Rin
Ben piyano çalmaya devam ederken kapıdan bir ses duydum. Ve hemen ellerimi çektim.
"Ah-ah ben seni rahatsız ettiysem özürdilerim rin " (len)
Len beni mi dinliyordu?
" eh? Y-yo önemli değil len"
Yanıma geldi ve oturdu. " çok güzel çalıyorsun, magnet mi?"
"A-ah sen biliyormusun?"
Kendince güldü
"Adım gibi hemde!""Banada annem öğretti sanırım . Aslında pek hatırlamıyorum. Kafam çok karışık,"
"Merak etme. Eminim seni seven biri öğretmiştir."
Bu soruya sadece gülümsemekle cevap verdim. Ne diyeceğimi bilmiyorum çünkü.
"Biliyormusun rin bizim bir müzik klübümüz var katılmak istermisin?"
"Bende sana zaten katıldığımı söyleyecektim." ^.^
" gerçekten mi bu harika! o zaman hoşgeldin"
"S-sağol" gülümsedim.
"Hey rin nedersin çıkışta eve birlikte gidelim mi?"
"O-olur o.o " ^.^
Vee zil çaldı.Len gülümseyerek
"Tamam o zaman . Bence sınıfa gidelim."
"Hah bencede"
Ve böylece kısa sohbetimiz son buldu.
-
-
-
-Ders çok sıkıcıydı. Eve giderken lenle bayağı konuştuk. Okulun 2. Haftası Bayağı samimi olmuştuk. Dost gibi ..
Len çok iyi biriydi. Bence neru onun gibi bir sevgilisi olduğu için çok şanslı. Ama len için aynı şeyi söylemem zor. Acaba
lende onu seviyor m -Bundan bana ne,!! Onun özeline karışamam neden bunları düşünüp duruyorum? Ah herneyse
Eve gidince biraz müzik dinleyip yattım.
-
-
-
Sabah erkenden kalkıp lenin evinin kapısını çaldım"Len!?"
Kapıyı bakımlı ve iyi görünen bir kadın açtı. Kadının sarı saçları ve parlak mavi gözleri vardı. Beni gördüğünde biraz şaşırdı. Sonra yüz ifadesi anlamamış gibi bir hal aldı. Ve kocaman gülümseyerek"Rin!? Yoksa senmisin?nasılsın hayatım!? İyimisin?"
Galiba len benden çok bahsetmiş. Yoksa beni bu kadar nasıl tanıyabilir.?
"A-ah evet benim ,iyiyim efendim ,günaydın siz nasılsınız ? "
"Ah rin seni gördüm daha iyi oldum.lene mi bakmıştın?"
"Evet efendim okula geç kalıyoruz"
O sırada içeriye uykudan yeni uyanmış bir vaziyette len geldi. Beni gördüğü anda gözleri büyüdü ve hemen odasına
kaçtı. Galiba anladı XD. Giyindikten sonra yanımıza geldi.
Ve bizde lenin annesine hoşçakal diyip çıktık.
Len
Okul başlayalı neredeyse 2 hafta olmuştu. Ve benle rin birbirimize daha da yakınlaşmıştık. Rin Artık konuşurken daha
rahat oluyordu. Ve bu sabah beni uyandırmaya geldi. Ve benim pijamalı halimi gördü sonra ister istemez kıkırdadı.
Rezil oldum oğlum !! Okula beraber gittik . Her zaman yaptığımız gibi. Ahh rin... O çok güzel.. Altın sarısı saçları , ve buz
mavisi gözleriyle insanı adeta kendine çekiyor.. :"/ konuşurken sanırım biraz fazla bakakaldım.
"Baka!? Beni dinliyor musun?"" ehh? Gomenne rin. Dalmışım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'M HERE FOR YOU...
FantasyMERABA ARKADAŞLAR BU BENİM YAZDIĞIM İLK KİTABIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)))(rinxlen) (Bu arada tam bir vocaloid kagamine hayranıyım;)):D) -- Rin için Yeni bir hayat.. yeni bir okul.. Yeni bir ev.. Ve dahası .. Ama len için, İlk ve Yeni bir ilişki.. Ka...