Uyumaya Giderken Bütün Grubun Yorgunluktan Hemen Uyuduğunu Gördüm. Hafif Bi Gülümseme Attım Ve Bu Olaylar Bi Anda Nasıl Yaşandı Diye Aklımdan Düşündüm. Kendime Bir Cevap Veremeyince Bende Bir Köşe Buldum Ve Uyumaya Başladım. Sabah Uyandığımda Herkezin Yüzünde Gülümseme Vardı. Herkez Muazzam Bi Uyku Çekmiş Gibi Görünüyordu. Tabi Bende. Erzağımız Çok Fazla Vardı. Grubumuzda 2 Tane Kız Vardı. Onları Hic Bi Yerde Göremiyordum. Emrenin Yanına Gittim Ve O 2 Kızı Sordum Emre "Bilmiyorum"Demişti. Endişeye Kapılmıştım Hamitin Yanına Gittim Oda Aynı Cevabi Vermişti. Hemen Arkasından Recepin Yanına Gittim Ve Recepde Aynı Cevabı Verdi. Kimse Bilmiyordu Nerde Olduklarını Burdan Bir An Önce Gitmemiz Gerekiyodu Ama O 2 Kız Ortalıkta Hala Yoktu. En sonunda Ormanda Küçük Bir Gezintiye Cıktım. Dolaşırken 3 yada 4 Tane Aylak Yere Çömelmiş Bir Şey yiyiyorlardı Hepsini Öldürdükten Sonra Aylakların Yediklerine Inanamamıştım. Aradığım O 2 Kızı Yakalayıp Yemişlerdi. Ama Orda Bir Ayrıntı Vardı Ve Cok Şaşırmıştım. Kızların Ayakları Bağlı Bir Haldeydi. Cok Şaşırmış Ve Korkmuştum. Sanki Biri Bizi Takip Ediyordu. Koşa Koşa Grubumun Yanına Gittim Ve "Cabuk Hazırlanın Gidiyoruz" Dedim. Hemen Herkez Hazırlandı Ve Yola Koyulduk. Gördüklerim Hala Aklımdaydı Ve Hala Şaşkındım. Hamit Yanıma Geldi Ve "Kızları Buldun mu" Dedi. Gördüklerimi Hamite Anlattım Ve Hamitte Şaşırmıştı. Bunları Gruba Anlattım Ve Grup Endişelenmişti. Hızlı Hareket Etmeye Başlamıştık.
Geciktim Biliyorum Özür Dilerim