welcome back semua !
let's get into the show ~
┈ ┈ ┈ ⋞ 〈 ⏣ 〉 ⋟ ┈ ┈ ┈
heechul : selamat kembali semua ! harini peserta Kingdom akan kembali dengan persembahan yang lebih hebat ! disebelah saya, Cik Sunmi, MC anda untuk episod kali ini!
sunmi : annyeonghaseyo! sunmi imnida !!!
heechul : aigo neomu yeppuda ! terima kasih sebab teman saya.
sunmi : cheonmaa. lagipon kingdom ni masuk dalam wishlist saya. cemburu tengok yoona dah ke sini dulu.
heechul : uish kembang hidung saya gini.
sunmi : kempiskan balik sebab harini saya pun tak sabar nak kembangkan energy saya dalam menyokong peserta-peserta semua! fighting chingudeul !!
heechul : yupp samalah saya pun. baiklah mari kita jemput kumpulan pertama untuk membuat persembahan!
sunmi : dipersilakan...... beamish !
┈ ┈ ┈ ⋞ 〈 ⏣ 〉 ⋟ ┈ ┈ ┈
❀ song : i love you + orange
❀ concept : being in love
❀ stage arrangement : -- opening •• mereka akan mula perform lagu i love you. seperti dalam link video yang diletakkan, mereka akan mula dengan menujukkan jenis bunga yang berbeza kepada kamera dalam keadaan wave dengan masing - masing menayangkan expression muka yang berbeza. (contoh; sad, happy, mad, hot, and more). time ni juga, yoshi dan junghwan akan berdiri di belakang sekali untuk menujukkan aksi taekwando yang berbentuk rasa cinta untuk penonton.
- chorus •• diorang akan ubah choreo lagu i love you biar nampak lebih menarik sampailah chorus 1. selepas line haruto 'neol saranghae', stage akan gelap. backgroup akan mula pasang background sound, hujan renyai - renyai dan lagu orange akan mula perform. time ni, diorang dah tukar baju macam dalam link sambil duduk di atas kerusi kayu. background hujan pun berhenti. sebelum haruto mula nyanyi bahagian rap dia, terlebih dahulu junkyu beritahu "like oranges again today, we're still getting colored by you."
- ending •• lepas sahaja diorang tunjuk lukisan akhir, maknae diorang iaitu junghwan akan tiba - tiba cakap "hyung! junghwan nak main bunga api boleh?" and jeongwoo, haruto dengan doyoung pun cakap nak main juga. hyunsuk akan bagi diorang bunga api, dan jihoon akan tangkap gambar diorang main bunga api tu. time jihoon ajak semua tengok hasil gambar, tiba - tiba di screen background pentas tunjuk gambar empat orang yang main bunga api tadi tu. like, di setiap gambar, akan ada satu - satu huruf yang membentuk perkataan "l-o-v-e" (kan ada empat orang main bunga api). lepastu, nanti akan slow - slow muncul ayat, "its okay to be in love, but don't in love to hardly. you're gonna hurt yourself, dear." akhir sekali, kamera akan fokus kembali kepada beamish, time tu diorang pakai kameja dengan topeng mata sambil pegang bunga yang mula - mula sekali diorang pegang time opening tadi.
YOU ARE READING
KINGDOM 더 WATTPAD WAR
Fanfic╔.▪️.═════════╗ 💭. CLOSED ╚═════════.▪️.╝ 8 groups fighting for the KING position . Which group will be the final KING ? Come and join us in KINGDOM 더 WATTPAD WAR ! already full ! if you guys still want to join this kind of af I will make an...