❦Adeline❦
E luni,este prima zi de facultate,îmi iau rucsacul și părăsesc apartamentul,Ares a plecat la antrenamentul de hockey,înainte să ajung în campusul mă pornesc la Starbucks-ul de lângă colț,mă așez la rând și îmi comand un Latte cu scorțișoară. . . ,îmi iau paharul și pornesc spre ieșite când o zăresc pe Ella,îi zâmbesc și o îmbrățișez.
-Și cum crezi că o să fie prima zi de facultate? întreabă ea.
-Stresantă!
Râdem împreună și ne continuăm drumul. Prima oră trece repede profesorii se prezintă și încep să nu explice anumite noțiuni.
A patra oră se ține în laboratorul facultății. Nu o vad pe Ella prin preajmă,credeam că vom fi partenere de laborator,ultimul clopoțel a sunat deja,profesorul intră și se prezintă,se pare ca Mara nu va fi aici,dar când îmi îndreptăți privirea spre ușă un băiat înalt cu părul blond se îndreaptă spre mine,de fapt se îndreaptă spre sigurul loc care este liber cel de lângă mine,se așează,și drept privirea spre mine.-Bună! sunt Sebastian dar pot să-mi spui Seb între timp ce suntem colegi de laborator.
-Adeline,spun puțin confuză,nu știam ca vom fi partenerii de laborator.
-Nici eu până acum
Îmi îndrept privirea spre profesor și îl ignor pe Sebastian pe parcursul orei.
Ies de pe holurile facultăți când primea un mesaj:
Ella - unde ești?
Eu -Pe holul principal.
Ella -Așteptă-mă acolo!
Pufnesc, dar o aștept
-Hei,spune cu răsuflarea tăiată a alergat până aici!
-Hei,credeam că o sa fim partenere de laborator cum mi-ai povestit, nu credeam ca un băiat o să are azi cum mine.
-Ah da uitasem să îți spun am schimbat cursul,spre ca nu te superi,nu credeam că mai vreau să studiez pe aici.
-Înțeleg,ne îndreptam spre ieșire:
-Ciocolată caldă?spune.
-Daa!
O oră mai târziu deschid ușa apartamentului și intru,îmi las geaca și bocancii la intrare,Ares stă la bucătărie,scriind ceva pe laptop.
-Hei!
-Ai revenit spune el!
-Da!
-Și cum a fost prima zi de facultate?
-A fost destul de bine,am un partener de laborator,iau sucul de portocale din frigider și îmi torn în pahar,credeam că va fi Ella dar ea a schimbat cursul.
-Partener?spune el mai tare,serios? Închide laptopul și se îndreaptă spre dormitorul lui.
-Stai! ce am mai zis acum?
Aud cum trântești ușa în urma lui.
Las să îmi scape un suspin doar nu e gelos,decid să îi dau timp și de data asta.
Îmi beau sucul și decid să îmi prepar o salată,iau toate ingrediente de care am nevoie spăl și tai roșiile apoi,presar puțină sare ulei și piper,la urma adaug si salata și câteva bucățele de brânză,apoi mă apuc de câteva teme și eseuri,și mă așez pe canapea în living.
Doua ore mai târziu,îmi termin temele și decid să mă ridic și să văd ce face Ares.
Mă îndrept spre dormitorul lui,deschid fără să mai bat la ușă,stă întins pe pat lucrând la ceva pe laptop.-Haide nu poți fi gelos pentru că am un partener de laborator,e doar un partenere.
-Nu sunt gelos!
-Atunci de ce ai reacționat așa?
Nu îmi răspunde,mă apropii și mă așez pe pat lângă el:-Nu ai de ce să fi gelos.
Își ridică privirea,ochii noștri se întâlnesc.-Bine,poate nu trebuia să reacționez așa dar tot nu îmi place ca să te știu în preajma altui băiat,mă prinde de coapse și mă trage deasupra lui.
-Ești doar a mea! spune.
-Sunt doar a ta! răspund.
