Wat hier afspeelt is natuurlijk Nep! Ik wil jiet dat kleintjes gaan denken dat als je in coma bent dat je echt dit soort dingen moet doen! .
Pov Rosa.
Langzaam open ik me ogen. Ik kijk om me heen. Overal wolken. Ik sta op en begin te lopen. De wolken voelen als kussens. Zou het waar zijn? Ik buig een stukje en pak een klein stukje van een wolk af. Ik stop it in me mond en je raad it al suikerspin!!!!! Ik hoor een zachte gehinnek. Ik draai me voorzichtig om. Een unicorn komt naar me toe. Verbaasd kijk ik ernaar. Een unicorn!!! .
' welkom Rosa in deze wereld. Hier word alles waar wat je zegt wat je droomt en wat je wilt. '
' dankje unicorn Maar waarom ben ik hier? '
' door kom je snel genoeg achter Rosa kom je mee '
Ik knik en loop met haar mee. We gaan naar een kamer toe. Overal staan schermen.
' yebo ' zeg ik zacht
Tranen stromen over me wangen. Yebo heeft me hand vast. Ik lig in de ziekenhuis. Hij huilt. Op de volgende scherm zitten de papa's. Ze zijn allemaal lijk bleek. Papa harry en Liam zitten te huilen.
' Rosa je hebt twee keuzes of je blijft hier voor altijd leven of je gaat de opdracht aan en leeft misschien '
' ik wil de opdracht aan '
' voordat je een zekere keuze zegt moet je eerst dit zien '
Een gezin komt mijn kant op. Wacht dit dit zijn hun '
' mama '
Huilend ren ik naar ze toe. Me moeder tilt me op.
' wat ben je groot zeg '
' mama ' snik ik.
****3 dagen later *****
Pov yebo
' Rosa '
Ik pak haar hand vast en geef een kneepjes erin.
' laat me niet alleen Rosa ik kan niet zonder je '
Lisa komt de kamer binnen. Ze gaat op de andere stoel naast Rosa zitten en pakt haar hand.
' Rosa ' snikt ze.
Ik geef een kusje op haar voorhoofd en sta dan op. Als er iets met Rosa gebeurt is it mijn mijn schuld.
' verdomme ' roep ik door de gang.
Mensen kijken me raar aan maar I don't care.
' yebo '
Ik draai me om. Liam.
' wat moet je? ' snauw ik.
' zullen we even praten '
Ik knik. We lopen naar de kantine en nemen plaats.
' Liam wat je ook zegt ik laat Rosa niet alleen. Rosa is mijn leven. Door mij ligt Rosa nu daar. Denk eens na als sofia daar zou liggen wat dan? Liam je bent haar vader I now but ik ben haar vriendje ze is mijn leven Mijn helft mijn zon mijn maan mijn ster mijn helft mijn hart jullie kunnen haar niet van me afpakken '
' Yebo it spijt me ik had misschien niet zo moeten reageren maar '
' ja als je niet zo had gereageerd was ze nu niet hier ' snauw ik.
' ik hou van haar en zij van mij meer is er niet punt '
Ik sta op en loop weg. De tranen prikken in me ogen. Mijn eerste en laaste liefde zit in coma door mij fucking mij.
Pov Rosa.
' dus Rosa ga je de opdracht aan '
Ik knik. Ik knuffel voor de laaste keer me gezin.
' volg mij maar '
Ik volg de unicorn. Voor me staat een tafel met een papier en potlood.
' zit maar en maak de vragen als je eerlijk antwoord geeft zal je leven als je it niet geeft dan ga je dood '
Ik knik en neem plaats.
Zou je terug naar de weeshuis willen?
Nee helemaal niet ik hou van me familie van mijn vaders en ik kan niet zonder ze.
Zou je liever een moeder en vader willen inplaats van 5 papa's.?
Eerlijk gezegd vaak wel omdat ik iemand wil die haar armen om me heen slaat. Die me knuffelt. Dat doen me vaders ook maar een moeder zou anders voelen maar ik heb Perrie en Sofia dus ik zou geen ander gezin willen.
Aan wie zou je je leven geven?
Echt een makkelijke vraag.
Iedereen die het nodig heeft ookal haat ik iemand als die gene mijn leven nodig heeft zou ik geen een seconde twijfelen.
Haat je je echte vader? .
Nee diep van binnen hou ik van hem maar ik zal hem nooit vergeven hij heeft mijn gezin verwoest.
Als je vader nu nog leefde zou je hem willen zien?
Ja ik zou voor hem willen staan en waarom vragen waarom heb je dit allemaal mij aangedaan.
Waarom yebo?
Hij is de enige waarmee ik om kan gaan. Hij is lief aardig grappig knap! Hihi zijn persoonlijkheud is zo mooi zijn hart is van goud daarom yebo hij denkt niet wat de mensen van hem vinden hij doet wat hij wilt. Bij hem voel ik me veilig.
Dat was snel. Ik geef de papier aan de unicorn.
' sluit je ogen als je het goed hebt ingevuld zul je je ogen openen anders zal je goor eeuwig hier vast zitten '
' unicorn bedankt voor alles '
' geen probleem meis'
Ik haal diep adem en sluit mijn ogen.
Pov yebo.
Ik loop naar binnen en ga weer op de stoel zitten. Lisa is even weg. Ik druk mijn lippen op die van haar ze voelen koud aan alsof ze dood is.
' Rosa wordt wakker plzz '
Ik.pak haar hand. Ze geeft me een zachtjes kneepje. Omg ze ze is wakker.
' R Rosa '
Ze opent voorzichtig haar ogen en kijkt me glimlachend aan.
Ik druk mijn lippen op die van haar. Ze zoent met me mee. Ik laat haar ' los ' en streel over haar haar.
' ik heb je gemist love '
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey piepoosss I now it is maar 9 woorden but it word meer beloofd.
We hebben eindelijk 2 weken meivakantie WEJOW.
Ik heb al een stuk of 5 hoofstukken klaar staan dus ze komen snel online.
Even een vraagje moet ik zo verder gaan Met nummers bij de titel of vinden jullie it leuker als ik echte titel namen schrijf??
Love you piepoosss bye bye #strongerthanwords
JE LEEST
two daddys?
FanfictionRosa leeft een ' gewoon leventje nou ja gewoon? . ze woont met 5 beroemde vaders maar Wat als Liam, Niall en Zayn willen gaan vertrouwen? word Rosa terug gebracht? zullen ze ooit nog wel gelukkig worden? je leest het in het vervolg boek van ad...