Kapitola druhá

262 16 0
                                    

"Harry," zašeptala Lily a hladila opatrně svého syna po tváři. "Je skutečně tady. On je vážně tady," opakovala si pro sebe.

James vzal hůlku a vyslal dva patrony. Potom si sedl na zem a objal Lily s pohledem upřeným na Harrym. James pomalu zvedl ruku, a jako by se bál, ji dal opatrně Harrymu do vlasů. Potom ho po nich začal hladit.

Když uslyšel klepání, vydal se otevřít. Za nimi stali jeho nejlepší přátelé. "Heslo?" zeptal se.

"Slavnostně přísahám ke každé špatnosti," řekl Sirius Black s Remusem Lupinem najednou.

"Co se děje, Dvanácteráku?" zeptal se okamžitě Remus.

James se jenom usmál. "Pojďte," řekl a zavřel za nimi dveře. Následně je zavedl do obýváku, kde Lily držela Harryho za ruce a pozoruje ho.

Sirius s Remusem si všimli Lily a následně jim oči doputovaly až na gauč, kde objevili spícího chlapce. Okamžitě oba dva vytáhli hůlky a ukázali jimi na spícího chlapce.

"Jamesi kdo je to?" zeptal se Remus.

James vzal z podlahy pergamen s Harryho rodokmenem a podal ho svým přátelům.

"Před vámi tu byl Brumbál, aby zjistil co je zač," vysvětlil jim Dvanácterák.

Oba jeho přátelé se dívali nevěřícně na kus pergamenu. "Harry," zašeptal Sirius. James jenom přikývl.

LOST SON 《FF - HP》Kde žijí příběhy. Začni objevovat