C A P I T O L U L 11

86 3 1
                                    

Adeline

Ne îndreptam spre patul moale unde mă așează cu grija și plasează săruturi continue pe gâtul și obrajii mei înfocații.

-Nu putem face asta chiar acum!spun eu

-Nu o vom face Adelina ne vom distra doar.

Mâna lui coboară in josul coapselor mele unde îmi dă lenjeria la o parte și își strecoară un deget în mine un geamăt îmi scapă de pe buze în timp ce îmi sărută obrajii degetele lui puternice,calde îmi mângâiau pielea cu blândețe,ca și cum mă pregătea pentru ce voia să-mi facă.

Pentru prima oară,i-am simțit limba fierbinte pe gât.Îmi ațâța dorința cutremurându-mă.
Apoi a înfipt degetul cu putere în mine.
Mi-am arcuit spatele,uluită de penetrarea bruscă.

-Sexul oral va fi un principiu pentru tine de acum înainte,nici un alt tip n-o să te mai satisfacă așa.

Al treilea deget.

Doamne Dumnezeule!Degetul lui mare mi-a atins clitorisul.
Se juca cu mine fără să îi pese ca eram intimi pentru prima dată,i-am cuprins gâtul cu un braț,îmi frecăm șoldurile de el,gemând neîncetat.Nici o dată nu ajunsesem atât de repede la orgasm nici măcar cu Ares,realizând ca gândul meu este la are fratele lui Rhyan între timp ce el îmi oferă cel mai bun orgasm din întreaga lume mă face să mă simt o persoană rea,alung orice gând despre Ares și mă concentrez pe Rhyan

-O doamne!o să îmi dau drumul,gem eu.

Atunci când eram pe punctul de orgasm Rhyan își scoate degetele din mine  drept pedeapsă știind unde îmi este gând și îmi trage bluza peste cap,buzele lui îmi acoperă un sfârc mușcându-l și sugându-l lăsându-l ud si roșu.
Am avut un orgasm pe loc,el și-a îndoit degetele când mi le-a băgat în gură,

-Gusta te,a spus el pe un glas poruncitor.
I-am cuprins degetele si l-am supt,apoi le-a scos și ma sărutat rapid.

-Tu nu ți-ai dat drumul spun eu cu o voce fermă!

-Ridicate și pune-te în genunchi!

Fac cum spune el,mă dau jos din pat și îmi trec bluza peste cap.

Între timp el își desface cureaua lăsând pantaloni să cadă la podea,penisul lui este erect și foarte mare.

-Nu am mai făcut asta vreodată,spun aproape în șoaptă

El îmi ia mâna și o înfășoară la baza penisului e gros și tare.

Îmi mângâie obrazul apoi îmi spune:

-Suge!

Îmi aplec capul spre penisul lui,îl ling vârful,se cutremură iar mâinile lui îmi prind parul în pumn.

-Atinge-mi coapsa dacă e prea mult.

Dau din cap
Apoi îl iau tot în gură îmi trec limba peste el.El îmi împinge capul și îl simt aproape până în gât,lacrimile începe să îmi curgă pe obraji în jos și tușesc o dată.
Îmi frec mâna în sus și în jos pe bucățică care nu a intrat in gura mea,se mai împinge o dată cu putere în gura mea apoi simt lichidul cald ce îmi invadează gura,își scoate penisul și îmi ordonă:

-Deschide gura!

Îi urmez ordinul și deschid gura,degetul lui se plimba pe limba mea și colectează puțină spermă pe care o împraștie pe sfârcurile mele întărite și sensibile,îi urmez fiecare mișcare cu câte un geamăt apoi înghit restul spermei.

-Ridicate acum!

Mă ridic iar privirile noastre se întâlnesc îmi dă o șuviță de păr după ureche.Se îndreaptă spre baie unde închide ușa și la scurt timp aud apa cum lovește podeaua dușului.

RhyanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum