Akşam olduğunda ailecek asumanı istemeye geldiler savaş savaşın babası annesi ve savaşın kardesi yan caman. Koskocaman bir gül buketi ve koskocaman çikolatalar ve bir de küçük üstünde seni seviyorum yazan ayicik 😉😊😊. Ama bunlar asumanı tavlamaya yetecek kadar değildi. Ama asumanın annesi bunların çok şirinnnn askooooss seyler olduğunu düşündü ve asumanın annesi neriman hanım hemen asumanı bir kenara çekti ve dedi ki çabuk tuzlu karabiberli yumurtalı sivilceli toksik kahveyi hazirla hemen hazirladi tabi asuman çünkü annesi ne derse onu yapardı bizim sirin minik karimiz. Neriman Hanım o kahveyi hazırlarken dedi ki BU ÇOCUK ÇOK EFENDİ BİRİNE BENZİYOR VE ÇOK TATLI KESİNLİKLE KAÇIRMAMALISIN Asuman buna hayır dedi annesiyle asuman bir anda çok büyük kavga etmeye başladılar salonda otıran savaş ve ailesi mutfaktaki sesleri ufaktan fark etmeye başladı babası halil bey hemen mutfağa geldi ne bu tantana oclar dedi.
Devamı banuda askolaaarr 😆😆😆😆
ben evlenmiycem diye bagirinca mutfak basinda savas belirdi ne demek evlenmicem guzelim ben seni sevmistim ama ne demek sevdin beni kullancan sonra xa atcan dimi basindan beri bilmeyom mu sanyon o kadar aptal dekiliz heralde bana bak senin gibi iyrenc biriyle evlenceme olurum daha iyi senden nefret edyom dedi ve evden cikti yagmur yayodu savas asiri sinirlenmisti ve hemen arkasintan gitti kosturuyordu asuman nereye gittini bilmiyodu sadece kosuyodu derkenn arkasina sava s belirdi(yagmur karanlik sokak romantik ortam fln😍😍😍😍😍🤭) savas sen nasi boyel bisey dusunirsun drdi bilmiyommu senin hergun barlarda sabahladini magazinlerdesin hergun farkli bi sevgili iyyyyy kac kizla yattin kim bilir senin gibi bi pislikle asla evlenmem hayir evlenceksin ben seninle evlenmek istiyom gerekirse kaciririm gerekirse zorla güzellik olur beni sinirlendirme diye bagirinca asuman aglamaya basladi savas bunu gorunce asumana simsiki sarildi asuman cabaladi ama nafile savas siki siki sariliyodu asuman uzuntuden bayildi ve savas da....
Devami mehmette cancaguzlarrr yaaaaa savas cok romantikkkkk🤩🤩😍😍😍🥰🥰😘😘 zorla evlenirim gerekirse diyoo ask adam yaa dusuyom bunaaa neysee devami mehmette ben banuuu🤭🤭🤪😜😙😚