Hela kanotklubben ska iväg på träningsläger med massa andra klubbar. Jag och min bästis Emma i samma klubb har sett fram emot lägret hur länge som helst. Vi hade planerat allt helt perfekt.
Jag sitter i bilen påväg till samlingsplatsen där vi alla ska åka buss ihop. En snapnotis får min mobil att plinga och jag tar direkt upp den. Jag blir genast besviken när jag ser vem som skrivit. Det var Max. Jag avskyr Max. Han är två år äldre och går i samma kanotklubb, vilket innebar att även han skulle på lägret. Man kan säga att det var något mellan oss för ett bra tag sedan där bl.a ett å annat ligg förekom. Det var helt klart de skönaste sexet någonsin men jag hatar Max ändå. Snuskigaste personen på jorden.
Jag går in på snapchat och halv-slidear på hans chatt för att se vad han skrivit. "Ser fram emot å slicka din våta fitta fyra dagar i streck bby" står det. Jag tänker fan inte svara honom. Och han ska inte få förstöra mitt läger med sitt snusk och hårda kuk. Jag ska ändå va med Emma hela tiden så ska se till att vara upptagen ihop med henne.
Då kommer ytterligare en notis. Denna gången var det inte Max. Jag blir istället glad när jag läser "Emma<3 skriver..." och trycker mig in på hennes chatt. Mitt leende vänds direkt upp och ner för hon skriver att hon har fkn magsjuka. Helvete.Under några sekunder överväger jag att låtsas må dåligt för att slippa ett fyra dagars läger utan Emma. Men vi är redan framme och pappa parkerar bilen. Fan. Jag vill gråta.
Det slutar med att jag sitter på bussen med hörlurar intryckta i öronen. Längst bak i bussen sitter Max och hans killkompisar. De är högljudda och jag höjer min musik för att stänga ute hans äckliga gap och skratt. Jag kikar ut genom fönstret och ser träd fladdra förbi. Jag sluter ögonen för att sova. Jag vet inte hur länge jag sover men tillräckligt länge för att min hjärna ska kunna framställa lite drömmar.
Jag tittar ner på mina skor när jag går på trottoaren. Klockan är mycket och jag borde inte vara ute själv såhär sent. Jag stannas tvärt av jag vandrat rakt in i någon. Hur märkte jag inte det? Jag lyfter min blick och ser en vuxen man med en öl i handen. Jag backar snabbt och han går klumpigt emot mig. Jag stänger mina ögon i rädsla och skriker till. Nu åker jag på stryk. Men stryket kom aldrig. Jag öppnar ögonen och Max står mellan mig och en nedslagen man på gatan. Max ger mig en kram och erbjuder sig att skjutsa hem mig. Han öppnar bildörren för mig och jag inser att det faktiskt är rätt sexigt att han har körkort. Vi kör inte länge innan han sätter på lite musik och säger att baksätet är mysigare än här framme. Jag fattar självklart vad han menar och knäpper loss mitt bälte och klättrar bak medans han kör. Vi håller en galet påtändande ögonkontakt genom den invändiga backspegeln och Max ställer bilen vid vägkanten. Han är snabbt i baksätet hos mig och är genast med sina hungriga läppar på mina. Vi råhånglar och mina händer letar sig ner till hans bula i byxorna. Han stönar lätt när jag lägger ena handen kring den och klämmer åt lite. Han knäpper upp knappen och drar ner gylfen. Jag styr honom med mina händer på hans bröstkorg så han hamnar sittandes i sätet och jag på knä mellan hans fötter. Jag vet hur mycket han tänder på kyssar vid byxlinjen så det är precis vad jag gör. Kyssar som går över till slick och sugande. Min ena hand ligger på hans lår och den andra handen klämmer på hans kuk. Han andas tungt.
- Kom igen dra av mig kläderna å sug av den bara! Jag är så galet kåt, stönar Max med sina händer på mina kinder. Jag ger honom en sista kyss vid byxkanten innan jag drar ner hans byxor och kalsonger. Jag drar bak förhuden och kysser ollonet. Max lägger sin hand på baksidan av mitt huvud och tar ett lätt grepp om mitt hår. Jag tar in några centimeter i munnen och Max rullar bak ögonen i samband med ett djupt stön. Kuken glider ut ur min mun och nästa gång den åker in igen tar jag några centimeter till. Nästa gång tar jag hela hans längd och jag stönar med hans hårda våta kuk i min mun.
- Jag vill att du vänder dig om och lägger dina lår på mina axlar, flåsar Max. Jag blir lite förvånad men gör som han säger. Jag står typ på mina händer och har röven rakt upp i luften. Max kysser min fitta och jag flämtar till. Han slickar med sin tunga genom hela springan och spottar sedan på den. En av hans händer som tidigare klämt på min röv börjar nu pilla mellan mina blygdläppar. Han slickar och kysser min klitoris och kör sedan in ett av hans stora fingrar. Jag stönar regelbundet nu och snart är det istället två fingrar i mig. Fuckkk...Mina stön blir högre och jag skriker Max namn och då blir det plötsligt blött på min axel. Hmm varför blev min axel blöt?
Jag öppnar mina ögon och studsar till i mitt bussäte. Helt riktigt är min axel blöt och jag vänder mig om. Det enda jag ser är ett skrattande killgäng där Max håller stolt i en vattenflaska.
YOU ARE READING
Sex-senarion jag skriver när jag är kåt
RomanceTankarna om en hård kuk mot min röv, en tunga mot min klitoris eller några masserande fingrar mot mina spända bröst. Alla tankar som får mitt underliv att vattnas. (Basicly nedskrivet p*rr)