- 23 -

851 97 186
                                    

Keske okuyan diğer kişilerde oy verse :')

Neyse yia

Düğün gecesine ışınlanalımmmm :')))))

-Düğün Gecesi-

"Jungkook. Neden kendi evimize değil de, otele gidiyoruz?"

Jimin'in sorusu üzerine, Jungkook derin bir nefes aldı ve onunla ne yapacağını düşündü.. o da bilmiyordu.

"Balayın? Yada.. her neyse. Kendi evimize gidelim. Daha rahat oluruz"

Jimin kafasını sallarken, Jungkook ne yapacağını, nasıl davranacağını düşünüyordu. Onu korkutmak, kesinlikle istemiyordu.

Jimin, arabayı süren Jungkook'un bir elini tuttu.

Jungkook da, ellerini kenetleyip, Jimin'in elini dudaklarına götürdü ve tatlı bir şekilde öptü.

"Jungkook. Gerçekten evlimiyiz? Yoksa bir rüya mı? Sence kapıyı açıp atlamalı mıyım?"

Jimin, Jungkook'un elini bırakmaya yeltendiğinde, Jungkook kaşlarını çattı ve sıkıca elini tuttu.

"Jimin'im.. rüya da değiliz. Gerçekten evlendik. Sakin ol, ve sakın öyle bir şey yapma. Daha yeni kavuştum sana"

Jimin başını sallarken, bir yandan da esniyordu.

Uykusunun geldiği belliydi.

"Uykum geldi.. uyursam olur mu?"

"Hayır"

"Neden?"

"Yeni evimize.. evliyken ilk defa giricez. Uyumanı istemem"

Jungkook'un dediği şey üzerine başını sallamıştı Jimin. Ve daha sonra tekrar esnemişti.

"Neredeyse vardık"

Evleri, Yoongi'nin evinden baya uzaktı. Artık orası, sadece Yoongi'nin eviydi ve bu durumu Yoongi atlatamıyordu.

Çünkü onlar, bebeklik dönemlerini bile beraber geçirmişlerdi. Ve her zaman, beraberlerdi.

Yoongi bu durum yüzünden, kesinlikle iyi değildi.

"Geldik"

Jimin, Jungkook'un elini bırakıp kapıyı açtı. Jungkook da hemen ardından çıktı. İkili, birbirlerinin ellerini buluşturdular.

Jimin başını, Jungkook'un omzuna yasladı ve tekrardan esnedi.

"Ne yapıcam ben seninle.."

"Ne dedin..?"

"Yok bir şey"

Evin önünde öylece durdular ve birbirlerine baktılar.

Hazır mısın dermiş gibi baktı Jungkook. Jimin de başını salladı. Ardından, şifreyi girdiler ve eve beraber, evliyken ilk adımlarını attılar.

"Bu günü.. ve saati, tarihe geçirmeliyim.."

Jungkook gülerken, Jimin ondan ayrılıp etrafına baktı. Uzun zaman sonra, başka bir evde yaşamak tuhafına gidiyordu.

Arkasını döndüğü an, başını duvara çarptı.

"Ah.."

Jungkook, hemen yanına yürüdü ve Jimin'in başını, ellerinin arasına aldı.

"Ağrıdı mı?"

"Biraz"

"Jimin.."

"Efendim Kookiem"

Set || Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin