Bara massa sex

6.5K 12 7
                                    

*inte del av "lägerknull". Är bara mer kåt än vanligt å mina sexfantasier tar över:,) puss*

Viktors kuk är det enda jag kan tänka på. Den kvällen när han plötsligt var utanför mitt hus med sin bil. Han ringde mig, men samtalet varade inte länge. Det ända som sades var:
Jag bryr mig inte om du vill sova eller vafan du ska bara komma ut på uppfarten.
Sen la han på. Jag blev lite chockad men gjorde som jag blivit tillsagd. Jag tog på mig en sexig push-up-bh med matchande spetstrosor och utanpå mjukisbyxor och bara en zip-hoodie (lätta att ta av;) Tog på mig mina skor och gick ut till Viktor. Han stod lutad mot den svarta BMWn med ett leende och galet hungriga ögon. När jag var inom en meters avstånd öppnade jag munnen för att säga något till honom men hann inte långt innan han tog tag runt mina höfter och vände mig med ryggen mot hans bil. Hans ansikte var inte många centimeter från mitt och jag kollade in i hans ögon. Min blick tog sig sedan ner till hans mjuka läppar. Det ända jag ville var att kyssa honom och låta våra våta tungor mötas. Jag lutade mig för att kyssa honom men han la då sin ena hand kring min hals och tryckte tillbaka mig tätt intill bilen. Han höll hårt och jag kände hur jag började bli lite upphetsad. Hans pressade skrev mot mitt underliv fick det att vattnas i trosorna.
Han släppte tagit kring min hals och la handflatan mot min kind. Hans tumme smekte mina läppar. Jag öppnade munnen lite och lät mina djupa andetag ta sig ut. Han stoppade in sin tumme i min mun och jag började suga på den. Viktor tog långsamt ut sin tumme och lät den stanna några sekunder på min underläpp.
- Sluta, jag blir så fucking hård av tanken att det kunde va min kuk i din mun istället, sa han och lutade sin panna mot min.
Han tog åter igen en fast grepp kring min hals och ströp mig lätt. Sedan kysste han mig mjukt och jag var så ivrig att jag körde på med tungan direkt. Det fick honom att le mot mina läppar och vi tungkysstes ordentligt efter det. Våra tungor knullade nästan varandras munnar medans hans hand höll tight runt min nacke. Jag drog ifrån kyssen.
- Stryp mig hårdare då, sa jag i en dämpad ton.
Han log brett och gjorde som jag sagt till honom. Våra kyssar fortsatte och min hand letade sig mot bulan i hans byxor. Jag hade känt den mot min kropp en stund, vilket fick det att pulsera i min fitta. Jag klämde lite på hans bollar och han började grinda mot min kropp i takt med kyssarna och andetagen. Jag klämde till lite hårdare och ett mjukt stön lämnade hans mun. Han tog den handen som inte låg kring min hals och pressade den hårt mot mitt ena bröst. Han klämde hårt och jag lät även ett stön lämna min mun. Han drog handen från mitt spända bröst över min mage och vidare neråt. Viktor lade sin hand utanpå mina kläder mellan mina ben. Jag särade lätt på dem för att hans hand skulle få plats. Han började smeka mig där nere och ytterligare ett stön tog sig från min mun och vidare i våra kyssar.
Viktor är bra med sina händer.
Handen färdades sedan upp igen innanför min zip-hoodie mot mina bröst. Jag tog tag i dragkedjan och drog ner den för att han skulle se vad han klämde på. Nu släppte han tagit kring min hals och höll om båda mina bröst. Hans mun lämnade min och kysste istället det som låg mellan hans händer. Han lämnade sugmärken över mina tuttar och jag andades djupt. Han flyttade lite på min bh för att kunna kyssa mina bröstvårtor. Jag stönade till när han slickade och kysste dem.
- Du gör mig så galet våt Viktor, suckade jag ut.
- mmhmm, fick jag enbart till svar.
En av hans händer lämnade mitt ena bröst och tog sig ner innanför mina byxor istället. Fingrarna kände utanpå min trosor. 
- Fuck va du är blöt, sa han mot mina bröst och jag kunde känna hur hans kuk blev mer spänd mot min hand.
Även jag tog min hand innanför hans mjukisbyxor men jag tog det steget längre och tog mig förbi underkläderna också. Jag tog genast upp min hand för att spotta i handflatan. Sedan ner innanför kläderna igen. Jag drog handen över ollonet och Viktor stönade mot min bröstkorg. Han flyttade på mina trosor med sina fingrar för att dra dem genom min våta springa. Nu stönade jag också lätt och när han körde in två fingrar i mig stönade jag högt.
In och ut gick fingrarna några gånger innan han slutade.
- Varför i helvete slutade du? suckade jag.
- För att jag vill fortsätta i bilen, sa Viktor.
Han öppnade bildörren till baksätet, drog bak sätena för att vi skulle få mer plats och lät mig sedan gå in först. Jag satte mig som vanligt och han satte sig på knä mellan mina fötter. Dörren stängdes och han drog ivrigt ner mina byxor och trosor. Han kysste mitt underliv och slickade på min klitoris.
- mmhm, Viktooor åååhh, stönade jag. Båda mina händer lades runt hans huvud med ett lätt grepp om hans hår. Han tittade upp på mig och spottade sedan på min redan våta fitta. Två fingrar masserade min klitoris och hålet.
- Om du bryter ögonkontakten slutar jag och kommer inte fortsätta. Okej? sa han lite strängt. Jag tänder ordentligt på sånt och det är han fullt medveten om.
Jag svarade med en nick och sedan körde han in fingrarna i mig. Jag andades tungt och små stön samarbetade med de våta ljuden hans fingrar i min fitta skapade. Våra ögon var fortsatt fasta i varandras när han började slicka min klitoris. Då stönade jag plötsligt och högt och han log. Hans fingrar fortsatte arbeta i mig och hans saliv fick allt att gå så smidigt.
- Du har ju varit duktig så om du vill belönas med något större... lämnade Viktors läppar och jag svarade enbart med hetsiga nickningar. Hans fingrar lämnade mitt underliv och jag kunde känna min saft sippra ut. Hålet fylldes snabbt igen av hans hårda, stora kuk.
- Fuuuckkk... stönar jag och lutar mitt huvud bakåt.
Viktor tog tag om min käke och vinklade mitt ansikte mot hans. Hans höftrörelser får mig att stöna högre och högre. Ljudet av våra könsorgan som rör sig mot och ifrån varandra är så sjukt påtändande och jag biter hårt om min underläpp för att inte skrika.
- Låt det komma ut. Jag gillar att höra hur mycket du vill ha mig.
Hans ord fick mig att släppa ut ännu mer ljud och även han började stöna högre. Han tog ett riktigt hårt tag om mitt ena bröst medans han rörde sig hårdare och snabbare in och ut ur mig. Vi båda stönade i samband med varje rörelse och våra ögon var helt fasta. Han lade sina läppar mot mina och våra kyssar var nästan mera stön än egentliga kyssar. Våra tungor knullade lika hårt som hans kuk och min fitta. Våra ljud blev på nåt vis ett och samma när vi stönade in i varandras munnar. Han juckade hårdare och hårdare tills vi båda kom under ljuden från våra älskande kroppar. Jag har aldrig stönat så högt och aldrig njutit så hårt av någon annan tidigare.
Fuuuck va jag aldrig kommer kunna komma över dehär sexet.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sex-senarion jag skriver när jag är kåtWhere stories live. Discover now