Paní z mostu

23 4 2
                                    

Šla jsem takhle ze školy společně se svými dvěma spolužáky Markovou a Šulcem. Šli jsme k Markové domů, tak jsem řekla svému bratrovi, ať to vyřídí naší mamce. Pouze na to kývl a nic moc neříkal. Marková šla do obchodu a já jsem se mezitím smála řečem party osmáků a Šulc šel napřed bez nás. Když se Marková vrátila, šli jsme tedy tedy k ní a cestou se k nám přidala čtvrťačka Polická, která se snažila nalákat zrzavou kočku. Na jednom mostě, kolem nás proběhla parta starších kluků, ale my jsme to nějak neřešili. U přechodu, jenž vedl ke školce u které Marková bydlí k nám přiběhl Šulc.

,,Hej! Běželi kolem vás ti kluci s tisícovkou?"

Zeptal se dychtivě a my jen přikývli.

,,Říkali vám o té paní z mostu?"

Zeptal se a tentokrát jsme s Markovou a Polickou zavrtěli hlavou.

,,Prý tam byla na mostě paní, která jim dala tisícovku, že prý je to dar od boha! Chcete se tam jít podívat?"

Vykřikl Šulc a já se se zájmem otočila na Markovou.

,,Já nevím..."

Zaváhala Marková, ale nakonec se k nám přidala a s námi i Polická. Na mostě, kde by měla paní údajně být, nikdo nebyl. Šli jsme se podívat pod most, kolem mostu, nikde nikdo, kromě dalších tří holek, jenž k nám přiběhli.

,,Hej, tam tyhle holky prej říkali, že támhlety stromy, jsou na soukromým pozemku, a přitom nejsou, jsou vedle toho baráku!"

Začala vykládat nejstarší z nich a pak se chlubila, že se prý vymluvila, aby nemusela na kroužek. Všem třem jsme řekli o té paní a pak sem přišli i osmáci s tím, že i oni jsou o té paní informovaní. Běželi mezi stromy od mostu, hledajíc tu paní a s nima osmák na kole, který však ještě chvíli zůstal u nás a hádal se s Polickou, která na něj byla drzá. Osmáci se vrátili a společně, jsme se vydali pryč.

,,Hej! Ta paní, prej zašla do domova důchodců!"

Řekl Dostál z osmičky a já se bez Markové a Šulce vydala směrem k domovu důchodců, kde již byla parta dětí a mluvili s další paní.

,,Hele jako, nám se to nelíbí. Říkala, že tady prej dlouho nebude a my nechceme, aby se něco stalo. Zavolal jsem policajty!"

Říkal můj brácha, který tam byl s nima.

,,Tak běžte na úřad a tam si stěžujte!"

S těmito slovy té paní, která s náma mluvila, se nás pár rozešlo, mezi nima jsem byla i já, a někdo tam zůstal a čekal na policajty. Já jsem šla k Markové, která na mě čekala a až o hodinu později jsem se dozvěděla, jak to dopadlo...

Nebylo to poprvé, co ta paní něco takového udělala.
Ta paní z mostu, neměla pravděpodobně žádné příbuzné, ani nic.
Byla vážně nemocná z čehož bláznila a na mostě dávala lidem peníze s vědomím, že zde brzy nebude.
Policajti svolili, že když na tom ta paní trvá, ať si kluci peníze nechají a spravedlivě si je mezi sebe rozdělí.
Paní z mostu zůstala v Domě seniorů a tak, vše svým způsobem dopadlo dobře.

Toto byl příběh Paní z mostu.


Ano, vím, že to není nic kvalitního... Ale snad mi odpustíte. Tohle se fakt stalo a této paní je mi opravdu líto. :-( Co si o tom příběhu myslíte vy?

Tak se zatím mějte vy XDďáci!😁😉

PS: Nějaké věci jsem vynechala, kvůli soukromí, proto to je kratší. Děkuji za pochopení. :-)

Paní z mostuKde žijí příběhy. Začni objevovat