Bölüm 8

647 37 11
                                    

Luffy: Akainu'nun birliği olmasa kesinlikle durup hepsini pataklarım!

Zoro: Bunu yapacağından eminim ama şuanda bana odaklanmalısın!

Zoro katanası ile Luffy'nin koluna vurdu, Luffy hakisinin gücüyle engelledi.

Zoro: Biraz dinlenmek istemediğine emin misin?

Luffy: Evet daha çok çalışmam gerek!

Luffy ile Zoro bir süre antremana devam ettiler. O sırada Law'ın gemisi suyun altından çıktı ve Law, room ile yanlarına ışınlandı. O sırada Luffy'nin de Zoro'nun da dikkati dağıldı ve hakilerini uyumlu yayamadılar.

Luffy: Ouch! Shhh

Zoro: Luffy! İyi misin?

Luffy: Sorun değil çok büyük olmayan bir kesik sadece.

Law eğildi ve Luffy'nin kolundaki yaraya baktı.

Law: Sanırım yanlış zamanda geldim ama yaranı-

Zoro: Ben halledebilirim!

Zoro Luffy'i farklı bir odaya çekti ve kapıyı kapattı.

Zoro: Özür dilerim Luffy bir anlık dikkatsizliğim yüzünd-

Luffy: Benim de dikkatim dağıldı uzun süredir antrenman yapıyoruz bu çok doğal Zoro!

Zoro'nun biraz sakinleşmesi gerekiyor gibi gözüküyor. Nedense Law geldiği zaman dikkati tamamen dağıldı
(bu yazı fontu karakterlerin düşüncelerini gösteriyor)

Luffy: Sen iyi olduğuna emin misin peki? Biraz tuhaf geldin..

Zoro: Evet gayet iyiyim

Zoro, Luffy'e pansuman yapıp yarasını bandaj ile sardı. Bunu yaptıktan sonra bileğini tuttu ve koluna bir öpücük kondurdu.

Luffy: Teşekkürler!

Law kapıyı çaldı

Luffy: Gelebilirsin

Law içeriye geldi.

Law: Mugiwara-ya! Konuşmamız gerekiyor. Zoro biraz çıkabilir misin rica edersem?

Zoro: Bence benim burada bulunmamdan bir sorun olmaz.

Luffy onaylayan bir işaret yaptı ve Law bir harita açtı.

Law: Akainu'nun birliğinin belli ki bir amacı var. Sizi özellikle bir yöne doğru sıkıştırarak takip ediyorlar.

Luffy ile Zoro haritaya baktı.

Luffy: Sch! Bu Marineford savaşının eski yeri değil mi? Bizi eski karargahlarına çekmeye mi çalışıyorlar? Akainu ne amaçlıyor?!

Zoro: Amacı sende psikolojik baskı kurmak gibi duruyor.. Zorlu bir rakip olduğunun farkında

Luffy sinirlenmişti ve yumruk atıcak bir yer arıyor gibi gözüküyordu.

Luffy: LANET OLSUN!

Law: Mugiwara-ya! Akainu'nun tam olarak istediği de bu.

Luffy: Zoro! Olası bir savaşa girersek kesinlikle yanımdan ayrılmanı istemiyorum!

Law: Luffy sence Zoro'yu tek bırakmamız daha mantıklı olmaz mı? Sonuçta Zoro oldukça güçl-

Luffy: Hayır benimle kalıcak! Zoro düştüğü an kaybettik demektir bu yüzden Zoro benimle kalmalı!

Law: Neden herşeyi Zoro'ya bağlıyorsun?!

Luffy: Çünkü eğer Zoro'ya birşey olursa kontrolümü kaybedeceğimi biliyorum.. İkinci bir Ace olayı görmek istiyor musun? Bunu en iyi sen hatırlarsın Law!

Law sessizleşti. O gün olanların tekrar olmasını göze alamayacağı doğruydu.

Luffy: Zoro benim yanımda kalıcaksın değil mi?

Luffy: Zoro benim yanımda kalıcaksın değil mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Luffy tedirgin gözlerle Zoro'ya bakıyordu. İki eliyle Zoro'nun ellerini tutuyordu. Farketmeden o kadar sıkmıştı ki kolundaki yarası tekrar kanamaya başlamıştı.

Zoro: Luffy sakinleşmelisin..

Luffy: Sadece bana cevap ver!

Zoro: Tabiki de seninle geleceğim kaptan. O yüzden lütfen sakinleşir misin?

Zoro, Luffy'nin saçını okşadı ve kolundaki yaranın sargısını değiştirdi.
Law bu garip ortamda ne yapacağını bilemediği için room ile odanın dışına gitti.

Luffy: Kafayı yiyecek gibi hissediyorum!

Zoro: Neyin var?

Luffy: Ben-ben uzun zaman sonra ilk kez korktuğumu hissediyorum!
Seni kaybetmekten korkuyorum! Böyle bir acıyı tekrar kaldırabilir miyim bilmiyorum..

Zoro, titreyen Luffy'e sarıldı.

Zoro: Şşşşh, söz veriyorum ölmeyeceğim Luffy.

Bu tanıdık sözleri duyunca Luffy'nin gözleri doldu. Zoro'ya güvenmekten başka çaresi yoktu.

Zoro: Belki de biraz dinlenmelisin ne dersin? Bugün bu kadar çalıştığımız yeter zaten yaralandın. Merak etme seninle kalacağım

Luffy: Tamam bugünlük bu kadar yeter. Bu gece benim odamda kalır mısın?

Zoro: Nasıl reddedebilirim ki?

Kaptanıma Aşık Oluyorum! (ZoLu) [Zoro X Luffy] One PieceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin