asu hala daha savasla konusmuyodu savas cok kotu hissetti ve savas onu kendi evine giturunce asu cilgina dondu niye burdayim diye bagiriyodu savas da sakin ol bebegim annenlerin isi varmis ondan benim eve- bana bebekim deme dedim sana rezil serefsiz diyince savas asuya bir tame yapistirdi asu neye ugradini sasirdi savas da yuru senin nazinla mi ugrascam sillik beni sinirlendirme diyomce asu korktu ve aglamaya basladi savas y yavrum ay b ben ozur d dilerim off naptim ben asu c cok sus duymak istemiyorum ben uyuycam dedi ve savas onu odasina yani odalarina🤗🤗🤗🤗🤗🤗😜😜goturdu asu uyuyunca savas annelerinin telefonuyla sanki zafer kazanmiscasina mutlu oldu asu uyandiginda savas resmen asunun uzerine cikmisti😳 asu k kal l lutfen b ben sakin ol guzelim zaten artik evliyiz utanmana gerek yok diyonce asu neeeeee ne diyosun beee dedi savas annemler senin zorluk cikarcani anlamais ve memura para verip bizi evlendirmisler dedi asu cok korktu normalde sinirlenirdi ama o bu sefer korkmustu ve savas da artik benimsin seni seviyorum dedi ama ben sevmiyorum seni sevmiyoruuuuuuum diyince savas asuyu.....
😳😳😳😳ne neler oluyo y yoksa savas asuya aman allahim neler diyorum ben savas oyle birisi mi asunun rizasi olmadan ayyyy gunahhh neler doyluyorum ben sus banu sussss🤭🤭🤭🤭umarim adtik biseyler olurr ama bu mehmete bagliiiii hafi mehmet asko yeni bolum senndeeee ben banuuu🥰🥰🥰🥰
Selam askolar memet ben
Savaş zorla güzelliği seven birisiydi asumanın diğer kızlardan farklı varoş fakir ama götüyle dağları deviren birisi olması onun çok hoşuna gitmişti. Savaş çok azdı ve asumanı.... Neyse siz anlarsınız askolarrrr bildiğin kizi tecavüz etti. Asuman ağladı ve annesi neroşşşş hanımı aradıı Neriman Hanım böyle şeylerin evlilikte normal olduğunu olması gerektiğini onun malı olduğunu ve ne derse yapması gerektiğini söyledi. Yapmazsa çok büyük günahmış. Asuman tekrardan ağlamaya başladı yanında üzümlü keki ve sütü de vardı. Sonra savaş odaya girdi ve dedi ki merak etme ben zaten o kadar çok kişiyle oldum ki vücudum artik sperm üretemiyor hepsini harcadim bunu duyan asu daha çok ağlamaya başladı gözleri ağlamaktan morarmıştı.