Apoi mă trage,astfel încât buzele noastre se întâlnesc și se contopesc într-un sărut sălbatic,limba lui își face loc în gura mea,mâinile lui se rătăcesc pe sub tricoul meu până ajunge la sutien,pe care îl desface și îl aruncă pe jos,buzele noastre sunt vinete,îmi mușcă buza de jos în timp ce încearcă să îmi dea tricoul jos,ne despărțim sărutul până tricoul ajunge pe jos,apoi buzele noastre sunt împreună,acum am rămas goală fără tricou în față lui,îmi prinde sânii în mână și începe să își treacă degetele peste sfârcurile mele.
❦Ares❦
Scoate un geamăt în timp ce o sărut,îmi trec degete spre sâni ei dinou,mă întreb cât de udă e,mă răsucesc cât să fiu deasupra ei mâinele mele se pierd peste corpul ei până ajung la pantaloni ei scurți,atunci îmi trage și ea tricoul care ajunge pe podea,degetele mele îi trag pantaloni până la glezne,până rămâne aproape goală în fată mea.
-La dracu ești așa frumoasă!
Mă apropii și îi sărut lobul urechii apoi mă îndrept spre gât până ajung la sânul ei pe care îl iau în gură și încep să îl sug,trec și la celălat îl mușc și îl sug,mă întorc dinou spre gura ei și o sărut înăbușind un geamăt în gura mea,mâinile ei se pierd prin părul meu,îmi îndrept degetele spre lenjeria ei care o îndepărtez ușor până e cu totul goală,penisul meu se întărește tot mai tare și nu voi mai rezista mult.
❦Adeline❦
Chiloți mei sunt pe jos,degetele lui Ares care se îndreaptă spre miezul meu,apoi dintr-o dată două degete sunt înăuntrul meu,mișcându-le un geamăt îmi scapă iar spatele meu se încordează Ares zâmbește buzele noastre se contopesc dinou până al treilea deget ajunge în mine și simt ca explodez orgasmul e pe cale să ajungă,vreau mai mult îl vreau în mine,mâinile mele se îndreaptă spre pantaloni lui pe care în trag în jos, la fel și boxeri lui care ajung și ei pe podea,îi cuprind penisul în mâna e tare și excitat,Ares își scoate degete din mine:
-A la dracu Elina,un geamăt de pe buzele lui scapă,încep să îmi trec mâna peste el,Ares mă împinge dinou pe pat unde începe să mă sărute,se apleacă și scoate un prezervativ,îl desface cu dinți și mi-l înmânează,mă uit puțin derutată apoi îmi ordonă:-Pune-l!
Iau prezervativul și îl rulez pe penisul gros.
Se întoarce spre mine și mă privește în ochii intens.-Da vreau și e în regulă.
Nu am mai făcut sex din clasa a 10-ea,și acum sunt foarte excitată și vreau să o fac cu el.
Ares intră cu putere în mine și simt o usturătură,care este înlocuită cu plăcerea.-Ah ești așa de strâmtă!
Intră și iese de mai multe ori,buzele nostre se contopesc limba mea își face loc în gura lui,mâinele mele sunt în parul lui în timp ce mă penetrează,îmi arcuiesc spatele când intra mai tare,gura lui coboară spre sâni mei pe care îi dezmierdă cu săruturi,
penetrările devin din ce în ce mai rapide și o să îmi dau drumul,vaginul meu se contractă în jurul penisului și picioarele îmi tremură,îi strig numele în timp ce orgasmul mă copleșește,buzele lui îmi iau suflarea prin săruturi,intră pentru ultima dată în mine și apoi iese își îndepărtează prezervativul,apoi ejaculează,sperma se răspândește pe burta mea.-Ah la dracu Elina asta a fost,extrem de bine!
Ia câteva șervețele de pe noptieră și mă șterge,apoi se apleacă lângă mine și mă trage spre el.
-Putem să o mai facem o dată?
Râde în barbă,apoi spune:
-De ce nu?
CITEȘTI
Rhyan
RomanceAdelina este o adolescentă,de curând ea sa mutat la New York acolo îl întâlnește pe Ares,zilele trec apoi lunile Adelina are o viață perfectă până când într-o seara,lucrurile o iau într-o direcția greșită Ares nu mai este de găsit iar ea este răpit...