¦ one ¦

49 14 25
                                    

Gece saat 00:17

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece saat 00:17. Rutubet kokusuyla bütünleşmiş olan kahve kokusunun ağır bastığı dükkana girdim. Girdiğim an çalan çanın sesiyle bana doğru bakan çalışanı gördüğümde rolüme bürünmeye hazırdım. İşte o Roseanne Park. Yanında ise tezgahı toparlayan sevgilisi Henry Lee.

Tezgaha yaklaştım, saçları ağarmış yaşlı adamın yanındaki kırmızı bar sandalyesini çekip oturdum. Yanıma tebessümle yaklaşan çalışan naif sesiyle konuştu.

"Merhaba, hoşgeldiniz. Siparişinizi alabilir miyim acaba?"

"Bir mocha ve beyaz çikolata parçaçıklı frambuazlı donat lütfen."

Normal bir müşteri gibi sipariş veriyordum. Olması gerektiği gibi gidiyordu her şey.

Siparişimi alan çalışan sevgilisine dönüp kahveyi hazırlamasını söyledikten sonra eldivenleri ve spatula yardımıyla tabağa koyduğu donatı önüme koydu.

" Afiyet olsun."

Ardından kahvemi getiren çocukta aynı şeyi söyleyip işinin başına döndü.

Kahvemi yudumlarken yanımdaki arka masadan gelen ses dikkatimi çekti.

Döndüm ve gördüğüm kişi görmeyi planladığımdan farksızdı. Lalisa Manoban.

Kızın telefonundan gelen sese de aşikardım. Liam Wheeler, heyecanlı bir şekilde sevgilisiyle konuşuyor.

Donatımdan bir ısırık aldığım sırada içeri giren son misafir, Jennie Kim. Kızı bekleyen Jack Robinson ise arabadaydı.

Kız içeri girdiği anda Roseanne'nin sesiyle irkildim.

"Ahaaa, hoş geldin Jen."

"Hoş buldum canımmm. Jack arabada hemen bize iki kahve ve iki donat."

"Tamam, heemmen getiriyorum bebeğim."

Rosé siparişi hazırlamaya giderken yanımdaki adam titrek ses tonuyla bana doğru konuştu.

"Şimdi."

Beni rahatsız etmişti sonuçta . Cebimden silahımı çıkardım adama doğrulttum ve hızla yerimden kalktım.

"Napıyorsun sen bee!" Tetiği çektim.

İçeridekiler şok içinde bana bakıyor ve birbirlerini sakinleştiriyorlardı. Lisa hariç. Telefonuna sarılmış heyecanla birini aramaya çalışıyordu.

"Sakın birini aramayı düşünme!"

Kız korkuyla telefonu kapatırken kapıdaki çan çaldı.

"Jen, iyi misin!?" Son av da kefesteydi artık.

JJJ

Yeni bir kurguya başladım çok güzel gitti bu bölüm yakında yeni bölümler atmaya çalışacağım umarım beğenirsiniz.

Oy ve yorum bırakmayı unutmayınnn lütfenn :3


whistableHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin