Korıdordan gecerek kapıya doğru gitti Ömer,koridordan geçerken salona uğrayıp bir şeyler aldı ve çıktı. Okula doğru yürümeye başladı,kulağına kulaklığını taktı ve şarkı dinlemeye başladı. Hürkan olmadan okul çok sıkıcı olacaktı onun için,fakat yapabileceği bir şey yoktu. Ne yapsa da uyanmak istemiyordu Hürkan,okula yaklaştığında kulağından kulaklığını çıkardı. Okula girdi ve sınıfs doğru merdivenlerden yavaşça çıkmaya başladı,ilk dersleri beden eğitimiydi. Boş geçerdi genelde,hoca serbest bıraktığı için kenara geçip telefon ile oynardı yada kitap okurdu. Merdivenlerden çıkarkan Hocanın Ömer'e seslenmesi ile Hocasına dönüp 'buyurun hocam?' diyerek yanıtladı hocayı. 'İlk ders Zemin kattaki spor Salonunda olacak,sınıfa söyler misin?' diyerek bir ricada bulundu, Ömer genelde sessiz biriydi,fazla göze batmayı ve yüksek sesle konuşmayı sevmezdi fakat mecburen yapacaktı. 'Tamam' anlamında kafasını sallayarak sınıfa gitti. Çantasını sırasına koydu, kapıdan çıkarken birden durdu ve arkasına dönerek 'İlk dersi Zemin kattaki Salonda işleyeceğiz. Dışarı çıkmayın,spor salonuna gelin.' diyerek aşağıya indi. Hürkan yanında olsaydı birlikte bir şeyler yaparlardı fakat gelmemekte gayet de ısrarlıydı. Kantine gidip bir şeyler aldıktan sonra spor salonuna gitti,kenara bir yere oturup zilin çalmasını beklemeye başladı,bir yandan da bir şeyler yiyordu. Çok geçmeden sınıfın yarısı gelmişti,ayağı kalktı ve üstünü çırptı. Bir çok kişi hoca gelene kadar gruplaşmış şekilde birbirleri ile konuşuyorlardı,Ömer ise kenarda onları izliyordu. Emre ise hâlâ ortalıkta yoktu. Hocada çok geçmeden gelmişti,spor salonunun kapısını açtı ve herkesin içeri geçmesini istedi,herkes onu dinleyerek içeri geçti ve bir yerlere oturdular, Ömer ise diğerlerine göre daha az göze batan bir yere oturdu. Hoca bir şeyler anlatırken aklı sürekli hurkan'daydı.
---------
[Okuldan sonra]Okuldan çıkıp Hürkanın evine gitmiştim, eşyalarım oradaydı. Tüm okul boyunca ona ıtıraf etmem gerektıgı dusundum,ve evet. Oyle de yapacaktım. Kapıyı birkaç kez çaldıktan sonra beklemeye basladım,uzun sürmeden kapı açıldı.
Hürkan: 'Hoş geldinn'
Ömer: 'hoş buldumm'
İçeri geçip çantamı yere koydum ve hurkana sarıldım. Cok ozlemısım onu.
Hürkan: 'okul nasıl geçti?'
Ömer: 'fena değildi.'
Geri çekildim,şimdi söylemezsem asla söyleyemezdim.
Hürkan: 'bir sorun mu var?'
Ömer: 'hayır,aslında evet,ama hay- ugh.. sana bir şey söylemeliyim.'
Hürkan: 'tabii?'
Ömer: 'senden hoşlanıyorum.'
Söylemiştim,tek nefeste. Kalbim sıkışıyordu,zar zor nefes alıyordum ama bana bakışı değişmemişti,aksine sankş sevinmiş gibiydi,ya da ben uyduruyordum.
Hürkan: 'cidden mi?'
Ömer: 'evet-'
Hürkan: 'bundan mı korktun?'
Ömer: 'red etmenden..-'
Belimden tutup hafifçe sarıldı bana, şaşırmıştım ama ben de ona sarıldım.
Hürkan: 'Belli edememişim demek ki..'
Ömer: 'neyi?'
Hürkan: 'bunu.'
Yanağımdan tutup dudağımı öptü,ne yani? Hoşlanıyor muydu benden? Bunları düşünmek istemiyordum,istediğimi elde etmişken kaçmasına izin vermeyecektim..
Hürkan: 'seni seviyorum,ebelli edemediğim şey bu. Üzgünü-'
Ömer: 'sus.'
Hürkan: 'sustur? HAKXKDLEMW'
Dudağını öptüm,neden bilmiyorum. O da beni öpmüştü,benden rahatsız olmaması mutlu ediyordu beni. Söz veriyorum Hürkan'ım,asla bırakmayacağım seni.