Hani bazen bazı şeyleri yaşanmamış olsa bile hatırlarız işte bugün o günlerden biriydi.
Her zaman olduğu gibi çalan alarm sesiyle zorda olsa uyandım.
Doğrudan banyoya gittim elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçalarken aynaya bakıyodum ve bir şey hatırlıyomuş gibiydim Tam hatırlamadım ama şöyleydi:
Bir erkek ile dişlerimizi fırcalıyoduk garip bir şekilde mutluyduk ve arada birbirimize sataşıyorduk garip olan şeyse onu öpmemdi evet bir erkeği öpmüştüm çocugun yüzünü bile hatırlamıyodum hatta bunlar ne zaman yaşandınıda yada yaşandımı? Ben gay bile diyilim niye bir erkeği öptümki? bu düşüncelerden kendimi alı koyup oda arkadaşımın yanına yani Tay'ın yanına gittim. Hatırladığım seyleri ona anlatmalımıydım? bilmiyorum onla uzun senelerdir arkadaşız tabi ben onu 2 yıldır tanıyorum o ise 5 lisede tanışmışız ben hatırlamıyorum çünkü 2yıl önce trafik kazası geçirip hafızamı kaybettim neyse buraları geçiyorum anlatsam belki bir seyler biliyodur ama hem utanıyorum hemde bu olay Tay'la tanışmadan öncede yaşanmış ola bilir. Ben bunları düşünürken çoktan Tay'ın yanınına mutfağa gelmiştim Tay omlet yapmıştı.Tay:Günaydınn!uykucu prens.
Bright:günaydın.
Tay:Noldu niye modun düşük.
Bright:Yok bir şey yeni uyandım ondandır.
Tay:Tamam öyle olsun
Bright hâlâ öptüğü çocuğun yüzünü hatırlamaya çalışıyodu
Tay:Hadi omletini ye ne aklın nerde? sabahtan beri bir şeyler düşünüyorsun.
Bright anlatmalımıydı uzun süre düşündükten sonra anlatmaya karar verdi.
Bright:*hatırladıklarını anlatır.
Tay aslında o çocuğu tanıyodu yani Win'i bright hatırladığı çocuğun ismi Win'di.
*içinden düşünür olamaz Win'i hatırlıyor ne yapıcam anlatsam mı olmaz tanımıyorum diye geçiştiriyim en iyisi.
Tay:dediğin çocuğu hatırlamıyorum büyük ihtimalle rüyanda gördün aklına geldi çok takma.
Bright Tay'ın bu kadar geç cevap vermesinden şüpelenmişti ama Tay'ın dediği gibi çok düşünmeyip rüyasında gördüne inandırmıştı kendini. İkiside okul için hazırlandılar.
Slm aşklarım bu benim ilk ciddi bir sekilde yazdığım hikeye umarım beğenirsiniz<3💍💜🛐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Seni Unutttum?
RomanceGeçirdiği trafik kazası sonucu hafızasını kaybeden bright onunla birlikte trafik kazasında hayatını kaybeden sevgilisini hatırlamaya başlar