Nasıl bilinmez bir gece,uykusuz karanlığa gark olmuş... sessiz bir çığlığa bürünmüş ,adım adım kaybolmakta, şiir kokmakta o kitaplar.belki ayrılık şarkıları söyler bize bülbüller gülün aşkıyla yanıp tutuşup, bülbül ibrahime dost.kelimeler eğri.virgul ve nokta yollarını kaybetmiş bir limanda.acima inat yaşıyordum öyle.hayalin kanadına tutunmuş.bu gece sanki bir baskaydi.ayrilik havası bürünmüştü.uykular bana düşman.uyumamakta direnmekte.bir serapa aldanıp gitmekte belki, küçük şeylerde saklıydı gerçek mutluluk.her ne olsun hayata inat gulmekti .umut umut kaderin bir cilvesi,rahmetin izi.
Bana soruyorlar hayatta nasıl dimdik kalabiliyorsun her zaman mutlu olabiliyorsun diye.aslinda uzuldugum,çok agladigim zamanlarda oldu, bazen canim çok yandı,aslında ben göstermek istemediğinden onlar öyle sandı.beni her zaman mutlu,bazen imtihanim çok ağır geldi,biliyordum ki sadece Allah merhem olurdu yaralarıma,benim en yakınım,dostum, benim sırdaşım.beni halikim tek siginagim Rabbimdi.ona olan umudum var oldukça yaşıyordum.oyuzden .yüzüm gülüyordu.Allah en çok sevdiği kullarini imtihan edermiş.o yüzden hep mutlu oluyorum.bu imtihanda Allah'ın benim için yazdığı bir hayır var diye üzülmüyorum.
biliyorum Rabb'im beni unutmamış bizleri çok seviyor.oyuzden mutluyum.dert insanı insanı yapar.kamil bir kulluga eriştirir.insan bazen hüzün kokmali.bazende neşe cagildamali her yerinden.hic bir zaman ümitsizliğe düşmemeli direnmeli.Allah için,sonra kendisi için...Elif gibi dimdik durabilmesi,vav gibi sadece Allah'ın karşısında egilmeli.
Dimdik dur kardeşim başına ne gelirse pes etme.o yüzünden silinmesin oyuzundeki tebessüm,imza olarak yazılsın ömrüne,sen Rabbinin bir tanesisin unutma...Bakalım hayat bize neler getirecek görelim...
Bir tebessüm belirdi yüzümde,ilahiyat okumak baskaydi benim hafızlık aşkı bambaşka....ama gözlerimin önümde beliren hayalleri o minik yüreklerin.yetim ve öksüz çocukların hayali...
Sanki beni bekliyorlar.sanki bana özlem şarkıları söylüyorlar.ne olur bizim için biraz daha çalış dercesine bakıyorlardı...
Onlar benim yüzümdeki gülümsemenin adresiydi.sonra birazda daha çalıştım.zamanin nasıl geçtiğini anlamamisim saat gece üçtü.sonra odama geldim etutten,telefonumu sarjtan çektim.sonra interneti açtım.yine benim canımın canı yani annem video atmış,tarlada gelincikler in içinde çok tatlı çıkmış ya benim sultanım...
Bu kadar özlemezdim normalde annemi,bu yıl son senem olduğu içindir belki daha çok annemi özlüyorum.sanki bu yıl 10yil gibi geldi bana . şimdi sonuna geldik...ayrılık türküsü söylüyordu duvarlar.o kadar şey yaşadım ki.sanki imtihanın ağırlığını hissetiyordum omuzlarımda. Ama şimdi daha güçlü hissediyorum eskisinden daha çok.artik eskisi gibi değilim artık.artik eskisi çok güvenim kalmadı kimseye,belki hayal kırıklığına uğradığımdandir.anladim ki kimseyi Allah'tan çok sevmem ve güvenmem gerektiğini anladım.
Ama merhametinden bir damla eksilmedi...ben yine aynı ben...
Ehh ondan sonra şiire okumaya dalmışım fon müziğiyle.okudigum şiirler o kadar derinden ve özlemle yazılmış ki beni hatırlattı.bende yazmıştım öyle biri için ama değmez miş o kişi için o yüzden onları da yırttım yaktım.ondan nefrette edemiyodum.hicbirsey hissetmiyorum artık...
O bitmeyen cümlenin devamiydi sadece noktayı koydu bitirdi.Ben derin dusuncelere dalarken yatağımda.gokkubbeden bir ses yükseldi...
Allahu Ekber nidalarıyla yankılanıyordu dağlar, yağmur Toprak kokusunu sindirmisti gökyüzüne sanki misk yayılıyordu etrafa mest eden buyulen bir koku...O kadar güzel okunuyordu ezan..
Kayıtsız kalmamak mümkün değildi.yeni bir umuda tutulmanın zamanıydı.Rabbime tutulmanın ona dayanmanin.o secdeler yok muydu Rabbimle buluşma biletim.huzuru rahmâna ulaştıran... nasıl güzel bir nimetti namaz... aşıkların masukuna kavuşma vaktiydi...ayet ayet yüreklere kazınan bir imzaydi...Yine güneş ☀️ ilk ışıklarını kalblerimize akitiyordu....bir şans daha verildi diye fisiltiyordu . vazgeçme diyordu...
Unutma bu not sana vazgeçme..nasipimin kaderim değil diye üzülme."kaderi ancak dua değiştirir"Slm aleyküm.fi emanillah🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallere Yolculuk
ChickLitMevsimlerden hüzün. gunlerden yağmur Hayaller limanında Umman denizlerinde Gozyaslarmizda bogulmaktayiz Dua dua yuklesen nidalarda Allahin merhamet denizinde Yaşamaktayız