Yazar Notu: Ana karakterin tipi değişmiştir ve fotoğraftaki karakter ana karakter değil, bu bölümün sonunda çıkan karakterdir.
Köyünden çıktığı günün sabahı King şehrine iyice yaklaşan Jack Smith, yolda silah dükkanına uğrar ve parasının yarısı ile kalitesiz bir silah alır. King şehrine yaklaştıkça ormanlık alanlar azalmaya başlar. Jack ailesinin katilini bir an önce bulmak istediğini düşünürken yanından koşarak bir adam geçer. Adam ''Kaç ! Öleceksin ! Kaç !..'' diye bağırmaya başlar. Jack arkasını döndüğünde kanlı bıçağıyla bir adam görür. Jack korkmaya başlar ve aklına ilk önce silahı gelir. Silahını alır fakat hala kıpırdayamaz. Adam Jack'in üstüne atlar ve Jack de reflekslerinden dolayı geri çekilir. Adam tekrar saldırıya geçmeden Jack kılıcın kabzasıyla (sapı) adamın kafasına vurur ve onu bayıltır. Jack adamın bayılmasına rağmen öldüğünü düşünür ve onu ormana kadar sürükler. Adam yavaş yavaş ayılırken Jack ona bıçağını saplar ve adamın bedenini keser. Adam acılar içinde bağırırken Jack hala korkmaktadır. Jack sonunda adamı öldürür ve üstü başı kal olur. Saçları, kıyafetleri ve elleri tamamen kana bulanmış olan Jack cesedin yanından yavaş yavaş yürüyerek ayrılır. Küçük bir kulübe bulur ve orada sabahlar. Eşyalarını yanında getiren Jack hala korkmaktadır. Kulübe odasının en kenarına geçip ağlamaya başlar ve kendi kendine ''Soğuk kanlı olmalıyım! Soğuk kanlı olmalıyım! Soğuk kanlı olmalıyım!..'' demeye devam eder. Sabaha kadar gözüne uyku girmeyen Jack sabah kıyafetlerini yıkamak için nehre gider. Kıyafetlerini yıkar kuruması için onları asar ve o arada da yanında getirdiği yemeğini yer. Yemeğini bitirdiğinde kıyafetlerini giyer ve yola koyulur. Tamamen korkusundan arınmış Jack cesedin yanına gitmek için yola çıkar fakat kaybolur. İster istemez King şehri sınırlarına giren Jack bir bara girer ve orada ayyaşlara nasıl iş bulabileceğini sorarken barın müdürü ona bar korumacılığını yapmasını teklif eder. Seçeneği olmayan Jack bu teklifi kabul eder. Gün sonunda bar kapanacak iken haraç kesmeye 2 kaslı adam gelir ve bar müdürünü tehdit eder. Müdür tam haraççılara para verecek iken Jack gelir ve bunu engeller. Adamlar gülmeye başlar: ''Daha 17 yaşında bir çocuk bizi engelleyemez.'' der. Jack kendini kaybeder ve adamlardan birine bağırarak ona koşmaya başlar adam gülmeye devam ederken Jack kılıcını çıkarır ve adama saplar. Adam yere yığılır, öbür adam ise korkudan hareket edemez ve titremeye başlar. Jack adama doğru kafasını çevirir ve kahkahalar atmaya başlar: ''Daha insan bile öldürmemiş duyguları olan 2 et yığını mı beni engelleyecek ? Dalga geçme !..'' diyerek öbür adamı da öldürür. Jack bar müdürüne iyi olup olmadığını soracak iken müdür yere yığılıp ağlamaya başlar: ''Lütfen ! Ne istersen yaparım ama beni öldürme.'' der. Jack sinirlenir, buna rağmen adamı öldürmez ve elini uzatır. Müdür Jack'in eline vurarak ''Katilin eli tutamam. Üzgünüm.'' der. Jack terlemeye başlar ve bağırarak adama bıçağı uzatır: ''Madem ben seni öldüremem, kendini öldür'' der. Adam ölümden korkuyordur fakat Jack sinirden delirmiş bir şekilde adama bakıyordur. Müdürün duraksadığını görür ve ''Çabuk ol!..'' diye bağırır. Müdür bıçağı yavaş yavaş karnından içeri sokarak bağırır. Her yer kan revan olur ve adam kan kaybından ölür. Jack bulduğu bütün parayı alır ve oradan ayrılır. Evine gider ve orada sabahı bekler. Sabah gine yemeğini yeyip şehre gelir. Şehirde çalışacağı bir yer ararken takip edildiğini anlar ve olduğunca ara sokaklara girmemeye çalışır. İleride çıkmaz sokak olduğunu fark eden Jack o anda koşmaya başlar, adamlar da arkasından gelir. Jack çıkmaz sokağı atlatır ama sonrasında bir sokakta sıkışır. Her iki yanda da adam vardır. Jack adamlara ''Ne istiyorsunuz ?'' diye sorar. Adamlar ''Dün öldürdüğün 2 kaslı adam patronumuzun adamlarıydı, seni gözledik ve her şeyi patrona bildirdik. Patron onun için çalışıp adam öldürmeni istiyor.'' derler. Jack bu teklifi ret eder ve yoluna devam eder. Şaşırtıcı bir şekilde adamlar Jack'i bırakır. Akşama doğru Jack eve dönecek iken etrafını King şehri polisleri sarar. Jack hakkında ihbar aldıklarını ve onu tutuklayacaklarını söyler. Jack kaçmaya başlar. Uzunca bir koşuşturmadan sonra Jack bir ara sokağa girer. Polis Jack'in yerini tespit ederler ve teker teker ara sokaktan giderler. Fazla hızlı gidemezler çünkü sokak epey bir dardır. Jack sonunun geldiğini düşünürken arkasındaki boşluktan kalıplı (vücudu sağlam) bir adamın ona yardım eli uzattığını görür: ''Hey ! Evlat, buraya gel.''... Jack seçecek zamanı olmadığını anlar ve adamı takip eder. Dolambaçlı bir yolun sonunda bir villaya girerler. Jack adama ''neredeyim ben ?'' diye sorar. Adam başını çevirir ve hafif bir gülümseme ile ''Evindesin, Jack'' der.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come Here
DiversosJack Smith, 5 yaşında King şehrine olan seyahatinde ailesi öldürülen bir gençtir. Ailesi öldükten 12 yıl sonra Jack intikam için king şehrine geri gelir ve ailesini öldürmesi kanıtlanamayan şüpheli katilleri teker teker kendi öldürmeye çalışır. 17 y...