bir şekilde Sanji'den uzaklaştı.

Sanji: Ha? Normalde bu kadar soğuk olmazdı.

Zoro: Gördüğün her kadına yürüyorsun bu çok normal seni sapık aşçı!

Sanji: O zaman ben Nami'nin yanına gidiyorum..

Sanji Nami'nin yanına giderken Zoro ile Luffy baş başa kaldı.

Luffy: Hala yüzebiliyor olmayı isterdim..

Zoro: İstersen birlikte girebiliriz?

Luffy: Boşver başına sıkıntı çıkarmak istemiyorum..

Zoro: Sıkıntı mı benimle umarım dalga geçiyorsundur.

Zoro, Luffy'i kucağına aldı ve suda ilerlemeye başladı

Luffy: H-hey

Zoro: Bacağını belime dola.

Luffy, Zoro'nun dediğini yaptı. Zoro suda ilerlemeye devam etti ve artık ayakları yere basmıyordu.

Luffy: Ç-çok güçsüz hissediyorum..

Kafasını Zoro'ya yasladı.

Zoro: Merak etme ben buradayım.

Luffy gülümsedi.

Luffy: Normalde güçsüz hissetmeyi sevmem ama senin yanındayken tam tersi oluyor.

Luffy kafasını kaldırıp Zoro'yu öpmeyi denedi ama gerçekten kıpırdayamıyordu. Bunu farkeden Zoro, Luffy'e doğru eğildi ve onu öptü.

O sırada Sanji ile konuşmak istemeyen Nami, Sanji'den kaçıyordu. O sırada suda Zoro'yu gördüler. Nami başta karıştırdığını düşündü ama Zoro'nun saç rengini etrafta görmek kolay değildi. Sanji ise Zoro'nun nasıl bir kızla olduğunu düşünüp kıskanmakla meşguldü.

Kaptanıma Aşık Oluyorum! (ZoLu) [Zoro X Luffy] One PieceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin