James položil chlapce na gauč a Lily, jakož to vyučená lékouzelnice, ho okamžitě začala ošetřovat.
Měl několik zlomených kostí a krvácení z hlavy.
"Neměl u sebe hůlku," řekl James poté, co prohledal zahradu i chlapce.
"Mudla?"
"To si nemyslím," zavrtěl hlavou James.
"Tak jak se sem dostal?" řekla Lily a rozhrnula chlapci vlasy z čela. Tím odhalila jizvu ve tvaru blesku.
"Netuším," pokrčil rameny Dvanácterák. "Jdu raději zavolat Brumbála." řekl a vyslal svého patrona Brumbálovi.
Lily se pousmála. "Třeba by takhle vypadal i náš syn, kdyby dostal příležitost vyrůst."
"Lily, víš že takhle přemýšlet nesmíme. Jenom nám to více ublíží."
"Já vím," povzdechla si rudovláska.
Po několika minutách někdo zaklepal na dveře. James šel otevřít a objevil za nimi Brumbála. Namířil na něj hůlku a zeptal se: "Co jsem řekl Brumbálovi, když se ptal, jak mohl Peter utéct, když ho nikdo neviděl?"
"Pokud si vzpomínám přesně, tvá otázka zněla 'Peter je neregistrovaný zvěromág. Nemohu vám říct jak se z něho stal.'"
Po téhle odpovědi James sklonil hůlku dolu a pozval Brumbála dál.
"Co tak naléhavého se stalo, že jsem tak pozdě musel urychleně k vám?" zeptal se Brumbál, ale nezněl naštvaně spíš zaujatě.
"Našli jsme mladého chlapce u nás na zahradě v bezvědomí a nevíme kdo to je," vysvětloval mu Dvanácterák.
"Prosím ukaž mi kde je," James přikývl a pokynul jakým směrem má jít.
Došli až ke gauči a Brumbál se ke chlapcovi sklonil. "Nikdy jsem ho neviděl," řekl po chvíli. "Přineste mi prosím pergamen. Zkusím udělat kouzlo, které nám ukáže jeho pravý rodokmen."
Lily okamžitě odběhla ke stolu, kde měli několik čistých pergamenů a jeden přinesla Brumbálovi. Ten ho rozložil na zem a následně si vzal do ruky chlapcovu ruku. Hůlkou mu udělal do ní ránu, přičemž se Lily pohoršeně podívala na Brumbála, a nechal několik kapek nakapat na pergamen. Potom ránu zahojil. Následně začal nad pergamenem s krví provádět určená zaklínadla. Konečně po několika minutách měl hotovo a na pergamenu se objevila jména.
"To není možné," řekl s pergamenem těsně před obličejem.
"Kdo je to Albusi?" zeptala se Lily.
"Někdo na koho jste dlouho čekali," řekl Brumbál s úsměvem a podal jim pergamen.
James s nechápavým výrazem si ho od něho vzal a oči mu uvízly na jméně chlapce. Lily se také podívala a jakmile uviděla jak se chlapec jmenuje, do očí se jí nahrnuly slzy a vrhla se k chlapci. James se také vzpamatoval a vydal se ke svému synovi.
Brumbál, stále s úsměvem na tváři, promluvil: "Tak vás tu děti nechám. Zavolejte mne až se probudí. Ještě dnes půjdu na ministerstvo s tím, že se Harry Potter našel," kývl na rozloučenou na oba manželé a odešel.
ČTEŠ
LOST SON 《FF - HP》
FanfictionHarry byl unesen. Lily s James přežili. Lily a James po několika letech přestali pátrat po Harrym. Ale jednoho dne se Harry objeví u nich na zahradě... 13.6.2022 - ✍ Nepravidelné vydávání kapitol s dlouhým časovým rozestupem.