Daniel mondta, hogy szeretné, ha ezt az évet vele utaznám végig. Az összes futamot a szabadedzéstől kezdve az időmérőkön át a futamokig. Én meg jó testvérként persze hogy igent mondtam. És amúgy is ez volt nekem is az álmom. Hogy majd én is Forma 1-es ülésben ülve versenyezzek és járjam a világot. És bár az első felét már nem tudom teljesíteni, de a másodikat igen.
§§§
Jelen (2022):
Reggel az ébresztő hülye csipogására keltem, ezért gyors kinyomtam. Még csak hét óra volt, de ma kellett mennem dolgozni, ugyanis véget ért a téli szünet. Brooklynban a január hideg és esős, és sajnos ma is esett. Lassan feltápászkodtam az ágyból, majd a fürdőmbe vettem az irányt. Lefürödtem, majd egy sötét kék kiskosztüm mellett döntöttem és kisminkeltem magam, ami szempillaspirálból és szemceruzából áll, valamint szájfényből. Összekaptam a cuccom, felöltöztem, majd a kis táskámba bedobtam még a gyógyszereim és a telefon töltőt, majd kirohanva a lakásból, indultam el a kocsim felé. Kint borzalmasan hideg volt, emiatt szinte már szaladtam az autómhoz. Beültem, beindítottam és feltekertem a fűtést.
Utálom az ilyen időt.-Puffogtam magamban.-Nem is értem miért költöztem Brooklynba. Maradhattam volna a szülőhazámban, Ausztráliában.-
Az utak csúszósak voltak, így lassan haladtam. Mivel reggel semmit sem ettem, ezért gyors beugrottam egy pékségbe, és vettem valami reggelinek valót. Amint beértem a munkahelyemre a lifthez mentem, és megnyomtam a hívó gombot. Még nem is mondtam, hogy ügyvéd vagyok. Vagyis csak leszek, mert bár most is vállalok kisebb ügyeket és a diplomám is meg van már belőle, de nem emiatt akartam ez lenni. A bátyám kitalálta, hogy lehetnék az ügyvédje, és így nem hogy mellette maradnék, de a száguldó cirkusz része is lehetnék egy kicsit. A lift megérkezett, beszálltam, megnyomtam a nyolcas gombot majd kicsomagoltam a reggelimet, és elkezdtem elfogyasztani. A negyedik szinten beszállt egy nálam kicsit idősebb pasi. Rám mosolygott, és megnyomta a hatos gombot.
Tipikusan pedofil kinézete van.-Pásztáztam végig a tekintetemmel, majd tovább csámcsogtam a fánkon.
-Tán be akarsz perelni valakit, kislány?-Kérdezte, és csábosan rám vigyorgott, mire elkapott a hányinger.
-Dr. Ricciardo. És a maga neve?-Emeltem meg jobb kezemet. A férfi döbbenten nézett rám.
-Öhm...khm, a nevem Luke Enderson.-Motyogta a földet pásztázva.
-Nagyon örvendek, Mr. Enderson.-Néztem rá felszegett állal, majd kezemet visszahúzva nyúltam a fánkos csomag felé. Az utolsó harapást is betömve a számon gyűrtem össze a papír csomagot. A lift megérkezett a hatos szintre, mire a férfi szinte rohanva hagyta el a kis helyiséget. Somolyogva konstatáltam, hogy még mindig fiatalnak néznek a munkámhoz képest. A lift végül lassan de biztosan felért a nyolcas emeletre, én pedig begyalogoltam az első tárgyalóterembe. Az ügyfelem és a csapatfőnöke már ott ült. A péksüti csomagolását gyors bedobtam a kukába, és leültem az asztalfőre.
-Üdvözletem, Dr. Ricciardo.-Néz rám az idősebb férfi. Taposhatta már a negyvenes éveit az biztos. Szemüvege, és borostás arca volt. A haja szőkés barna színű lehetett.-A nevem Andreas Seidl.-
-Jó napot. Bizonyára engem már ismer.-Utalok arra, hogy tudta a nevem, gondolom nem véletlenül.
-Nos, igen. Sok jót hallottam magáról. Például, hogy igen alaposan és hatékonyan végzi a munkáját.-
-Jesszus uram atyám irgalmazz, ezt nem hiszem el. Ennél hivatalosabban sem tudnátok beszélni. Végre több hete újra látom a kishúgom, erre ti ilyen ügyvédi komoly hangnemben beszéltek, és még egy mosolyt sem látok.-Szólalt meg a másik férfi is, mire nem bírtuk tovább és hangosan felröhögtünk. Daniel nevetve áll föl a helyéről, és oda lépve hozzám felemel a székről és jó szorosan magához ölel. Én mosolyogva fúrom a vállába a fejem, miközben átkarolom.
Annyira hiányzott Daniel.-Gondolatban már a jövőn jár az eszem. A Forma 1-en. És hogy én leszek az ügyvédje.
YOU ARE READING
Nem // Lando Norris ff.
FanfictionSzerelmi hajsza könyvsorozat első része Emily Ricciardonak ködös és borzalmas múltja mindenhova kíséri őt, bár legszívesebben megszabadulna tőle. Mindenki aki csak ismeri az előtörténetét, csak egy sérült lányt látnak benne, akit meg kell menteni a...