Başlangıç #5

68 8 3
                                    

10 Dk Geçmişti Ve Bana Bir Şey Olmamıştı "Yiyebilirsiniz"Dedim Ve Herkez Hen Yumuldu :D. Yemekten Sonra Herkezin O Mutlu Yüz Ifadesi Beni Daha Cok Mutlu Ediyordu. Gözüm Villa'daki 3 Kızdan Birindeydi. Kız Cok Terlemiş Ve Halsizdi. Kamyonu Durdurdum Ve "Herkez Aşağı Insin" Dedim Herkez Korkudan Ne Yapacagini Bilemedi Ve Indi. O kızın yanına Gittim Ve "Neyin Var Neden Bu Kadar Terledi" Dedim. " Sıcaktan Olmalı Herhalde" Dedi. Yalan Söylediğini Anlamıştım. O 3 Kızdan 2 Sini Yanıma Cağırdım. "Kardeşinizmi?" Diye Sordum "Evet" Dediler. "O Zaman Kardeşinizi Kontrol Edin Isırılmış Diye Çünkü Çok Terlemiş" "Tamam" Dediler. Gidip Kardeşini Kontrol Ettiklerinde Ise... Isırılmıştı. Kardeşleri Ağlamaya Başladı. "Ne Yapmam Gerektiğini Biliyorsunuz Kızlar" Dedim " Yap O Zaman" Dediklerindeki O Üzgün Halleri Beni Yıkmıştı. Herkeze Kamyona Binmesini Istedim Ve Herkez Kamyona Bindi. Bende Kızın Gözletine Bakarak "Iyi Geceler" Dedim Ve Kafasına Bir Kurşun Sıktım. Bende Kamyona Bindim Ve Yola Koyulduk Kızlar Arkada Ağlıyolardı. Kamyonla Yaklaşık 10 Km Gittikten Sonra Hava Karardı Ve Kamyonun Benzini Bitmek Üzereydi. Tam Bitcek Üzereyken Büyük Bir Yer Gördük Bahcesinde Bir Sürü Canavarlardan Vardı Kamyondan Indik Ve Hepsini Haklamayı Başardık. O Yerin Bahcesinde Dinlenmeye Karar Vermiştik Sabah Ise Iceri Girecektik. Nöbet Yine Bendeydi Bir Kac Saat Nöbet Tuttuktan Sonra Yanıma Recep Geldi "Nöbeti Ben Alayım Sen Cok Yorgunsun" Dedi. Bende "Tamam" Dedim. Sabah Oldu Ve İceri Girmeye Karar Verdik.

Takip Etmeyi Unutmayın :) Teşekkürler

Yürüyen Ölüler !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin